AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 10:00 - 11:15
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 8/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 55 minuten voor de Armen & Kuiten en 15 minuten poseren.

Een lekkere training. Kwam binnen en geen mens te bespeuren. Zaal voor mij alleen. :p Toch wel 10 minuten bezig geweest voordat er iemand bij kwam. :rolleyes: Uiteindelijk een lekkere training neergezet. :D Maar oordeel vooral zelf.

- Opwarmsetje voor de armen, hoog in reps en laag in gewicht :)

- Machine bicep curls, zalig vermoeiend en dat bij de eerste set. :D

- EZ bar curls, mega pomp en dan nog doortrekken en de sets afmaken. :eek:

- Dumbbell curls om de biceps training af te sluiten. Laatste setje met 12kg. :p

- French press, dodelijk en hele lijf trilde op het einde. :o

- Reverse push down, wat een enorme pomp en de tri's die helemaal vollopen. :eek:

- Push down om de training af te maken. :o

- Seated calf raises, omdat ik deze gisteren niet passend kreeg. Moest gisteren op tijd uit de gym zijn. Vind het trouwens wel lekker om dit na armen te doen. :D High reps op 50kg, pffffff

- Calf presses op legpress machine met 125kg Wow wat een verzuring heb je dan. :eek:

Daarna mijn poses geoefend in een aparte zaal. Kan ik ook zien wat verschillende houdingen voor uitwerking hebben op het beeld. :) Staan er verderop, niet in de zaal dus, gasten te kijken en wijzen naar me en te smoezen. :( Zo wat een tering hekel kreeg ik zeg. Heb dan het lef om te komen en zeg het in mijn gezicht.
Maar goed ik sta daar voor mezelf en niet voor hun.
Al met al een lekkere ochtend.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......



That's how winning is done!
 
Mooie training! en lekker he als het zo rustig is! :)

en die jongens.. laat ze maar smoezen! JIj bent bezig om je doel te behalen en zij staan daar niets te doen en te smoezen. Nou wie is er dan beter bezig?? ;)

Fijn dat je ochtend lekker was! Nu genieten van een lekkere dag he! :)
 
Mooie training! en lekker he als het zo rustig is! :)

en die jongens.. laat ze maar smoezen! JIj bent bezig om je doel te behalen en zij staan daar niets te doen en te smoezen. Nou wie is er dan beter bezig?? ;)

Fijn dat je ochtend lekker was! Nu genieten van een lekkere dag he! :)

Je hebt ook gelijk en dat weet ik natuurlijk ook wel, maar soms arggggg :fire:
Hier in Den Helder is het een beetje somber weer. Maar we komen de dag wel door hoor. ;)
 
Ik snap je wel.. weet nog hoe mensen achter mijn rug zaten te smoezen toen ik nog zo mager was... grrr.. en hardop zeggen doen ze niet... Frustie.... :mad:
Maar dan moet je toch proberen erboven te staan.. lastig he! ;)

Ja het is echt somber.. en dan te bedenken dat het morgen 27 graden wordt en maandag 29.. pfffieeew... :D
 
Heerlijke ochtend ritje gemaakt op de mountainbike. Rondje Den Helder - Groote Keeten, uurtje getrapt.
Dit is het begin van mijn 4 weken durende vakantie. Zal in hoofdzaak in de avond mijn trainingen doen.
En mijn voeding goed bijhouden. Loopt toch altijd wel anders met de kids.

Nog 14 weeks out to YBF 2013. Getting in shape. Aders komen meer en meer door. Ik wordt droger.
 
Hier word het 33 graden *puff* *puff* gelukkig dat ik me zondag aan de playa was :D
 
Hier word het 33 graden *puff* *puff* gelukkig dat ik me zondag aan de playa was :D

Lekker temperatuurjte om bruin te worden, komt je spierdefinitie beter uit. ;)
 
Lekker temperatuurjte om bruin te worden, komt je spierdefinitie beter uit. ;)

Ben aan het doorbulken deze zomer, dus nix definitie te zien :p enkel wat spiertieten en that's it :p
Aftrainen en de hulk uithangen zal voor volgende zomer zijn :D
 
Ben aan het doorbulken deze zomer, dus nix definitie te zien :p enkel wat spiertieten en that's it :p
Aftrainen en de hulk uithangen zal voor volgende zomer zijn :D
Bulken kan toch ook clean. :p
 
Heerlijke ochtend ritje gemaakt op de mountainbike. Rondje Den Helder - Groote Keeten, uurtje getrapt.
Dit is het begin van mijn 4 weken durende vakantie. Zal in hoofdzaak in de avond mijn trainingen doen.
En mijn voeding goed bijhouden. Loopt toch altijd wel anders met de kids.

Nog 14 weeks out to YBF 2013. Getting in shape. Aders komen meer en meer door. Ik wordt droger.
Klinkt als een heerlijke ochtend in ieder geval. Zal ook wel flink zweten zijn geweest. :D
lekker hoor 4 weken vrij! gewoon thuis of ook nog een paar dagen lekker weg?
Met kinderen lopen dingen altijd anders he... maar ook dat komt vast wel goed.
geniet ervan! :)

Nog 14 weken.. het zal vast snel gaan... en tuurlijk wordt je droger! kan niet anders met die trainingen van je! hahaha... waar en wanneer is het eigenlijk? misschien kom ik je wel aanmoedigen!:D
 
Klinkt als een heerlijke ochtend in ieder geval. Zal ook wel flink zweten zijn geweest. :D
lekker hoor 4 weken vrij! gewoon thuis of ook nog een paar dagen lekker weg?
Met kinderen lopen dingen altijd anders he... maar ook dat komt vast wel goed.
geniet ervan! :)

Nog 14 weken.. het zal vast snel gaan... en tuurlijk wordt je droger! kan niet anders met die trainingen van je! hahaha... waar en wanneer is het eigenlijk? misschien kom ik je wel aanmoedigen!:D
Vandaag weer eens voor de spiegel gestaan. Deur stond open vanwege de warmte, na het poseren komt er iemand naar me toe en vraagt; sta je er goed bij. :rolleyes: Kijk daar houdt ik van, geen rare dingen op afstand maar gewoon even vragen. Dus uitgelegd en wat ik ga doen en wanneer. ;)

Time; 19:15 - 21:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 8/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 60 minuten voor de Borst & schouders en 15 minuten poseren.

Warm en zweterig weer, maar zin om te knallen. :D

- Incline db fly's killer uitvoering en gewicht verhoogt. :)

- Incline bench press dodelijk vermoeiend, meer reps eruit geperst :)

- Dumbbell presses, pfff wat is dit toch zwaar. :o

- Cable cross giga pomp, moest tussendoor stoppen vanwege de pomp :eek:

- Upright row gewicht goed verhoogd en daardoor mijn reprange niet vol gepakt. Wel knallende aders :p

- Dumbbell presses, er was iemand aan het kijken met een blik van "zoveel moeite voor de bayweights" totdat ik zag dat hij ging meetellen. Hahaha zijn ogen werden groter en groter :D

- Front raises kilotje meer en gaan. ;)

- Side raises oef die branden nu nog :eek:

- Poseren, de kwart turns, biceps front, side chest en arm, most musculair en dat dan een paar keer.

Geen cardio gedaan, lijf was leeg helemaal leeg. Heb mijn poseren als cardio geteld.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Misschien zeiden ze wel wat positiefs. Als ik bezig ben word er ook wel gekeken.
Maar laat ze lekker. Jij weet waarvoor je t doet;)
 
Gewoon recht op de man af vragen! geen geloer van afstand en klaar. Dan kan je het ook uitleggen en wordt er vaak ook heel anders gereageerd. Ik hou ook wel van rechtdoorzee!

Mooie training met dat warme weer. :thumb:

Kreeg vandaag trouwens ook de vraag.. wat zit jij nou te eten?? ja.. ehm... rijst met groenten... wekte wel een leuke discussie op... :D dat ik wel veel eet... nou ja.. valt toch nog wel mee?? hahahah
de eitjes zijn ze inmiddels al aan gewend... maar goed.. ook hier.. gewoon vragen ipv smoezen. Voelt veel beter! :)
 
Misschien zeiden ze wel wat positiefs. Als ik bezig ben word er ook wel gekeken.
Maar laat ze lekker. Jij weet waarvoor je t doet;)

Geen disrespect Natty, maar naar dames wordt in de regel altijd wel gekeken. Zeker door de haantjes in de gym. :D
Maarre zo jouw foto's gezien hebbende, heb je daar ook alle recht op. Nice shape so far. ;)

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:35 ----------

Gewoon recht op de man af vragen! geen geloer van afstand en klaar. Dan kan je het ook uitleggen en wordt er vaak ook heel anders gereageerd. Ik hou ook wel van rechtdoorzee!

Mooie training met dat warme weer. :thumb:

Kreeg vandaag trouwens ook de vraag.. wat zit jij nou te eten?? ja.. ehm... rijst met groenten... wekte wel een leuke discussie op... :D dat ik wel veel eet... nou ja.. valt toch nog wel mee?? hahahah
de eitjes zijn ze inmiddels al aan gewend... maar goed.. ook hier.. gewoon vragen ipv smoezen. Voelt veel beter! :)
Thanks Marina. En leuk hoor die aandacht voor je voeding hahaha. Komt wel goed met je. :D
 
Gewoon recht op de man af vragen! geen geloer van afstand en klaar. Dan kan je het ook uitleggen en wordt er vaak ook heel anders gereageerd. Ik hou ook wel van rechtdoorzee!

Mooie training met dat warme weer. :thumb:

Kreeg vandaag trouwens ook de vraag.. wat zit jij nou te eten?? ja.. ehm... rijst met groenten... wekte wel een leuke discussie op... :D dat ik wel veel eet... nou ja.. valt toch nog wel mee?? hahahah
de eitjes zijn ze inmiddels al aan gewend... maar goed.. ook hier.. gewoon vragen ipv smoezen. Voelt veel beter! :)

Over t poseren kan ik me voorstellen. Snap t probleem niet echt. Het is te verwachten dat mensen kijken en wat smoezen en idd ook wijzen. Als ze binnen komen lopen lijkt me t ook niet prettig steeds te woord moeten staan. Bij trainen zullen ze precies t zelfde doen maar heb je t vast minder door.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:38 ----------

Geen disrespect Natty, maar naar dames wordt in de regel altijd wel gekeken. Zeker door de haantjes in de gym. :D
Maarre zo jouw foto's gezien hebbende, heb je daar ook alle recht op. Nice shape so far. ;)

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:35 ----------


Thanks Marina. En leuk hoor die aandacht voor je voeding hahaha. Komt wel goed met je. :D

Maar naar mannen die flink hun best doen ook;) niets mis mee imo.

Thnx voor compliment! Gaat inderdaad lekker. Denk laatste update voorlopig.
 
Over t poseren kan ik me voorstellen. Snap t probleem niet echt. Het is te verwachten dat mensen kijken en wat smoezen en idd ook wijzen. Als ze binnen komen lopen lijkt me t ook niet prettig steeds te woord moeten staan. Bij trainen zullen ze precies t zelfde doen maar heb je t vast minder door.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 22:38 ----------



Maar naar mannen die flink hun best doen ook;) niets mis mee imo.

Thnx voor compliment! Gaat inderdaad lekker. Denk laatste update voorlopig.

Die jongen vroeg het aan me na het poseren. Wel een relaxte gast trouwens.
En Natty je hebt wel gelijk hoor. Ben het allemaal nog niet zo gewend. Ik train gewoon hard en heb een doel. Ben niet zo'n patser en vind mezelf niet groot ofzo althans nog niet. :o

En als ik merk dat er dames naar me kijken tijdens het trainen dan laat ik spontaan de gewichten vallen. :D
 
ligt ook aan de gym
Bij Kneet staan regelmatig gasten half naakt te poseren od er nu vrouwen lopen of niet
Ze hebben er poep aan en iedereen vind het ook normal
Ik moest er in het begin aan wennen maar nu... ze doen maar ik heb er geen last van
Ik denk dat ze bij jouw sportschool er ook wel aan gaan wennen.
Klasse Ron dat jij er ook gewoon schijt aan hebt
 
ligt ook aan de gym
Bij Kneet staan regelmatig gasten half naakt te poseren od er nu vrouwen lopen of niet
Ze hebben er poep aan en iedereen vind het ook normal
Ik moest er in het begin aan wennen maar nu... ze doen maar ik heb er geen last van
Ik denk dat ze bij jouw sportschool er ook wel aan gaan wennen.
Klasse Ron dat jij er ook gewoon schijt aan hebt

Tja ik moet dit toch trainen. Gaat niet vanzelf. ;)
 
Time; 19:20 - 20:30
Sportschool; @BodyFitWork Den Helder
Overall Score Training 7/10
Motivatie 9/10
Tijdens training waterrrrrrrrrr
Trainingstijd: 50 minuten voor de Rug & Achterzijde schouders. En 20 minuten voor het deppen van het zweet.

Vandaag een zeer warme training en dan nog wel voor een grote spiergroep, de rugspieren. :eek: Ik weet zeker dat ik 2 liter of meer aan vocht ben kwijtgeraakt tijdens het trainen. Oef ik was zeik en zeiknat. :o

- Pullups wide grip 6x4 :)

- Reverse grip pulldown, onderarmen totaal verzuurd. :o

- Barbell rowing, diep door en giga pomp met 40kg :o

- Cable rowing, de onderarmen verzuurde eerder dan mijn rug.. ;)

- Deadlift wow hiermee moet ik gaan groeien. helemaal op, bijna aan het zuurstof. :o

- Hyper extensions, deze was zelfs ontspannend zo na de deadly deadlifts. :)

- Bent over raises, op bankje uitgevoerd. Schuin naar voren. 5kg db en maar pompen. :o

- Rope face puls om het af te ronden. Lekker hoor. :)

Geen cardio gedaan, ik dacht dat die 2 liter plus zweet wel voldoende was vandaag.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven