XXL Nutrition

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loop je al vanaf day 1 bij sibil?
 
Loop je al vanaf day 1 bij sibil?

Je begint altijd met je eerste dag!:p

Maar ik begrijp je. Ik ben vanaf aug 2009 onder de hoede van Sibil. Vanaf dat moment is alles in een sneltrein vaart gegaan. Ze weet exact hoe mijn lichaam reageert op voeding en training.
 
Je begint altijd met je eerste dag!:p

Maar ik begrijp je. Ik ben vanaf aug 2009 onder de hoede van Sibil. Vanaf dat moment is alles in een sneltrein vaart gegaan. Ze weet exact hoe mijn lichaam reageert op voeding en training.

Niet lollig gaan doen want je weet het: the bigger they are....:p

Nee vet man. Zie je ook echt vooruit gaan per contest :thumbs:
 
Ziet er goed uit Reus. Heb respect voor je doorzettingsvermogen... Keep going !

Veren krijg je genoeg in je reet lees ik, dus nu een kritisch maar realistische vraag ? Geloof je echt dat je hoge ogen gaat gooien in Madrid ? De top zul je imo nooit gaan redden , daarvoor ben je helaas gewoon te lang en zul je nooit genoeg massa op je frame krijgen. Of denk je daar zelf anders over ?

Succes met je verdere voorbereidingen, je bent goed bezig !
 
Ziet er goed uit Reus. Heb respect voor je doorzettingsvermogen... Keep going !

Veren krijg je genoeg in je reet lees ik, dus nu een kritisch maar realistische vraag ? Geloof je echt dat je hoge ogen gaat gooien in Madrid ? De top zul je imo nooit gaan redden , daarvoor ben je helaas gewoon te lang en zul je nooit genoeg massa op je frame krijgen. Of denk je daar zelf anders over ?

Succes met je verdere voorbereidingen, je bent goed bezig !

Dank je wel! Fijn om te horen!

Ik heb geen idee. Ik denk juist wel dat ik me kan onderscheiden daar. Juist vanwege m'n lengte en voornamelijk m'n hardheid! Hoe het zal verlopen echt geen idee maar wil het meegemaakt hebben. Ze zeiden ook allemaal op een enkeling na dat ik nooit een A wedstrijd zou winnen. En die snap ik vanuit het verleden ook maar ik ben altijd in mezelf blijven geloven en dat doet Sibil ook. Samen zijn we een heel goed team! Ik ontwikkel x op x en dat motiveert me alleen maar steeds meer. Hoe hoog ik zal eindigen echt geen idee! We zullen het zien. Ik wil het spektakel meemaken en genieten incl de aanloop er naar toe!
 
Je hebt wel de juiste mindset, zijn er genoeg die zo'n wedstrijd willen doen maar het niet redden.
Jij kan later op je oude dag zeggen: Ik was erbij :)
 
NICEEEE! zieke aders man ;)

Ik kan alleen niet op de pic zelf klikken om hem te vergroten?
 
Mag ik vragen hoe je met Sibil in contact gekomen bent en hoe je het voor elkaar gekregen hebt dat zij jou daadwerkelijk aan het begeleiden is?
 
Nice foto pff met die lengte , trouwens hoe weet je begeleider eigenlijk waar jij exact op reageert qau eten en training ? want niemand weet toch dat beter dan jezelf?
 
Je hebt wel de juiste mindset, zijn er genoeg die zo'n wedstrijd willen doen maar het niet redden.
Jij kan later op je oude dag zeggen: Ik was erbij :)

Thanks man! Going for it!

NICEEEE! zieke aders man ;)

Ik kan alleen niet op de pic zelf klikken om hem te vergroten?

Geen idee? Hmmmm

Mag ik vragen hoe je met Sibil in contact gekomen bent en hoe je het voor elkaar gekregen hebt dat zij jou daadwerkelijk aan het begeleiden is?

Sibil heeft altijd in me geloofd en had me al eerder laten weten dat ik heel erg welkom bij haar zou zijn. Dit was dus nog in de periode toen het qua wedstrijden drama liep en ik nog bij een andere begeleider zat. Dus zodoende...dat betekend dus ook dat ze wat in me zag destijds al.

Nice foto pff met die lengte , trouwens hoe weet je begeleider eigenlijk waar jij exact op reageert qau eten en training ? want niemand weet toch dat beter dan jezelf?

Dank je al hoor. Qua lichaam reageren klopt niet want dan zou iedereen grote stappen maken en loopt iedereen zwaar afgetraind rond in de juiste verhoudingen qua fysiek. Daarin zit echt een groot verschil!
 
Origineel gepost door Nixke
NICEEEE! zieke aders man

Ik kan alleen niet op de pic zelf klikken om hem te vergroten?
Geen idee? Hmmmm

Ik kan ze ook niet vergroten:(
Maar wat een beest ben jij!:eek:
 
Nog eentje...

image.jpg
 
Nog even en je aders krijgen aders :D
 
Tering.. Super huge man!
 
Dank je wel! Fijn om te horen!

Ik heb geen idee. Ik denk juist wel dat ik me kan onderscheiden daar. Juist vanwege m'n lengte en voornamelijk m'n hardheid! Hoe het zal verlopen echt geen idee maar wil het meegemaakt hebben. Ze zeiden ook allemaal op een enkeling na dat ik nooit een A wedstrijd zou winnen. En die snap ik vanuit het verleden ook maar ik ben altijd in mezelf blijven geloven en dat doet Sibil ook. Samen zijn we een heel goed team! Ik ontwikkel x op x en dat motiveert me alleen maar steeds meer. Hoe hoog ik zal eindigen echt geen idee! We zullen het zien. Ik wil het spektakel meemaken en genieten incl de aanloop er naar toe!



Idd een hele goeie mind set!
En daar naast maak je het idd nog waar ook...
 
Cool filmpje en ze zegt dat ze nog nieuwelingen traint... Dat zou echt geweldig zijn :D
 
Cool filmpje en ze zegt dat ze nog nieuwelingen traint... Dat zou echt geweldig zijn :D

Jup ken ook zo'n jonge gast die 2x in de week bij haar trained sinds ene tijdje
 
Op het filmpje dat je squat met de voeten dicht op elkaar op zo'n opstapje, heb je de voorste stuk van je voet op dat opstapje en je hak los ervan, waarom gebruik je dat opstapje eigenlijk, en waarom op die manier?
 
Op het filmpje dat je squat met de voeten dicht op elkaar op zo'n opstapje, heb je de voorste stuk van je voet op dat opstapje en je hak los ervan, waarom gebruik je dat opstapje eigenlijk, en waarom op die manier?

ik was ook benieuwd
 
Back
Naar boven