MuscleMeat

Tomorrowland 2013 ! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja volgende week is het al zo ver! :D
 
Wordt mijn 1e keer, grote verwachtingen:)
 
Dit jaar gaat er een grote wereldbol staan, die langzaam ronddraait en licht geeft.

Denk maar aan mij dan, ik heb er aan zitten bouwen afgelopen weken :cool: :cool:

Echt een lekker ding.
 
Gaan er nog meer mensen met de bus? Het kost wel 30 euro, maar ik kan geen auto regelen, dus tjsa. Ik ga trouwens alleen zaterdag.
 
Dit jaar gaat er een grote wereldbol staan, die langzaam ronddraait en licht geeft.

Denk maar aan mij dan, ik heb er aan zitten bouwen afgelopen weken :cool: :cool:

Echt een lekker ding.

Sorry, maar dit vind ik een beetje triest. Vind het altijd leuk om opnieuw voor een verassing komen te staan als ik om de main heen loop de berg op ..

Anyways, dit jaar wordt mijn 4e keer! Zin in!! :D:D
 
Kunnen jullie ginder vragen of ze de muziek ietsje stiller zetten? Woon er 2km van.
 
Ik heb trouwens 1 uur en 3 kwartier in de wachtrij gestaan. Vervolgens 4x zondag en 4 vrijdag gekocht voor mij en 3 vrienden. Full madness was toen al uitverkocht. Vorige week ook de zaterdag geregeld .. ik heb 3 verschillende bandjes :D
 
Ik wens iedereen die gaat alvast heel veel plezier!
 
Ja indd veel plezier..
Volgend jaar hopelijk weer eens van de partij, is al 3de jaar op rij dat ik niet kan gaan naar een festival in een land waar ik zelf woon door al die k*t buitenlanders.
 
Toch zure appel om er niet bij te kunnen zijn dit jaar. Had mijn 5e x geweest :(

Toch veel plezier gewenst aan alle luckers die wel gaan!
 
Als ik naar de beelden kijk zie ik alleen maar tieners, twintigers en enkele dertigers...
Ja, je zal denk ik wel een beetje raar aangekeken worden als 40+er, hoewel je met jouw fysiek minder snel doorgaat als freak.
 
Back
Naar boven