XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • ****ing harde legday gehad! Enkel jammer dat ik m'n evenwicht bijna verloor met barbell lunges... :(
     
    Topmatch gespeeld :)

    Btw ik dacht dat het misschien goed was om voor de match (voetbal) een pre workout te nemen?
    Alleen heb ik echt geen verstand van supplementen als deze dus heb ik een beetje raad nodig. Welke zouden het beste zijn? Ik mag niet crashen na een uurtje (match duurt 90min) & las ook dat ik er een moest nemen waarvan je spieren niet echt opgepompt raken.

    Tips ? karma ofc
     
    Topmatch gespeeld :)

    Btw ik dacht dat het misschien goed was om voor de match (voetbal) een pre workout te nemen?
    Alleen heb ik echt geen verstand van supplementen als deze dus heb ik een beetje raad nodig. Welke zouden het beste zijn? Ik mag niet crashen na een uurtje (match duurt 90min) & las ook dat ik er een moest nemen waarvan je spieren niet echt opgepompt raken.

    Tips ? karma ofc

    Beta alanine is wat je zoekt ;).
     
    6geg5i.png

    :scratch: zat geeneens boven de 800 KPM netto

    Edit:
    hnngg
    2i1jz9k.png
     
    mijn nieuwe super gave roze shakebeker van XXL shaked echt lekker
    :)
     
    (insert coïtusist joke here)

    prepare for a card.
     
    • Like
    Waarderingen: LM
    DAMN GETXXL WEER LEKKER AANT TYPEN BROHEMIAN!!!

    wanneer komt de volgende leuke meid in de gallerij met een leuk lingeriesetje en
    een slanke buik en die zogenaamd nog tips nodig heeft?
     
    ****ing harde legday gehad! Enkel jammer dat ik m'n evenwicht bijna verloor met barbell lunges... :(

    lol gelukkig ging het net goed balans noobje,

    probeer nog iets daarop te oefenen zonder met een bepaald gewicht te willen impressen...
    good luck
     
    Back
    Naar boven