Fitness Seller

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien?

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kom op he! de volhouder wint! en je moet eens weten wat alleen de spirit ophouden al kan doen voor je lijf!
 
Moet het in ieder geval tot de meeting volhouden :)
 
Potverdorie vandaag even 1 klein klote wc kraantje geplaatst maar het kreng werkte niet mee
3.uur bezig geweest en ik wou lekker sporten. Niets van gekomen dus.
Misschien straks nog
 
En dan juist die kleine klote dingen die je denkt even snel te doen die niet meewerken he.. Das echt balen.
Maar werkt het nu wel? jou kennende wel want volgens mij ben jij ook zo iemand van het moet en zal me lukken. :D
Hoop dat je er zo nog aan toekomt. Want het voelt toch wel lekker he even zo trainen.
 
Net terug van de training, lekker vroeg in de avond geweest. Komt die vrije dag me toch nog goed uit zo
Rug flink aangepakt
Bor/latt pull breed/latt pull smal/sitting low row/hammerstrenght high row/face pull/deadlift
Biceps ez stang curl/zittend dumbbell curl
Rotator cuff oefeningen voor de schouder
Uit voorzorg met ijs op de rug op de bank nu.
Kraantje wisselen heeft ook al veel van mijn schouders en rug/nek gevraagd.

Morgen nog een dagje vrij en dan ga ik de tuintegel met de hogedrukspuit maar eens bewerken
Lekker in mijn blote bassie in het zonnetje
 
Spierpijn in de bovenrug is aanwezig dus gisteren goed getraind
De tuin is ook weer schoon gemaakt met de hoge druk spuit
Voel ook mijn benen iets an de deadlift
 
Op zich klinkt het allemaal best positief he!
Spierpijn is oke zolang je maar geen echte last hebt ergens van.
Tuintje.. hmm... kan je mijne ook even doen? :D
Ik heb een hoge drukspuit geleend. Het komt er alleen maar niet van met alle drukte.. misschien dit weekend dan toch :rolleyes:
 
Gisterenochtend getraind maar nog geen tijd gehad om wat te posten
Te druk gehad met het voorbereiden van mijn zoons 16e verjaardag met een BBq voor 15 man
Borst triceps stond op het programma
Incline bench 50 kg/peck deck 54 kg /sitting chestpress 120/cable crossover 30 kg
Triceps cable push down rope 24 kg / overhead triceps extention 21kg / skullcrusher 2x12kg in combi met biceps curl
Aantal reps ca 12 en 4 sets per oefening. Vooral op de rek van de borstspier en de achterkant schouders geconcentreerd.
Spierpijn is lekker alleen die klote rechterschouder protesteerd weer wat maar dat trekt wel weer weg
 
Je training klinkt goed!
wel jammer van je schouder. Niet forceren en nu even laten rusten. Dan komt het echt wel.

Gefeliciteerd met je zoon! :)
en een BBQ voor 15 man... veel werk ja.. doe het elk jaar voor 22 senioren.. leuk en veel werk maar het loont de moeite! ;)

Veel plezier. :)
 
Je training klinkt goed!
wel jammer van je schouder. Niet forceren en nu even laten rusten. Dan komt het echt wel.

Gefeliciteerd met je zoon! :)
en een BBQ voor 15 man... veel werk ja.. doe het elk jaar voor 22 senioren.. leuk en veel werk maar het loont de moeite! ;)

Veel plezier. :)

Veel werk maar het was gezellig tussen de jonkies
Ik stond te bbq-en en de rest alleen maar kwebbelen en eten:D
Had wat sterke drank meegenomen voor de 16 en 18 jarigen maar met 6 blikjes bier en 2flessen wijn en een mixdrank hebben zij zich heeeeel netjes gedragen.
 
Dat klinkt in ieder geval heel gezellig! en mooi weer zat ook mee he!
En ach.... drank... eigenlijk is dat helemaal niet nodig om het leuk te hebben.. maar ja.. jongelui he! :rolleyes:
 
Qua eten een heel slecht weekend achter de rug
Vrijdag pizza / zaterdag BBq en vandaag weer... Pffff even uitbuiken nu en met het schuldgevoel omgaan
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je gevoel wel... maar probeer het anders te zien...
dit was het eerste echte zomerweekend he! dus je hebt alleen wat ingehaald wat je andere weken niet hebt gedaan toch? Gewoonlijk is het echt zomer en doe je eens per zoveel tijd een BBQ.... nu valt het gewoon even anders en komt het samen.. mooi weer en een verjaardag. Het kan gebeuren.
maar je traint ook gewoon door. Kijk vooruit Gros! dit zal echt geen rampen opleveren he!
Kop op...
 
Lekker toch Grosje. Kan je je doelen weer oppakken en gaan voor die sixpack en kannonen als armen en schouders.
 
Schuldgevoel als we slecht gegeten hebben..pff wat een .... sport is het toch ook.. volgens mij hebben anderen daar helemaal niet zo'n moeite mee als wij ,die altijd of in ieder geval erg vaak met het lijf bezig zijn:(
Nog gefeliciteerd met zoonlief;)
 
Pfff lekker warm op de sportschool
Benen en schouders gedaan... Ff vlot en schouders niet te zwaar want ik wil niet weer een terugval
Squatmachine 85 kg / leggextention 64 kg / liggend leggcurl ca 50 kg / squat los 70 kg - ff op het nekkie letten / zittend legg press 125 kg
Schoulder press machine 50 kg dat was wel zwaar / Side raises 8kg dumbbells/ front raises 6kg Db / bent over raises 6 kg Db / shruggs 50 kg. (laatste oefeningen toch maar voor de techniek gegaan en niet het gewicht)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er weer goed uit!
en zwaar is lang niet alles he! Techniek en uitvoering des te meer! ;)
 
Voel me nog goed
Geen extreme reacties in de rug/nek of schouders dus ik mag niet klagen
Morgen zal het heftiger zijn maar ik denk dat ik weer op de goede weg ben

Net nog even bij fit 4 free geweest om mijn zoon in te schrijven
Hij wil met vrienden daar gaan trainen
Zag er eigenlijk best goed uit, grote gewichten en genoeg apparaten en veel vrouwen
Voor iemand van 16 helemaal top :)
Pa mag een schema maken
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven