Fitness Seller

Nieuws Wolf terug in Nederland

Bezoekers in dit topic

Hopelijk komt ik die niet tegen in België als ik met m'n mand vol koekjes door het bos naar oma huppel.
 
Zit in Nederland dus wees niet bang
 
Op naar België nu :D
 
dus wij zijn er vanaf?
 
Die wolven doen geen kwaad voor mensen, alleen als ze echt uitgehongerd zijn. Maar ze hebben hier geen competitie als ze zich hier gaan begeven dus zon vaart zal het niet lopen. In Oostenrijk heb ik wel eens oog in oog gestaan met zon beest, best eng.
 
Is dit geen duitse herder? :p
 
In Flevoland is mogelijk een wolf doodgereden - Foto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
 
In Flevoland is mogelijk een wolf doodgereden - Foto
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Er zijn vast heel wat boeren die dat goed nieuws vinden :s
 
Er zijn vast heel wat boeren die dat goed nieuws vinden :s

Als de overheid de boeren gaat compenseren voor vee dat door wolven wordt opgegeten is er geen probleem lijkt mij. Dat gebeurt in andere landen ook.
 
Als de overheid de boeren gaat compenseren voor vee dat door wolven wordt opgegeten is er geen probleem lijkt mij. Dat gebeurt in andere landen ook.
Nee idd. Maar als je kijkt hoevaak een vos nu al de schuld krijgt (en hoe klein een vosje eigenlijk is)
 
Geweldig nieuws. ik ben gek van Wolven :cool::)
 
Wat is geweldig nieuws? Dit topic of de update ?
 
Als de overheid de boeren gaat compenseren voor vee dat door wolven wordt opgegeten is er geen probleem lijkt mij. Dat gebeurt in andere landen ook.

Wat een belachelijke praktijk. Als het zo moet dan liever helemaal geen wolven. Genoeg plaatsen in de wereld waar die beesten nog vrij kunnen leven.
 
whey protein zal te duur geworden zijn in Duitsland
 
In Flevoland is mogelijk een wolf doodgereden - Foto
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]
Mogelijk.. Dat is geen wolf, dat is een husky.

Dat zie je toch zo?
 
Niet echt nee...
lijkt dan meer op een saarlooswolfhond.........
Ja dat haal ik er ook eerder uit. Maarja, die is dan ook zo gefokt om het op de wolf te laten lijken, en voor het karakter deels Duitse Herdershond erin

Maar het is toch al bevestigd dat het echt om een wolf gaat? Al dacht ik dat dit in Lemmer ofzo was, en dat is niet bepaald aan de grens?
 
Klinkt als een zaak voor Bobo. Als er wolven zitten dan zijn er vast ook sasquatches!
3sny4v.jpg
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven