XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (23 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

WOWIIEEE... voedingsschema enorm uitgebreid sinds maandag... had er wel moeite mee alles weg te krijgen. Maar t gaat al makkelijker en merk na 3 dagen al enorm verschil! Kan nu al meer gewicht pakken en merk dat alles zoveel makkelijker gaat. Weet niet of dat zo snel kan. Maar heb nu het gevoel dat ik na een uur wel door kon gaan met trainen en ook zoiets van kom maar op.. heb energie en kracht voor 5 x per week. :D
maar hou me braaf aan mijn schema. :o

Maar man.. dit voelt goed! had zelfs zin in buikspieroefeningen waar ik gewoonlijk een hekel aan had. :D
nu snel koken en eten!
 
Me nieuwe vissen bak bevalt me prima, lekker veel meer ruimte voor die mongolen...:D
en koste geen drol...
Ik koop binnenkort ook een nieuwe, tyfusbak lekt, kom ik ook lekker laat achter. Vloerbedekking nat en muur helemaal vergeelt. Gelukkig geen waterschade bij de onderburen.

Nieuwe bak wordt sowieso van acryl.
 
Vorige week abo opgezegd bij huidige sportschool, 3 dagen later krijg je te horen dat gemeente rechtszaak heeft
tegen de sportschool waar ik naar toe wil.
Eerst een FUUUUU moment, omdat die sportschool vele malen beter is dan de mijn huidige.

Krijg net telefoontje over mijn ervaring met proefles en ook meteen alle info over de rechtszaak.
Gelukkig stelt die weinig voor dus kan gewoon naar nieuwe gym :).
Op naar een squatrack, krachthonk en meer hardcore gerichte gym :D.
 
Vorige week abo opgezegd bij huidige sportschool, 3 dagen later krijg je te horen dat gemeente rechtszaak heeft
tegen de sportschool waar ik naar toe wil.
Eerst een FUUUUU moment, omdat die sportschool vele malen beter is dan de mijn huidige.

Krijg net telefoontje over mijn ervaring met proefles en ook meteen alle info over de rechtszaak.
Gelukkig stelt die weinig voor dus kan gewoon naar nieuwe gym :).
Op naar een squatrack, krachthonk en meer hardcore gerichte gym :D.
das een opluchting dan maar he!
ik moet nog 3 weekjes.. dan ook overstappen! :D
 
Zeker een opluchting, kan nu eindelijk betere en completere schema's maken.
Oh ook een nieuwe gym, ook een vooruitgang met je huidige of ?
 
LOL ja dat kan natuurlijk ook :D
Ik zou vandaag me RC autootje gaan testen dat gaat niet meer door , vandaar de :(

voor de rest zal het me een worst zijn wat voor weer het wordt en of is...

Wat voor auto heb je☺?
 
en hoe fit ben jij eigenlijk feedback

Hoe fit ben jij eigenlijk? Ontdek het met onze fittest en vind tips die helpen je lichaam in vorm te krijgen!

16 punten of meer Gefeliciteerd! Je bent in top conditie. De bovenstaande tips kunnen je helpen dit niveau vast te houden. Doe de test twee keer per dag en ga voor de perfectie!


Dit kwam er uit mn test.

:roflol:
 
Zo bedoel ik t niet en dat weet jij ook ;)
 
Hoe fit ben jij eigenlijk? Ontdek het met onze fittest en vind tips die helpen je lichaam in vorm te krijgen!

16 punten of meer Gefeliciteerd! Je bent in top conditie. De bovenstaande tips kunnen je helpen dit niveau vast te houden. Doe de test twee keer per dag en ga voor de perfectie!


Dit kwam er uit mn test.

:roflol:
No frauding! :mad: We weten maar al te goed dat dit jouw resultaat was.

..9 of minder Je gebrek aan kracht, uithoudingsvermogen of flexibiliteit belemmert je bij het uitvoeren van bewegingsoefeningen. Hierdoor kun je niet alles uit je trainingen halen en kan het afvallen minder snel gaan. Besteed extra aandacht aan de onderdelen waar je laag op hebt gescoord en neem de tips mee in je dagelijkse workouts. Doe de test over 30 dagen nog eens en je zult zien dat je vooruitgang hebt geboekt.
 
Zeker een opluchting, kan nu eindelijk betere en completere schema's maken.
Oh ook een nieuwe gym, ook een vooruitgang met je huidige of ?
Zeker een vooruitgang. Minder luxe oke.. maar meer apparaten en meer mogelijkheden in het krachthonk! :)
en vooral dat laatste he! enne.. 5 min van werk! :D
 
Zeker een vooruitgang. Minder luxe oke.. maar meer apparaten en meer mogelijkheden in het krachthonk! :)
en vooral dat laatste he! enne.. 5 min van werk! :D

Zelfde bij mij, oudere toestellen maar veel meer keus en mogelijkheden.
Oude toestellen doen het prima met de juiste onderhoud.
Ah een krachthonk, heb er nu al zin in :D
 
Zo bedoel ik t niet en dat weet jij ook ;)


2VqlQ.gif
 
Back
Naar boven