XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • http://forums.blackstonelabs.co/showthread.php?1173-Who-Am-I/page1

    ****ing nice dit, een IFBB pro die undercover is op dit forum en alle vragen beantwoord van mensen.
    O.a: cycles, kosten, waar juice word gehaald en hoe dit on the road gebruikt/meegenomen word, dingen over grote pro's die echt privé zijn (Kai is bv. een echte buitenbeentje in de mr O top atleten) etc.

    edit:
    apart thread voor info over cycles van pro(s):
    http://forums.blackstonelabs.co/showthread.php?1388-A-Very-Special-Treat-Mr-Olympia-Cycle
    Repped! Net alle 50 pagina's gelezen. Er staan leuke anekdotes in. :D
     
    Me whirlpool (Airco)
    smug.png

    damn wat is het warm voor Ned.........
     
    Dat m'n benentraining erop zit.

    25.5 Graden in de gym om 10.30. Geen airco niks, behalve 3 cheap ass mini ventilatoren die aan het plafond geplakt zijn om een ruimte van +/- 400m2 te verkoelen. Niet echt een succes dus.
     
    Dat m'n benentraining erop zit.

    25.5 Graden in de gym om 10.30. Geen airco niks, behalve 3 cheap ass mini ventilatoren die aan het plafond geplakt zijn om een ruimte van +/- 400m2 te verkoelen. Niet echt een succes dus.

    Heb vanavond ook benen :( En onze gym/kelder heeft 2 ventilatoren waarvan er 1 kapot is. Wordt leuk! :cool:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Ik was er gisteren over aan het denken om 's middags ipv 's morgens te gaan trainen (gym is van 12-17uur dicht ....:rolleyes:), maar toch niet gedaan omdat anders heel mijn routine naar de kloten gaat. Ik wil de deur van de gym open doen en er stond: 'maandag 22/07 in de namiddag gesloten wegens extreme weeromstandigheden'


    :roflol: wat een k*tgym eigenlijk, daar betaal je dan 37€/maand voor en ze hebben k*t materiaal
     
    Gister de 35 kilo afgevallen mijlpaal bereikt.
    Hoppa, gaat lekker de afgelopen tijd *afkloppen*
     
    Volgende week weer werken:(

    Daar gaat de 2x trainen per dag, das nog het ergste haha

    En natuurlijk niet naar strand


    Hoe bevalt jou dat? Ben nog vrij tot eind augustus en wilde ook 2x per dag gaan trainen.
     
    Te warm om te trainen

    Ik heb bizar veel zin om te trainen, maar kan al een paar weken niet trainen, en het duurt waarschijnlijk nog wel even. dus is een troost dat het nu te warm is om fatsoenlijk te knallen. Daarintegen heb ik nu het fysiek van een walvis, maar je moet toch ergens positief om blijven, toch?
     
    Te warm om te trainen

    Ik heb bizar veel zin om te trainen, maar kan al een paar weken niet trainen, en het duurt waarschijnlijk nog wel even. dus is een troost dat het nu te warm is om fatsoenlijk te knallen. Daarintegen heb ik nu het fysiek van een walvis, maar je moet toch ergens positief om blijven, toch?
    Ik train al maanden niet/halfbakken. Wou vandaag m'n grote comeback maken.
    27 graden tikt m'n thermometer hierbinnen. De sportschool is een vervallen grot zonder airco met de voordeur wagenwijd open. Geen trainingspartner en de massieve openingstijd van 18:30 tot 20:30 maakt het motiveren wel moeilijk.
     
    Vrij genomen van werk. Lig lekker aan het zwembad bij mijn ouders :D
     
    Back
    Naar boven