MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • In België hebben we nog een verschil tussen strafbaar zijn, veroordeeld worden en effectief tijd doorbrengen in detentie. ;)

    Hmm.. Dat klinkt alsof je er iets teveel ervaring mee hebt
     
    Wanneer krijgen we een beetje goed weer jongens?
     
    na lang beraad toch gekozen om deze game pc samen te stellen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    na lang beraad toch gekozen om deze game pc samen te stellen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Zou ander moederbord nemen

    Tis micro atx en je kast is gewoon atx. Zou sowieso voor moederbord gaan met 4 geheugen slots ipv 2
     
    na lang beraad toch gekozen om deze game pc samen te stellen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    mother-of-god-meme.jpg
     
    Zou ander moederbord nemen

    Tis micro atx en je kast is gewoon atx. Zou sowieso voor moederbord gaan met 4 geheugen slots ipv 2

    +1

    en je mist nog een cpu koeler.

    Zou ook nog ff goed naar je kast/airflow kijken en fans, meeste standaard fans maken wel behoorlijk lawaai, vergis je je al snel in.
     
    Zou ander moederbord nemen

    Tis micro atx en je kast is gewoon atx. Zou sowieso voor moederbord gaan met 4 geheugen slots ipv 2

    weet je toevallig een goede midrange die compatible is met alles? ben zelf helemaal geen whizzkid maar diegene die dit voor mij samengesteld heeft zei dat dit een hele goede samenstelling is en dat ik battlefield 4 sowieso op high/ultra sets kan spelen
     
    +1

    en je mist nog een cpu koeler.

    Zou ook nog ff goed naar je kast/airflow kijken en fans, meeste standaard fans maken wel behoorlijk lawaai, vergis je je al snel in.

    ik heb gelezen dat deze voor zn prijs hele goede airflow had, en ik koop sowieso nog een goede airflow erbij als ik er het geld er voor heb ;)
     
    Cooler zit als goed is bij cpu al in


    http://www.informatique.nl/448011/msi-b85-g41-pc-mate.html

    of

    http://www.informatique.nl/448010/msi-b85-g43.html

    Google zelf maar naar reviews welke beter is

    Alleen beetje waardeloos als je gaat OC'en. Dus als je dat niet van plan bent beetje zonde om de K versie te kopen.

    OC'en misch te ingewikkeld, maar je hebt ook mobo's met auto OC functie dus dan kan je wel de voordelen eruit halen. Moet je alleen wel een CPU koeler kopen.
     
    Back
    Naar boven