Fitness Seller

Phenibut

Bezoekers in dit topic

Zou het gewoon proberen als ik jou was en aan de hand daarvan je dosis aanpassen
 
Toen ik nog capsules had nam ik 12x 250mg (3000mg), maar nu ik poeder heb is dat echt teveel. Heb 2x die hoeveelheid geprobeerd en beide keren duizelig, moe, misselijk en ieder drankje valt op je maag alsof het er 5 tegelijk zijn. Geen idee waardoor dit verschil komt maar voor mij is 2000mg nu de goeie dosis.

(heb in die quote hierboven het gemiddelde genomen, vandaar 2500mg).
 
Ja maar 600mg a 2000mg zijn toch wel enorme verschillen.
 
Begin je met wat ze zelf aanbevelen (1-2x daags 0,8-1.2gr)
 
Ja maar 600mg a 2000mg zijn toch wel enorme verschillen.

Maakt dat wat uit? Iedereen reageert anders op een stof. Ook zijn er mensen die er helemaal niks van merken, zelfs op hoge doseringen.

Kortom, proberen!
 
Vanmiddag eens testen na het tentamen.
Ik gooi er 1,7 gr in op een lege maag en ga na een uurtje wat eten.
 
Euj, wat is fijn om bij phenibut te nemen?

sulbutiamine of picamilon? of gewoon alleen pheni?
geen antwoord in 't stacks topic dus vraag 't maar hier ff :P
 
Laatst bewerkt:
Die lepel die je er bij krijgt klopt ook niet echt.

zou 300mg moeten zijn, maar volgens mij weegschaal is het 600mg
 
Dat schepje van denkbeter? Als de grote ook het dubbele is heb ik al eens dosissen van 5g+ op ???

Zou het wel wat logischer maken allemaal haha
 
Dat schepje van denkbeter? Als de grote ook het dubbele is heb ik al eens dosissen van 5g+ op ???

Zou het wel wat logischer maken allemaal haha

Haha volgens mij ook. Zit al over de helft van mijn 30gr en heb 't 4-5x gehad nu. Nooit hogere dosis dan 2gr
 
Nou een uur verder en merk er weinig van. Allee lichte koppijn
 
Hoofdpijn placebo is strong. :D
 
Hey Butch, neem jij nog iets anders bij/tijdens pheni? aanraders?
 
Merk het nu wel.
Ik praat veel, dacht eerst dat het placebo was.
Maar merk nu toch een beetje de Ghb feeling. Niet dat wazige van G, maar je wilt gewoon dingen doen. Alles ziet er nu wat anders uit. Geen angst, presentatie zou nu makkelijk gaan.
Net als bij GHB, lopen ik te vrete als een gek. Zak chips en chocolade koekjes zijn al op.
En alles gaat te langzaam wat ik ook heb met GHB. Bijvoorbeeld je reet afvegen, dan werd ik met GHB altijd helemaal gek. Dan zit je te vegen als een gek.
 
Merk het nu wel.
Ik praat veel, dacht eerst dat het placebo was.
Maar merk nu toch een beetje de Ghb feeling. Niet dat wazige van G, maar je wilt gewoon dingen doen. Alles ziet er nu wat anders uit. Geen angst, presentatie zou nu makkelijk gaan.
Net als bij GHB, lopen ik te vrete als een gek. Zak chips en chocolade koekjes zijn al op.
En alles gaat te langzaam wat ik ook heb met GHB. Bijvoorbeeld je reet afvegen, dan werd ik met GHB altijd helemaal gek. Dan zit je te vegen als een gek.
:roflol::roflol::roflol:


Je voelt 'm dus na 1,5 uur?
 
Back
Naar boven