AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nice, gewonnen.
Rob bedankt voor het spel, was de leukste tot nu toe in ieder geval.

Was op het laatste nog wel even bang dat wwe ook op mij zou stemmen :o
 
Mooi verhaal. Congratz bikers
 
Congrats bikers :clap:

Mooi potje dit!!
 
Hahaha zalig wtf :roflol:

Epic goed gespeeld bikers!!
Had niet verwacht dat we (ja, ik was een aestheto!) nog zouden winnen na die eerste paar slechte ronden! Nice! Congrats!
 
Ik zei toch dat Bikers de don was. you have failed me wwe. :(
 
Goed gespeeld Bikers. Had ook echt niet verwacht dat je nog zou winnen. Dacht dat je laatste kans zou zijn om op Markrot te gaan vandaag door een hint te verdraaien en hopen dat wwe met je mee ging. Maar je had het grote geluk dat wwe geen stem uit bracht vandaag. Anders had hij vast op jou gestemd.

Verder 2x geluk met de munt. Tja. Je had het verdient.

Jammer dat je een paar nachten geleden af zag van die Kill op JoeyC, anders had je die familie overgenomen en had ik het spel toen beëindigd omdat je oppermachtig was.
 
Snap dat jullie dit als hint zien, en zal moeilijk zijn om dit te ontkrachten, maar mijn dood zal het spel slechts 1 dag rekken.

Ik accepteer mijn lot.

Stem na mijn dood Bikers eruit en het spel zal ten einde zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Waar was WWE?! Ik zie hem net nog in dit topic. Geen zin meer vandaag?
 
Hahaha zalig wtf :roflol:

Epic goed gespeeld bikers!!
Had niet verwacht dat we (ja, ik was een aestheto!) nog zouden winnen na die eerste paar slechte ronden! Nice! Congrats!

Goed gespeeld Bikers. Had ook echt niet verwacht dat je nog zou winnen. Dacht dat je laatste kans zou zijn om op Markrot te gaan vandaag door een hint te verdraaien en hopen dat wwe met je mee ging. Maar je had het grote geluk dat wwe geen stem uit bracht vandaag. Anders had hij vast op jou gestemd.

Verder 2x geluk met de munt. Tja. Je had het verdient.

Jammer dat je een paar nachten geleden af zag van die Kill op JoeyC, anders had je die familie overgenomen en had ik het spel toen beëindigd omdat je oppermachtig was.
Vond het risico te groot dat de jager bij joeyC was. en elke kill is er 1.

overigens was wwe 20minuten geleden nog online.
 
Laatst bewerkt:
Waarom was je vandaag niet op Markrot gegaan? Wwe had je (mits hij actief was) misschien nog mee kunnen krijgen. Markrot zou sowieso niet meer wijzigen. En als wwe had gezien dat jij op hem stond was hij vast ook op jou gegaan.
 
haha ja vroeg er express om in de hoop dat hij kwam of het mogelijk de andere don af zou schrikken xD
maar had niet verwacht dat jij het was bikers, heb een hoop mensen verdacht dat wel.
 
Ja ik zag die kill op JoeyC binnen komen en de jager zat ergens anders.

Jouw consiglieri had express de hit op Daster geadviseerd Joey, ze wilde jou dood hebben zodat ze overgenomen werden door de Aestheto's en oppermachtig zouden worden :roflol:

Maar de jager zat al bij Daster. Dus toen kreeg ik van JoeyC de kill door 'Daster' (op advies van je trouwe consig IMBA onder het motto, dan maar aansluiten bij die Aestheto homo's :roflol:).

Dus ik was al begonnen aan afsluitend verhaal. Stuur ineens Bikers door: Ja ik wil toch voor een andere kill gaan. Ik dacht: ??? Whahaha ****ing epic :roflol:
 
Geniale pot!
Goeie verhalen en goed gespeeld!
Was goed te volgen allemaal.
 
Waarom was je vandaag niet op Markrot gegaan? Wwe had je (mits hij actief was) misschien nog mee kunnen krijgen. Markrot zou sowieso niet meer wijzigen. En als wwe had gezien dat jij op hem stond was hij vast ook op jou gegaan.
Had echt een slechte hint over wwe van zijn avatar welke puur toeval was. Hoopte dat markrot daar in zou meegaan.
Als ik markrot zou stemmen zonder enige aanleiding zou dat ook weer verdacht zijn.
 
springer_jerry.jpg


Al met al vond ik de pot erg goed verlopen. Had eigenlijk verwacht dat het heel erg snel af zou zijn. Er waren 12 evil guys op de 26. Maar het idee van 3 kampen pakte beter uit dan ik had verwacht.

- Jammer dat ik zo had gehaast dat er in het 1e verhaal eigenlijk geen hints zaten. Daardoor was de stemming op dag 1 heel saai.
- Jammer dat de hint op pureB direct geraden werd (ik probeerde er toen even een hint in te verstoppen) en dus die dag erna het weer zo makkelijk was pureB te wippen.
- Jammer dat Sjors toen haar snitch rol zo open en bloot ging spelen waardoor Jorgy er direct uit vloog.

Hierdoor waren de 1e 3 dagen eigenlijk een behoorlijke teleurstelling. Begon me wel wat te irriteren. Had er veel tijd in gestoken en het voelde wat als een faal.

Gelukkig leerde ik toen een beetje hoe je de hints beste kon doen en daarna werd het wel wat spannender.

Dan weer wat inactieve spelers. Maar dat was wel te overzien.

Ben achteraf wel tevreden met alle rollen. De gokker kan wel wat aangepast worden zodat hij wat meer macht heeft. Maar verder is het hele concept me wel bevallen.

Ik kon het niet zo goed laten de verhalen uitgebreid te maken en ze staan nog vol met kleine bruggetjes, hints, verwijzingen en quotes naar maffia films, andere spelen en dingen die in dit spel gebeurd zijn. Maar eigenlijk is dat onnodig en verloren tijd. Als het spel een beetje los gaat zitten de spelers toch vooral op elkaar te azen.

Ik heb me er echt over kunnen verbazen hoe sommige hints direct gevonden werden (pureB) maar die hint van Feedback niets meer mee gedaan werd. En die kimi2 'henry hill + coffin' hint :roflol:

Op een gegeven moment zegt Alley ook: 3200 / 1600 = 2. Dus kimi2. Kan het zo simpel zijn? En dan NOG wijken super veel burgers er vanaf :roflol:

Heel apart om het spel zo eens te zien als je de rollen van iedereen weet.

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 22:06 ----------

Had echt een slechte hint over wwe van zijn avatar welke puur toeval was. Hoopte dat markrot daar in zou meegaan.
Als ik markrot zou stemmen zonder enige aanleiding zou dat ook weer verdacht zijn.

Markrot stemde ook direct jou. Jij zou bv nog die hints uit het verhaal kunnen pakken en het kunnen draaien alsof Markrot evil was (hij lachte zich al dagen krom etc.). Naja het heeft nu goed uitgepakt dus prima.
 
mijn grote dank naar de spelleiding voor de moeite en de eigen draai die hij in het weerwolven spel heeft gestoken.
mafia is een geweldig thema waar heel veel inspiratie uit gehaald kan worden. het had nog enkele kleine kinderziektes maar bovenal was de kwaliteit hoogstaand en overzichtelijk. ook helemaal niet erg dat er maar 61 pagina's waren, want die stonden stuk voor stuk vol kwaliteit.

vond het wel erg jammer dat mijn hint niet klopte maar dat was mischien ook wel te mooi om waar te zijn xd.
had eerlijk gezegd het idee dat markrot ons bespeelde als don srs aangezien er nooit een aanslag op zijn leven is geweest, al met al een geweldig spel.

grazie uomo d'honore (bedankt mannen van eer(term van de siciliaanse mafia aangezien ze zichzelf nooit mafia hebben genoemd en dit een naam vanuit de fbi gegeven is)
 
nice, gewonnen.
Rob bedankt voor het spel, was de leukste tot nu toe in ieder geval.

Was op het laatste nog wel even bang dat wwe ook op mij zou stemmen :o
Wwe had 100% op jou gestemd, markrot, wwe en ik waren immers zonder enige twijfel goed. Maar dat hij helemaal niet stemt is je geluk geweest.

Dat vind ik eerlijk gezegd best nog een beetje een teleurstellend einde. Dat je wint vind ik niet erg en je hebt het ook echt heel goed gedaan (bijvoorbeeld het regelmatig afwijken van de mening van je capo's), maar dat je wint omdat iemand niet stemt vind ik wel wat stom.

JoeyC zei:
dus jij was die rukker die me elke keer dwars zat, en het verdomme weigerde om bij me te komen staan
Op dag 1 stuurde ik naar Rob G dat jager me een frustrerende rol leek. De kans om goed te staan leek me zo klein en uiteindelijk zou je altijd spijt hebben. Maar ik heb uiteindelijk vier keer op de goede plek gestaan. Veel geluk gehad natuurlijk.
Probeerde de kill op Sjors en die op mezelf ook wat uit te lokken, maar bij Sjors had ik de pech dat allebei de dons op haar gingen en ze daardoor toch dood ging (dit wist ik niet).
had eerlijk gezegd het idee dat markrot ons bespeelde als don srs aangezien er nooit een aanslag op zijn leven is geweest
Die is er wel geweest. Markrot overleefde eerst overdag door de gokker en werd daarna 's nachts ook nog beschermd.
 
Ja het was jammer dat wwe niet meer stemde vandaag. Heb hem nog een bericht gestuurd. Tja ik heb er verder niets aan kunnen doen.

Toen was het 50/50 tussen bikers en wwe.

Daarna weer 50/50 bikers en markrot vanwege doorgeflipte burger.

Het gelijke stemmen had ik wel wat voor moeten doen.

Het 2 soldaten bij 1 jager had ik ook niet voorzien. Maar het was ook vooral dat sjors eigenlijk imo de regels aan het verbreken was dat ze er beter uit ging. Anders was ook al direct duidelijk dat ze de snitch was en ging ze iedere dag zo lopen schreeuwen.

Snapte ook niet dat die penose hint niet geraden werd. Naja al met al werden bijna geen hints geraden. Behalve pureB.
 
Ja het was jammer dat wwe niet meer stemde vandaag. Heb hem nog een bericht gestuurd. Tja ik heb er verder niets aan kunnen doen.

Toen was het 50/50 tussen bikers en wwe.

Daarna weer 50/50 bikers en markrot vanwege doorgeflipte burger.

Het gelijke stemmen had ik wel wat voor moeten doen.

Het 2 soldaten bij 1 jager had ik ook niet voorzien. Maar het was ook vooral dat sjors eigenlijk imo de regels aan het verbreken was dat ze er beter uit ging. Anders was ook al direct duidelijk dat ze de snitch was en ging ze iedere dag zo lopen schreeuwen.

Snapte ook niet dat die penose hint niet geraden werd. Naja al met al werden bijna geen hints geraden. Behalve pureB.
Biobeast ook toch? Of was dat ook niet bedoeld als hint?

Sowieso kon je er niks aan doen, en hij ongetwijfeld ook niet. Maar vind het toch een raar einde van een heel vette game. Maar het was gewoon heel tof en bikers heeft het ook heel goed gedaan. Dus ik vind het ook zeker niet onverdiend.

Wanneer begin je aan je volgende game?

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 22:49 ----------

Ja ik zag die kill op JoeyC binnen komen en de jager zat ergens anders.

Jouw consiglieri had express de hit op Daster geadviseerd Joey, ze wilde jou dood hebben zodat ze overgenomen werden door de Aestheto's en oppermachtig zouden worden :roflol:

Maar de jager zat al bij Daster. Dus toen kreeg ik van JoeyC de kill door 'Daster' (op advies van je trouwe consig IMBA onder het motto, dan maar aansluiten bij die Aestheto homo's :roflol:).

Dus ik was al begonnen aan afsluitend verhaal. Stuur ineens Bikers door: Ja ik wil toch voor een andere kill gaan. Ik dacht: ??? Whahaha ****ing epic :roflol:
Nice! Dit is echt toffe extra informatie. Heerlijke actie van IMBA.

Als je nog meer van zulke dingetjes hebt zou ik die morgen graag lezen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven