AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ben niet van plan te oc'en, kan het met die gear ook nog veel uitmaken dan of is het alleen risicovoller? ik kan het me niet veroorloven om delen snel te gaan vervangen :(
     
    Lucht gekoeld overclocken zal weinig effect hebben op de levensduur van je CPU. Dan nog zal het gewoon lang zat goed blijven.
     
    ben niet van plan te oc'en, kan het met die gear ook nog veel uitmaken dan of is het alleen risicovoller? ik kan het me niet veroorloven om delen snel te gaan vervangen :(

    Als je gewoon zo'n automatische gebruikt maakt het niks uit, zolang je maar prima koeling hebt.

    Maar als je niet wilt OC'en kan je beter een andere cpu halen want dat is zonde van je geld.
     
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]



    bauknwachtwoord.jpg
     
    na lang beraad toch gekozen om deze game pc samen te stellen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
    Niet eens een SSD?

    Processor 16% sneller dan mn 4 jaar oude pc :sad: (voor zware programma's)
    Wut, mn grafische kaart wel beter :) Heb ik 4 jaar geleden toch iets goeds gekozen
     
    Beste Joost ********,

    Welkom bij NationaleVacaturebank.nl!
     
    Niet eens een SSD?

    Processor 16% sneller dan mn 4 jaar oude pc :sad: (voor zware programma's)
    Wut, mn grafische kaart wel beter :) Heb ik 4 jaar geleden toch iets goeds gekozen

    Gaat niet alleen om GHZ vriend.

    @joost: baas wou niet hoger salaris betalen haal ik hier uit?
     
    Gaat niet alleen om GHZ vriend.

    @joost: baas wou niet hoger salaris betalen haal ik hier uit?

    kheb nog niks gehoord, maar weinig kans dat ze er nu opeens 500 euro bijdoen :o
     
    na lang beraad toch gekozen om deze game pc samen te stellen.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Ga nou niet lopen bezuinigen op de voeding, koop gewoon die XFX pro 550! Op hoeveel zit je nu qua totaalprijs?
     
    Hopsa, weer wat Cisco diploma's binnen. Zojuist weer n'examen gehaald
     
    Het weer i.i.g. niet buuuh
     
    Nee joh, die heb ik allang op zak. (:
    Nu ook exploration en volgend schooljaar CCIP (Cisco Certified Internetwork Professional).



    Thanks

    School of zelf betaald?

    Ot: dagje vrij. Jammer dat het k*tweer is, maargoed moet toch nog 'n hoop schoonmaken.
     
    welke processor moet ik dan kopen die goedkoper is dan intel i5 34 ghz 4670k?
     
    School of zelf betaald?

    Ot: dagje vrij. Jammer dat het k*tweer is, maargoed moet toch nog 'n hoop schoonmaken.

    CCIP is op school via extra cursus, exploration en discovery gewoon lespakket
     
    Back
    Naar boven