AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (31 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zusje dat moeilijk loopt te doen omdat er 2 blikjes in de auto van ma staan en ze wilt dat ik die opruim voor haar.

    Omdat t gewoon achterlijk is dat ze t niet zelf weggooit weiger ik t.. Dus zij zegt pak ik jou auto wel. Dus ik lachen want denk niet dat ze t lef heeft.

    Vervolgens hoor ik mijn auto startten en auto toeren maken..

    Dus ik ren naar buiten zit ze dik gefrustreerd in die auto omdat die niet vooruit gaat :roflol:

    Zolang niemand dat wijf uitlegt hoe een automaat werkt ben ik redelijk veilig. Heb hem maar uit voorzorg weer bij vriend neer gezet. Zie t al zo voor me dat ze dat ding een winkel in rijd omdat na even google het wegrijden wel lukte maar parkeren niet.
    kost wss 10x meer moeite dan die blikjes op te ruimen:roflol:
     
    Gaat om het principe natuurlijk..













    :roflol:
     
    Zusje dat moeilijk loopt te doen omdat er 2 blikjes in de auto van ma staan en ze wilt dat ik die opruim voor haar.

    Omdat t gewoon achterlijk is dat ze t niet zelf weggooit weiger ik t.. Dus zij zegt pak ik jou auto wel. Dus ik lachen want denk niet dat ze t lef heeft.

    Vervolgens hoor ik mijn auto startten en auto toeren maken..

    Dus ik ren naar buiten zit ze dik gefrustreerd in die auto omdat die niet vooruit gaat :roflol:

    Zolang niemand dat wijf uitlegt hoe een automaat werkt ben ik redelijk veilig. Heb hem maar uit voorzorg weer bij vriend neer gezet. Zie t al zo voor me dat ze dat ding een winkel in rijd omdat na even google het wegrijden wel lukte maar parkeren niet.

    Hoe zat het ookal weer met dat je de audi niet bij je ouders kan neerzetten omdat ze het niet mogen weten ofzo??
     
    Hoe kom ik van deze shit af

    epofpj.jpg


    krijg ook weer youtube ads..
     
    heb adblock al

    edit: oh zie 't al, een of andere extensie zat te kloten.
     
    kost wss 10x meer moeite dan die blikjes op te ruimen:roflol:

    Ik heb auto daar altijd staan omdat er paupers in de straat wonen die al eens eerder een deuk in auto getrapt hebben.. Had alleen voor t gemak ff auto voor t huis gezet omdat we nog wat moesten halen, alleen mijn zusje ging dat al halen dus had ik auto niet meer nodig. Hij moest daar toch heen dus.
     
    maar jouw auto is toch een audi

    of heb je er 2

    Ik heb regelmatig auto's hier staan die ergens heen gebracht moeten worden.. Rij je met 2 auto's heen en 1 auto terug of 1 auto heen en 2 auto's terug. Het is alleen niet aan mij om te pochen met auto's van anderen.
     
    Lol lekker bezig xyzxyzxyz het gaat hier weer over jou.
     
    Vandaag weer eens gedeadlift, na 3 setjes had ik het wel gehad want het zweet stond in mn naat en ik voelde mn darmen borrelen, training afgerond.. opweg naar huis af en toe een klein beetje lucht los gelaten want het voelde alsof er een enorme darmexplosie te wachten stond.
    Bij thuis komst meteen de broek omlaag, op de pot. Scheet van een jewelste, rook me toch naar een partij oude tuinbonen, wat een opluchting. En geen spetterpoep :D
    Het zijn de kleine dingen die ut em doen he..
     
    Back
    Naar boven