XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Potverdomme laat ray met rust
 
Me bak koffie van nu!@

Altijd goed :D

Zo'n kind bij mij in de straat had ook zo'n benzine auto op afstand bestuurbaar.. ik werd er zo gek van he. Echt elke dag een half uur op en neer door de straat rijden met dat lawaaierig k*tding. gelukkig al 2 jaar niks meer van gehoord ;p

Haha en die ouders maar lappen voor de bezine :p

Geordie shore!

Dat meen je toch niet..? Echt een heeeeel slap aftreksel van jersey shore


OOH YEAH Jersey Shore above geordie shore YEAH

Potverdomme laat ray met rust

Dunno wat iedereen tegen hem heeft, wss omdat "iedereen" het doet doet de rest maar lekker mee
 
3 meisjes die door de auto vlogen toen we over de dijk aan t racen waren :o

En 1 die met haar hoofd, op de snelweg met 180 km/h, uit het raam ging hangen en even later zei hier gaan mijn ogen van tranen terwijl haar ogen kapot rood waren :roflol:

En skyblazer die om nudes liep te zeuren
 
3 meisjes die door de auto vlogen toen we over de dijk aan t racen waren :o

En 1 die met haar hoofd, op de snelweg met 180 km/h, uit het raam ging hangen en even later zei hier gaan mijn ogen van tranen terwijl haar ogen kapot rood waren :roflol:

En skyblazer die om nudes liep te zeuren

van jou?
 
onderweg naar gouda zodat mijn krukken eindelijk weg kunnen hoop ik :)
 
Hebben nog meer interesse in bert tanktops?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

misc-bert-squat_design.png
 
Die zwarte is trouwens wel echt fookin joocey. Hoop datzelfde ribbeltjes textuur als de gele. Icm met razor tanktop design draag ik zulke tanktops vrijwel altijd in de jim.
 
Relaxte gast idd, ik vind hem qua gezicht ook veel op Frank McGrath lijken.

Ja klopt, hij lijkt inderdaad wel wat op Frank. Dit soort filmpjes zijn altijd interessant en leerzaam, zou epic zijn als je zo iemand als trainingspartner hebt.
 
goed nieuws uit ziekenhuis: loop nu met een verstelbare brace rond helemaal mooi dus
 
Back
Naar boven