AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Jongens even offtopic alleen een vraag vanaf volgende week is onze gym gesloten voor volgensmij 1 of 2 weken wat kan ik dan het beste doen?>
     
    Aan je pik sjorren.
     
    Jongens even offtopic alleen een vraag vanaf volgende week is onze gym gesloten voor volgensmij 1 of 2 weken wat kan ik dan het beste doen?>

    Fatsoenlijke gym zoeken
     
    er is er maar 1 bij ons in de buurt :S
     
    Jongens even offtopic alleen een vraag vanaf volgende week is onze gym gesloten voor volgensmij 1 of 2 weken wat kan ik dan het beste doen?>

    (deel) contributie terugvragen.
     
    Paar goeie opties gezien haha, huilen gebeurt 100% , contributie terugvragen is geen slecht plan :p en chillen comop die 1 uur per dag wil ik nog wel lekker gewichten tillen :p
     
    Jongens even offtopic alleen een vraag vanaf volgende week is onze gym gesloten voor volgensmij 1 of 2 weken wat kan ik dan het beste doen?>

    Stats: M 17j 1m73 58kg 12%, zelfde als wat je al heel je leven doet. Niet liften:)
     
    Stats: M 17j 1m73 58kg 12%, zelfde als wat je al heel je leven doet. Niet liften:)

    Zegt de man die al jarenlang 24/7 op DBB zit, alles behalve indrukwekkende stats heeft & al nadenkt over het gebruiken van AAS (of gebruik je al?):rolleyes:

    no offence
     
    Zegt de man die al jarenlang 24/7 op DBB zit, alles behalve indrukwekkende stats heeft & al nadenkt over het gebruiken van AAS (of gebruik je al?):rolleyes:

    no offence

    Prepare 4 shitstorm maat
     
    Prima. Sochtends kleine spiergroep en cardio.
    Savonds grote spiergroep met soms kleine erbij.

    hmm, oke mooi. Ga vanavond wel ff schema maken.

    2 keer per dag trainen? En dan ook nog met dit weer? Moet er niet aan denken

    Ja, ben al vrij vanaf half juni en moet nog tot eind augustus. Verveel me kapot de hele dag, doe niks anders als eten, beetje in de zon liggen en films kijken.
     
    Zegt de man die al jarenlang 24/7 op DBB zit, alles behalve indrukwekkende stats heeft & al nadenkt over het gebruiken van AAS (of gebruik je al?):rolleyes:

    no offence

    +een
     
    Zegt de man die al jarenlang 24/7 op DBB zit, alles behalve indrukwekkende stats heeft & al nadenkt over het gebruiken van AAS (of gebruik je al?):rolleyes:

    no offence

    train 2 jaar, van 71kg naar 94kg bodyweight gegaan en stats op de grote 3 van 115/90/75 naar 160/130/95.

    zinloos om dan te insinueren dat ik niet lift:eyes:
     
    Back
    Naar boven