Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Xzyzxz heb je ondertussen al een nieuwe chick of is dit nog steeds die ene van een jaar geleden?
 
Beter zouden we jou een verdoezelen!



:trollface:

tumblr_ml26964UNC1r7fmk4o1_500.jpg


---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:20 ----------

Xzyzxz heb je ondertussen al een nieuwe chick of is dit nog steeds die ene van een jaar geleden?

3 jaar bijna.

Die psychopaat heeft niks beters te doen.

Volgende keer dat ik zo'n wijf tegen kom die vals aangifte doet sla ik met een knuppel haar vol in het gezicht. Paar uur schoffelen maar dan ben je ook echt van het probleem af en blijft ze niet nog 3 jaar doorzieken omdat ik toch niets doe.

Moet wel zeggen dat toen iemand t complete raam met kozijn er uit geblazen had met explosieven het wel een jaar rustig geweest is.
 
tumblr_ml26964UNC1r7fmk4o1_500.jpg


---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:20 ----------



3 jaar bijna.

Die psychopaat heeft niks beters te doen.

Volgende keer dat ik zo'n wijf tegen kom die vals aangifte doet sla ik met een knuppel haar vol in het gezicht. Paar uur schoffelen maar dan ben je ook echt van het probleem af en blijft ze niet nog 3 jaar doorzieken omdat ik toch niets doe.

Moet wel zeggen dat toen iemand t complete raam met kozijn er uit geblazen had met explosieven het wel een jaar rustig geweest is.


:roflol:
 
Tering ik denk ik upload die aangifte maar photobucket doet t niet :o

Als in, als ik op plaatje vergroten drukt geeft die een andere afbeelding :fuu:

upload opnieuw dan
 
upload opnieuw dan

image_zpse15d89b8.jpg


Politie probeerde dat in mijn schoenen te schuiven omdat ik er met vrienden over gepraat had.. Een paar weken nadat het gebeurd was :roflol:

Alsof Zwolle zo enorm groot is dat je niks hoort wat er allemaal gebeurd.
 
Moet overigens weer lachen als ik dat hoofd agent lees, dacht altijd dat is een hbo-er maar t is niveau 3 mbo dat je die titel krijgt :roflol:
 
image_zpse15d89b8.jpg


Politie probeerde dat in mijn schoenen te schuiven omdat ik er met vrienden over gepraat had.. Een paar weken nadat het gebeurd was :roflol:

Alsof Zwolle zo enorm groot is dat je niks hoort wat er allemaal gebeurd.

En dit is de woning van de ouders van je ex?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Politie probeerde dat in mijn schoenen te schuiven omdat ik er met vrienden over gepraat had.. Een paar weken nadat het gebeurd was :roflol:

Alsof Zwolle zo enorm groot is dat je niks hoort wat er allemaal gebeurd.

Wat een kleine k*twoning is dat, beter hadden ze die helemaal opgeblazen
 
En dit is de woning van de ouders van je ex?

Nee schuin tegen over haar.

Vriendin van haar woont haar, die had aangifte gedaan dat ik haar ontvoerd had terwijl ik gewoon bij vrienden zat. Politie wilde geen aangifte van vals aangifte opnemen laat staan de 7 mensen die konden bevestigen dat ik nooit haar ontvoerd had kunnen hebben als getuigen horen. Zelfs sms'jes en locatie data van telefoon vonden ze niet genoeg.

Snap nog steeds niet waarom de politie niet gelijk tot aanhouding over gegaan is maar daar 2 maanden mee gewacht heeft.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:46 ----------

Wat een kleine k*twoning is dat, beter hadden ze die helemaal opgeblazen

Echt he :roflol: die woonkamer is net zo groot als mijn slaap kamer :o
 
Nee schuin tegen over haar.

Vriendin van haar woont haar, die had aangifte gedaan dat ik haar ontvoerd had terwijl ik gewoon bij vrienden zat. Politie wilde geen aangifte van vals aangifte opnemen laat staan de 7 mensen die konden bevestigen dat ik nooit haar ontvoerd had kunnen hebben als getuigen horen. Zelfs sms'jes en locatie data van telefoon vonden ze niet genoeg.

Snap nog steeds niet waarom de politie niet gelijk tot aanhouding over gegaan is maar daar 2 maanden mee gewacht heeft.

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 10:46 ----------



Echt he :roflol: die woonkamer is net zo groot als mijn slaap kamer :o

las dat iemand slaapt op de 2de etage, iemand op zo'n k*t zolder laten slapen is gewoon kindermishandeling
 
Wel beter van je dat je hier ff wat NAP's de wereld inslingert Xyzxyzx
 
Nieuwe oordoppen.
Oude gister gesloopt met trainen:(
 
aardig weertje, straks ff in de zon liggen
 
Back
Naar boven