Fitness Seller

Winstrol, Dianabol + Test-E en Deca Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaraKartal70

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
652
Waardering
27
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
-
 
Laatst bewerkt:
Je verdoet je hormoonhuishouding en je gaat hier niks op gainen.
Dit is geen nuttige kuur test-e heeft een halfwaardetijd van 5-7 dagen dus indd hoor je dat niet om de week te injecteren.
Zeg maar dag tegen je libido en je mogelijke gains de komende maanden.
 
Die trainer/begeleider heeft zelf begeleiding nodig want dit is echt onzin. Sowieso winny en dbol als kuur en dan daarna komen met ja toch maar prikken. Schop die begeleider aan de kant en zet zelf 250 test en 100(200) deca per week. Deca twee weken eerder stoppen dan de test. Nakuur twee weken na laatste test inject.
 
Rare begeleider...
 
waarom niet Test voor een kortere periode?? naar mijn idee gain je meer dan de kuur die je 'begeleider' voorschrijft.. en de 10 dagen vakantie is voor?? prive of gewoon rust
 
waarom niet Test voor een kortere periode?? naar mijn idee gain je meer dan de kuur die je 'begeleider' voorschrijft.. en de 10 dagen vakantie is voor?? prive of gewoon rust

prive.. ga op vakantie naar Turkije
 
Overigs als je stats kloppen en je bf 16% is dan kun je beter niet kuren.
 
Thanks voor jullie reacties volgende keer gewoon beter onderzoeken.

Maar snap niet waarom er zoveel mensen die kuren terwijl zijn vetpercentage hoger als 20% is. Ik zie er genoeg in de sportschool..
 
Wow deze "begeleider" verdient wel een schop onder zijn hol! :mad:

Zoek liever een betere begeleider ;) Bij voorkeur 1 die wel verstand heeft van AAS als je dat wilt gebruiken en zelf geen zin hebt om je erin te verdiepen.

Dbol + Winny :o
Test-E eow en Deca? :o

Al helemaal geen Deca nemen op 16% zoals hierboven al gezegd. Je kunt best kuren op dat VP, maar neem dan middelen waar je wat droger van kunt worden met de juiste voeding en training.
 
Wow deze "begeleider" verdient wel een schop onder zijn hol! :mad:

Zoek liever een betere begeleider ;) Bij voorkeur 1 die wel verstand heeft van AAS als je dat wilt gebruiken en zelf geen zin hebt om je erin te verdiepen.

Dbol + Winny :o
Test-E eow en Deca? :o

Al helemaal geen Deca nemen op 16% zoals hierboven al gezegd. Je kunt best kuren op dat VP, maar neem dan middelen waar je wat droger van kunt worden met de juiste voeding en training.

Na deze keer ga ik niet meer aan de orals..
Rond december neem ik een kuur test-e en clen.
 
Na deze keer ga ik niet meer aan de orals..
Rond december neem ik een kuur test-e en clen.

Dus je gaat deze kuur zoals voorgesteld door jouw "begeleider" toch doen? :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bedankt he!
 
Snap echt niet hoe deze dingen gebeuren............... Waar zitten sommige mensen toch met hun verstand. Mind = seriously blown.
 
Ongelofelijk..

En gewoon doorgaan met die k*tkuur :roflol: Laat die clen ook maar even liggen man.
 
Hoor wel vaker dat jongens zulke rare kuurtjes krijgen van hun begeleider... Mensen doen zelf nooit eerst onderzoek
Maar nemen alles maar aan van iemand. Meestsl zeggen ze dan; ja hij is groot of hoj deed vroeger wedstrijden....
 
Mocht je gewoon elke week 250mg test e en 200mg deca doen, dan zou dat eigenlijk geen slechte kuur zijn. Je zou de twee producten zelfs mogen verdubbelen van dosering. Alleen beetje jammer dat je nu al al die weken met die orals bezig bent.

En luister niet naar die gasten die zeggen dat je te licht/te vet/te whatever bent om te kuren, want hier op DBB is iedereen natuurlijk 120kg @ 6% en dat allemaal met maar één test-e kuurtje per jaar. :rolleyes:

Weet alleen niet goed of je nu echt iets gaat doen met onze adviezen. Je trainer is ongetwijfeld een ex-bodybuildingkampioen die er al 20 jaar mee bezig is en alles wat op het internet staat is toch maar dikke bullshit, hé.
 
Hoor wel vaker dat jongens zulke rare kuurtjes krijgen van hun begeleider... Mensen doen zelf nooit eerst onderzoek
Maar nemen alles maar aan van iemand. Meestsl zeggen ze dan; ja hij is groot of hoj deed vroeger wedstrijden....

Ach ja, zulke mensen worden doorgaans ook niet gemist. Echte aanwinst voor de maatschappij kun je ze niet noemen iig.. :rolleyes:
 
Dbb stroomt wel vol met echte Einsteins de laatste dagen, jezus wat een kuurvoorstellen en stuff.
 
Back
Naar boven