Fitness Seller

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wow!!!. je wordt steeds groter haha , hoe ziet jou borst training eruit? doe je wijdte en dikte apart trainen? en wat zijn goede oefeningen om ze aan elkaar te sluiten (meer symmetrie dus) ?

gr
 
Wow!!!. je wordt steeds groter haha , hoe ziet jou borst training eruit? doe je wijdte en dikte apart trainen? en wat zijn goede oefeningen om ze aan elkaar te sluiten (meer symmetrie dus) ?

gr

Dank je wel man!:)
Je moet alles blijven variëren in je trainingen dat is de kunst. Drukken (barbell dumbells) flyes (dumbells cables) en machinewerk. Geen vast schema heb ik iig. Dit is de hulp die ik je kan geven;)
 
Monsterlijk fysiek! Kijk hier eens in de zoveel tijd en je blijft groeien. Behoor je straks tot de wereldtop van de amateurs als je dit doorzet denk je zelf?
 
Blijft een top fysiek! Heb je enig idee hoe je concurrentie erbij staat? Ben wel benieuwd tegen welke andere reuzen je het moet opnemen
 
Fack echt ziek! Jay Cutler valt in het niets in vergelijking met jou :p
 
Ben benieuwd hoe je het nu zou doen met dwerggooien :-)
 
Monsterlijk fysiek! Kijk hier eens in de zoveel tijd en je blijft groeien. Behoor je straks tot de wereldtop van de amateurs als je dit doorzet denk je zelf?

Of ik daar behoor dat zal ik niet over mezelf zeggen. Daarvoor moet ik er eerst gestaan hebben vind ik persoonlijk. Wel is het zo dat de wereldtop daar staat. Dat vind ik al geweldig om het daartegen op te nemen. Bedankt voor je comment.

Blijft een top fysiek! Heb je enig idee hoe je concurrentie erbij staat? Ben wel benieuwd tegen welke andere reuzen je het moet opnemen

Nee ik weet niet hoe ver ze zijn en laat staan wie ermee doen. Wel is het een hele grote line up altijd. Denk zo'n 25 atleten. Bedankt voor je compliment!


Lol:)


Thanks!!!:)

Fack echt ziek! Jay Cutler valt in het niets in vergelijking met jou :p

Qua lengte ja! Hahahahahaha

Ben benieuwd hoe je hhttp://youtu.be/xhYrfTUQ7jMet nu zou doen met dwerggooien :-)

Hahahahahahahahaha

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 13:05 ----------

Line up van vorig jaar!:) Eentje ervan is nu pro!;)

http://youtu.be/xhYrfTUQ7jM
 
Dit loopt uit de hand.
 
Zou mooi zijn als je naast Alexey zou gaan staan bij de vergelijking's ronde.
 
Langs Alexy wil niemand staan haha. De arnold is een top show zeker om te kijken waar je staat in BB land
 
Dit loopt uit de hand.

Nee joh!!!:)

Zou mooi zijn als je naast Alexey zou gaan staan bij de vergelijking's ronde.

Die is nu geloof ik pro maar dat kaliber is monsterlijk! Ben alleen 2x zo lang geloof ik! Hahahaha

Langs Alexy wil niemand staan haha. De arnold is een top show zeker om te kijken waar je staat in BB land

Waarom niet? Hij is vaak verre van hard! Dat is wel waarop hij behoorlijk wat laat liggen over het algemeen.
 
Nee joh!!!:)



Die is nu geloof ik pro maar dat kaliber is monsterlijk! Ben alleen 2x zo lang geloof ik! Hahahaha



Waarom niet? Hij is vaak verre van hard! Dat is wel waarop hij behoorlijk wat laat liggen over het algemeen.

Ja klopt hij is verre van hard maar zijn massa op dat korte lijfje compenseert voldoende om de hardere minder grote achter zich te laten. Het is ook maar net wat de jury die dag wil zien hard en minder groot of groot en minder hard
 
Ja klopt hij is verre van hard maar zijn massa op dat korte lijfje compenseert voldoende om de hardere minder grote achter zich te laten. Het is ook maar net wat de jury die dag wil zien hard en minder groot of groot en minder hard

Vooraf moeten de richtlijnen duidelijk zijn en niet de dag van de wedstrijd pas besloten worden. Hardheid moet je hard voor dieëten...doe je dat niet dan zie je dat ook direct terug (of er moet wat mis gaan in de aanloop mbt laden etc). Hoe dan ook hij heeft een aantal maal de overall niet weten te winnen omdat hij hardheid tekort kwam tov de winnaar(s). Dus is het gek dat op dezelfde dag hij wint op massa (eigen klasse) en vervolgens verliest op zijn befaamde massa (want verliest het van hardheid).
 
haha jezus man je staat er nu wel heel bruut bij
makkelijk kleren kopen zeker? :roflol:
 
Vooraf moeten de richtlijnen duidelijk zijn en niet de dag van de wedstrijd pas besloten worden. Hardheid moet je hard voor dieëten...doe je dat niet dan zie je dat ook direct terug (of er moet wat mis gaan in de aanloop mbt laden etc). Hoe dan ook hij heeft een aantal maal de overall niet weten te winnen omdat hij hardheid tekort kwam tov de winnaar(s). Dus is het gek dat op dezelfde dag hij wint op massa (eigen klasse) en vervolgens verliest op zijn befaamde massa (want verliest het van hardheid).

Ja jury sport ik snap het ook niet altijd. Maar dit zie je ook op amateur niveau en dat zou jij ook moeten weten het is niet altijd de beste die wint ;). Wel klote maar de aanhouder wint daar ben jij ook het levende bewijs van
 
Nee joh!!!:)



Die is nu geloof ik pro maar dat kaliber is monsterlijk! Ben alleen 2x zo lang geloof ik! Hahahaha



Waarom niet? Hij is vaak verre van hard! Dat is wel waarop hij behoorlijk wat laat liggen over het algemeen.
Volgens mij is hij nog geen pro , tenminste volgens mij.

Heb je een voorkeur aan refeed of carb cyclen?
 
Ja jury sport ik snap het ook niet altijd. Maar dit zie je ook op amateur niveau en dat zou jij ook moeten weten het is niet altijd de beste die wint ;). Wel klote maar de aanhouder wint daar ben jij ook het levende bewijs van

Gaat er niet om of ik het weet of niet want ja ik weet het Kelvin. Gaat erom dat het niet op voorhand vaststaat en dat is wat ik bedoel. Amateur of pro maakt daarin geen verschil. Gaat om de richtlijnen. Thanks voor je compliment!

---------- Post toegevoegd 26 July 2013 om 15:55 ----------

Volgens mij is hij nog geen pro , tenminste volgens mij.

Heb je een voorkeur aan refeed of carb cyclen?

Dacht dat hij z'n pro card had ontvangen maar doet ook niet terzijde.
Refeed voor mij.
 
Jeffrey verslaat gewoon iedereen in Madrid :D
 
Back
Naar boven