MuscleMeat

Sticky Zo maak je tonijn uit blik lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tonijn op geroosterd brood, anders krijg ik het niet weg hehe.
 
tonijn op waterbasis, aan eigen behoefte olijfolie toevoegen(voor mij 17 ml), aan eigen behoefte ongezoute pinda's toevoegen(30 gram). en dan zoveel komkommer als je wilt. Heerlijk!
 
Ik vind tonijn heerlijk en probeer hierin ook te variëren.

Tonijn
1 ui
3 augurken
15ml Olijfolie extra virgin
Klein beetje mayo/Yoghurtdressing
Peper
(Ei)

Tonijn
Ananas
Klein beetje ketchup en dan op brood

Wat mij ook lekker lijkt is een Tonijn kaas tosti, alleen jammer dat het tostiapparaat naar de herrie is...
 
3 teentjes knoflook en stuk in olijfolie in de pan gooien.
Goed laten bakken, dan de tonijn erbij met wat kaas (pak meestal een sneetje).
Even laten bakken, dan 3 lepels mosterd en klaar.

Heerlijkste recept tot hiertoe,vind ik.
 
3 teentjes knoflook en stuk in olijfolie in de pan gooien.
Goed laten bakken, dan de tonijn erbij met wat kaas (pak meestal een sneetje).
Even laten bakken, dan 3 lepels mosterd en klaar.

Heerlijkste recept tot hiertoe,vind ik.

Ik had het net zo gedaan.
2 teentjes knoflook en een ui in de pan met olijfolie.
Lekker aanfruiten en dan de tonijn erbij.
In een bakje doen en wat peper en peterselie toevoegen en een klein beetje mayo.
 
Heeft iemand ervaring met tonijn in blender? te eten?
 
easy maar heb er deze middag nog blik van weg gegeten:

blikje tonijn, halve eetlepel mayo, zeker 3keer zoveel ketchup en dan enkele mespuntjes sambal.
mayo om het smeuig te maken, ketchup voor die bliksmaak weg te krijgen en sambal voor de pikante touch.
 
easy maar heb er deze middag nog blik van weg gegeten:

blikje tonijn, halve eetlepel mayo, zeker 3keer zoveel ketchup en dan enkele mespuntjes sambal.
mayo om het smeuig te maken, ketchup voor die bliksmaak weg te krijgen en sambal voor de pikante touch.

Helaas voor in de cut niet echt een optie.
Ik heb tonijn maar weggelaten :') Ik at het wel, alleen als ik het at dan was dat met brood, kipfilet (gewoon 2 plakjes kipfilet eronder) en door de tonijn wat tomatenpuree. Verder (zonder puree of zo) kreeg ik het moeilijk weg.
 
Nee, hopelijk voor jou heb je dit niet geprobeerd.

ik eet het vaak, 200gr tonijn in eigen nat, blenden met water, klaar ;)
goedkoop, boordevol proteïnes en mager !
Wat willen we nog meer??
 
ik eet het vaak, 200gr tonijn in eigen nat, blenden met water, klaar ;)
goedkoop, boordevol proteïnes en mager !
Wat willen we nog meer??

Lekker eten ipv een vloeistof die lijkt op je maaginhoud? ;)

Ooit 1 keer gedaan met magere melk, vreselijkste shake ooit. Echt braakneigingen. Kan me moeilijk voorstellen dat water veel verschil maakt.
 
Lekker eten ipv een vloeistof die lijkt op je maaginhoud? ;)

Ooit 1 keer gedaan met magere melk, vreselijkste shake ooit. Echt braakneigingen. Kan me moeilijk voorstellen dat water veel verschil maakt.

:roflol: Lijkt me ook echt de smerigste combinatie ook inderdaad..

Gooi er zelf altijd een flinke kwak ketchup/chilisaus op. Andere mogelijkheid is nog een kleine salade te maken van augurken, zilveruitjes, ijsbergsla en een kwak mayo. Prima te doen.
 
Lekker eten ipv een vloeistof die lijkt op je maaginhoud? ;)

Ooit 1 keer gedaan met magere melk, vreselijkste shake ooit. Echt braakneigingen. Kan me moeilijk voorstellen dat water veel verschil maakt.

Kan ik best geloven als je tonijn mixt in melk dat je braakneigingen krijgt :)
 
Blenden met water zal het niet anders zijn gok ik.

Belange niet, ik doe het al een hele tijd, niet dagelijks maar gewoon es tussenin als ik niets anders voor handen heb, kzeg belange niet dat het lekker smaakt, wel dat het werkt :)
 
Belange niet, ik doe het al een hele tijd, niet dagelijks maar gewoon es tussenin als ik niets anders voor handen heb, kzeg belange niet dat het lekker smaakt, wel dat het werkt :)

Waarom zou je iets eten dat niet lekker is? Ik zou er dan lekker wat anders door gooien wat wel lekker smaakt toch :P
 
beetje azijn erdoorheen, wat augurken en brood. klaar is tonijn
 
Als je een grote hoeveelheid in 1 keer klaarmaakt heb je maar elke dag een portie uit de koelkast te nemen, heel snel dus.
 
Back
Naar boven