AndroidHealthClinic

Forumgame 15: Maffia - An Offer You Can't Refuse (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Whaha dat zou wel epic zijn.

Self sacrifice for the greater good ;)

Dat de Don zich direct eerste nacht van kant maakt en de burgers hebben verloren. Game over.

Nog epic-er zou zijn moesten beide Don's datzelfde idee hebben en beide zelfmoord plegen. Beide families dood en burgers gewonnen in dag 1. Daar gaat je spel dan :roflol:
 
Snapte trouwens niet Alley hoe jij kon afwijken van die kimi2 hint? Jij had hem direct goed. 3200 / 1600 zeg jij, 2 dus kimi2. Daarna ging je weer iemand anders stemmen haha.
Ik twijfelde echt enorm over die oplossing. Maar heb dacht ik toch wel op Kimi gestemd toen. Dat was volgens mij zelfs de beslissende ronde waardoor we zeker wisten dat wwe, Markrot en ik goed waren.

Ik concludeerde op wel nog dat de hint ook naar Biobeast en Bikers kon verwijzen vanwege de "bi" (=2) in hun naam. Twijfelde dus erg aan die hint, maar heb hem wel gevolgd.
 
Ik had de hint van feedback welk door... Maar ik moest me voordoen als burger dus dan kun je die niet open en bloot vertellen ;)

Ik had voor die hint naar PureB gezocht naar 'Haarlem' in het aangeboden/gezocht forum ;)

@Alley Cat: Penose zei me nadertijd dat ze aan JoeyC het advies hadden gegeven zichzelf te laten vermoorden :roflol: Dus dat JoeyC zn eigen naam naar Rob G zou pm'en tbv het familiebelang :p
 
Nog epic-er zou zijn moesten beide Don's datzelfde idee hebben en beide zelfmoord plegen. Beide families dood en burgers gewonnen in dag 1. Daar gaat je spel dan :roflol:

Dan zal er wel een nieuwe Don opgestaan zijn, gezien de familie alleen in zijn geheel zou sterven als de burgers de Don lieten hangen.
 
Ja als allebei de Soldaten van de familie die nacht de don van de familie hadden afgemaakt. Epic mafia switcharoo.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 16:30 ----------

Ik had voor die hint naar PureB gezocht naar 'Haarlem' in het aangeboden/gezocht forum ;)

Lol. Niet aan gedacht. Ja toen was het wel duidelijk ja haha.

Naja de latere hints waren gelukkig wat minder obvious. Maar de eerste rondes zijn vaak erg belangrijk.

Gelukkig had de gokker nog een dubbele stem op kimi2 staan, anders was dat volgens mij gelijk spel geworden. Dat gelijk spel was wat te veel muntjes geklooi haha ;)
 
Oh ja, maar dat werd idd door jou verholpen. Good boy :p

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 15:49 ----------

Snapte trouwens niet Alley hoe jij kon afwijken van die kimi2 hint? Jij had hem direct goed. 3200 / 1600 zeg jij, 2 dus kimi2. Daarna ging je weer iemand anders stemmen haha.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 15:53 ----------

Had niemand die Feedback hint door of was die gewoon te verwaarlozen? Had wel verwacht dat iemand van de families haar direct zou afmaken na die duidelijke hint.

Ik vond die hints naar Markrot ook wel duidelijk. De burger die zo sterk was bij een laag lichaamsgewicht.

Daarna nog een keer de gokker die 'zichzelf naar voren worstelt' en in het verhaal daarna 'de schoenen stonden voor de de deur van de worstelaar wwe'.

En snap nog steeds niet hoe dat trainingsbankje van PureB zo snel gevonden werd. Had best wel wat zoektermen gebruikt en kwam op geen enkele manier bij hem uit.

Die feedback hint hadden ik en een paar anderen wel door.

Ik vroeg me al af waarom je wwe worstelaar noemde, maar zocht daar niets achter.

Ik denk dat voor PureB dat er altijd wel iemand is die random boards checkt en er zo toevallig op komt, en vervolgens de link legt.

Waar stond die hint naar mij? Heb hem echt niet gezien.
 
In het verhaal van dag 2 staat al:

Hoewel de Aestheto’s door een enkeling zwart worden gemaakt zijn er nog voldoende burgers die de esthetische standaard hanteren. Ripped up en schredded staat er een op te scheppen over zijn geweldige krachtstats.

Dan weer in dag 4:
De esthetische burger voor wie dbol wat te veel aan zijn lichaamsgewicht toegevoegd wordt vergezeld door een medeburger; Tartarus loopt met hem mee.

En ook nog een keer in nacht 7 waar jij beschermd wordt en overleefd:
Op het menu vanavond staat de persoon die zijn gewicht niet te hoog op wil laten lopen. De persoon die de dbol van de Beefleone’s zo lang geweigerd heef. De persoon die ripped up en schredded stond op te scheppen over zijn geweldige krachtstats. Hij is esthetisch

Daar noem ik je niet meer expliciet burger om het spannend te houden voor de endgame, maar aangezien ik letterlijk de hints van daarvoor herhaal had ik wel verwacht dat mensen het bruggetje hadden gemaakt.

Er staat dus 3 keer een hint in naar je lichtgewicht, sterke en esthetics. Vond die wel duidelijk naar jou verwijzen gezien je stats en je handtekening.
 
Laatst bewerkt:
Normaal in een spelletje als er iets over een burger of andere rol verteld wordt zien mensen dat wel snel. Een ripped up burger met dikke krachtstats. Tja dan hoef je niet zo ver te zoeken dus.

Vraag me af of niemand die hint gezien had. Aangezien jij doorgeflipt was had ik je wat sneller gehint zodat een mogelijke hit tot een dode soldaat zal kunnen leiden.
 
Dat stukje met de dbol herkende ik inderdaad wel als hint, want ik vond het wat vreemd geschreven. Maar ik dacht juist dat hiermee een Aestheto werd bedoeld :p
 
Normaal in een spelletje als er iets over een burger of andere rol verteld wordt zien mensen dat wel snel. Een ripped up burger met dikke krachtstats. Tja dan hoef je niet zo ver te zoeken dus.

Vraag me af of niemand die hint gezien had. Aangezien jij doorgeflipt was had ik je wat sneller gehint zodat een mogelijke hit tot een dode soldaat zal kunnen leiden.
Ik in ieder geval niet, dat stuk soort stukjes vond ik niet heel erg 'out of place' omdat het hele verhaal ging over dbol en musclelelie. Dus heb er verder niks achter gezocht. Bovendien zijn de meest mensen op dit forum vergeleken met mij ripped en shredded en met geweldige krachtstats.

Daarnaast heb ik ook niet eens gedacht aan dat hints door de verhalen heen konden lopen. Ik las elk verhaal echt op zich.
 
Nee maar ik maak onderscheid tussen burgers en bewoners. En dit is wel duidelijk een verwijzing naar een burger die je in de verhalen verder niet zo veel leest. Naja snap dat het zeker niet de makkelijkste was. Maar op de laatste dag dacht ik wel dat hij open zou liggen. Maar toen waren er toch zo weinig spelers nog maar over.
 
Dat is toch ook gebeurd? JoeyC gaf opdracht om Daster (zijn soldaat) om te leggen, dus zelfmoord.

Nee mijn plan was om joeyC om te laten leggen door of onze soldaat of de andere Don.

Zodat we één familie zouden worden, dit omdat joeyC toch al gedoemd was...

Hierdoor heeft IMBA joey de optie gegeven om zijn eigen naam op te geven aan de soldaat, alleen koos Joey dat niet te doen.

Als je mijn berichten door leest zie je ook dat ik de andere Don probeer te sturen..
 
Whaha hard spelletje :roflol:
 
Back
Naar boven