Fitness Seller

Gestopt Absolutely Fabulous contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euh..dat is geen 20> hoor. Ik zit op 22% en ik heb op dijen en buik veel meer vet. Ik denk dat dat 18, hooguit 19 is
 
Euh..dat is geen 20> hoor. Ik zit op 22% en ik heb op dijen en buik veel meer vet. Ik denk dat dat 18, hooguit 19 is

Zijn jouw meetplekken misschien strakker. Je meet geen heel lijf alleen punten maar dat zou ik jou niet hoeven vertellen. Iedereen oogt anders op bepaalde %. Dus kan zeker.

Moeilijk schatten. Beter iemand zoeken die je meet en steeds hetzelfde doet en probeer dat met regelmaat. Zo kun je sneller je eten aanpassen en behaal je t resultaat wat je wil.
 
VP is onmogelijk te schatten zo.

kan 19 zijn, kan ook 22 zijn.

Gewoon ff knijpen met de tang.

Je kan zoveel bereiken in 1 jaar, succes.
 
AbFab ik heb je pics bekeken en snap nu absoluut wat je bedoelt. Je bovenbenen en heup houden langer het vet vast.
Je poses kan je verbeteren en darmee een verbetering van je v-shape. Maar hier mag je wel de nadrukk op leggen.
Overigens niet bedoelt om je af te zeiken.
Ik ben jou niet en al helemaal geen dame, maar zou mij ook hebben teruggetrokken. Dus volledig begrip hiervoor.
Stel je doelen bij en ga ervoor. Je hebt best wel wat pluspunten hoor. Biceps, triceps zijn nice. Buik niks mis mee.
 
Mack, gaat me om hoe het oogt, dat is voor mij het belangrijkst.
Waarom heb je het steeds over 1 jaar? Ik wil de komende maanden al veel bereiken!

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 15:14 ----------

Ik heb genoeg pluspunten Ron, maar die vallen zo niet meer op ;)
Des te meer reden om er heel snel wat aan te gaan doen.
 
Mack, gaat me om hoe het oogt, dat is voor mij het belangrijkst.
Waarom heb je het steeds over 1 jaar? Ik wil de komende maanden al veel bereiken!


Omdat als jij het in kort tijdsbestek wil doen, je wel een soort hardcore contest prep in moet gaan;)

Neem 12 maand te tijd om rustig te bouwen en rustig te cutten zodat je vp naar beneden is en je gewicht omhoog;)

Je oogt niet dik hoor.
Denk dat 95% van de vrouwen op straat er niet zo bijstaan;)
 
I know, maar dat was voordat ik ging trainen al zo, ben nooit dik geweest. De lat ligt dus wat hoger ;)

Moet mezelf wel korte termijn doelen stellen, en moet iets met die ontevredenheid. Nu ik weet hoe het er uitziet, trek ik dat geen jaar lang meer.
Maar je hebt gelijk, bouwen gaat ook weer tijd kosten.
 
je kan niet over 3 maand 14% bij 62 kilo staan.

Dit gaat gewoon tijd kosten.
Maak je eerste doel bv 60 kilo met zelfde vp als nu.
Dan houd je ook mooi overzicht
 
No way, er moet eerst vet af! Daar was ik sws nog mee bezig.

Dan ga ik daarna wel voorzichtig bouwen, wil sws wat meer kracht.
 
heb net even je foto's bekeken en ik denk dat je er te snel over oordeelt
Jouw fysiek is misschien niet zoals je had gehoopt te worden maar zeker niet slecht.
Ik zie veel goede dingen op de foto... jij waarschijnlijk alleen de slechte dingen.
BB zijn niet altijd even objectief over het eigen fysiek omdat je er zelf anders naar kijkt.
Ik heb mijn commentaar bij je foto's geplaatst, zonder cijfers want dat is dan ook niet nodig maar het is in ieder geval een dikke voldoende. Nou moet je alleen je zelf nog overtuigen dat het zo is.
 
Waarom moet ik mezelf overtuigen? Kan er ook gewoon wat aan doen, als ik ergens niet tevreden mee ben. Lijkt me persoonlijk een betere aanpak :D
 
Je moet er ook iets aan doen als je niet tevreden bent ;)
En je mag ook nooit tevreden zijn... ben ik ook niet van me zelf maar een slecht fysiek heb je niet.
 
No way, er moet eerst vet af! Daar was ik sws nog mee bezig.

Dan ga ik daarna wel voorzichtig bouwen, wil sws wat meer kracht.

Godsamme jij bent ook echt net mijn sister from another mister :roflol: Je wil en vet kwijt en spier erbij en kracht toenemen.
Ja wil ik dus ook, en graag allemaal tegelijk en het liefst ook meteen.
Ik heb dezelfde zeikpunten als jij overigens; met dat verschil dat ik wel echt cellulitis heb :D
Bij mijn ging het cutten zo voortvarend dat er niks over bleef en ook kracht nogal afnam. Heb zelf daarom maar besloten om op onderhoud te eten en soms erboven en in elk geval kracht op te schroeven en meer massa te pakken.

Cutten gaat me makkelijk af, dus dat komt wel weer als er meer op zit. Ik denk dat het voor jou ook wel zou werken, aan je bouw en huidige fysiek te zien is je VP je probleem niet.
Ik heb overigens gemerkt dat ik nu veel strakker oog dan toen ik nog in mijn cut zat; simpelweg omdat er meer massa bijkomt en dat mijn vel lekker straktrekt :P ( los van de verbeterde verbranding )

Je hebt trouwens echt een goede kont, die schreeeuwt om nog meer massa :heart:

Kortom, ik denk dat Mack eindelijk eens een keer goed advies geeft, ik zou zeker niet gaan cutten in dit stadium maar zo braaf mogelijk bouwen. Er blijft niets van je over als je nog verder dropt nu, lijkt me zonde!
 
Ik was ook nieuwsgierig en heb je foto's gezien maar ik snap werkelijk niet wat the fuss is all about.
Misschien ook omdat ik man ben maar je ziet er gewoon erg goed uit, dit is gewoon een erg mooi lichaam in de juiste verhoudingen met alles erop en eraan als ik het op zijn hollands zeggen mag.
Vergeet niet dat je op een foto ook al snel zo'n 10kg zwaarder lijkt dus in werkelijkheid is het alleen maar nóg mooier!
Jammer als je niet meedoet maar je bent echt te streng voor jezelf.
 
Hehe, ben al een paar keer gaan kijken of ik wel de juiste foto's online heb staan. Gek dat je dat zelf zo anders ziet. Was echt ernstig teleurgesteld en had eigenlijk verwacht dat iedereen het wel tegen zou vallen, na al mijn gezwets dat ik zo lekker ging :o

Ga nog max. 2 maanden cutten, maar dan wel goed en voorzichtig opbouwen naar op onderhoud eten. Wil het op zn minst geprobeerd hebben om nu eens door te zetten, dan kan ik daarna met een gerust hart aan de slag met m'n volgende doel.
 
Ken je verder niet persoonlijk maar vergelijk de foto's die je openbaar hebt staan uit 2012 van je rug eens met nu!
Nu heb je veel meer definitie van je spieren, het ziet er allemaal mooier uit.
Dus stoppen met klagen en gewoon meedoen.
Weet niet of je onder begeleiding staat van iemand maar laat je eens beoordelen door zo iemand en daarop verder bouwen, niet zomaar aanklooien (sorry voor de omschrijving maar bedoel het goed).
 
Ben je vergeten te trainen AbFab? :o Ik snap wel dat je niet blij bent met het resultaat. Maar je hebt zeker sterke punten. Of het nu contestwaardig is of niet moet je zelf weten. Maar dit is een dbbcontest geen "echte" wedstrijd. Je kan even goed meedoen voor de "fun" want zo slecht is het zeker niet. Je poses vind ik wel zeer zwak. Dat helpt natuurlijk niet om het resultaat beter in beeld te brengen. Met betere poses zou het er zeker anders uit zien.

Ik wens je veel succes toe met je doelen en zorg ervoor dat die motivatie weer op 100% staat!
 
Dat ik je voor het eerst zag zaterdag dacht ik wow.. das een mooie kont. En dat meen ik echt. Mooie ronde billen die je niet vaak ziet en slanke taille.

Ik denk inderdaad dat je beeld anders is dan je dacht. Als je andere dingen verwacht te zien valt het altijd wel wat tegen. Foto's laten soms teveel zien vooral voor je eigen gevoel en andere dingen te weinig...

Je bent echt een perfectionist. Das duidelijk uit je reacties. Je weet waar je heen wil. Je weet welke doelen je stelt. Maar stel jezelf haalbare tussendoelen... want juist omdat je zo perfectionistisch bent en de lat zo hoog legt voor jezelf wil je ook alles in ene. En dat is juist wat niet kan. Tijd en geduld en knetterhard ervoor gaan gaat jou er zeker wel brengen.
Je haalt je doelen echt wel. Dus zet hem op en heel veel succes. :)
 
Hehe, ben al een paar keer gaan kijken of ik wel de juiste foto's online heb staan. Gek dat je dat zelf zo anders ziet. Was echt ernstig teleurgesteld en had eigenlijk verwacht dat iedereen het wel tegen zou vallen, na al mijn gezwets dat ik zo lekker ging :o

Ga nog max. 2 maanden cutten, maar dan wel goed en voorzichtig opbouwen naar op onderhoud eten. Wil het op zn minst geprobeerd hebben om nu eens door te zetten, dan kan ik daarna met een gerust hart aan de slag met m'n volgende doel.

Denk dat de meeste sneller het slechte zien dan de goeie, vooral als je naar je eigen lijf kijkt.
In jou hoofd had je een ander plaatje waarschijnlijk waar je misschien niet aan voldoet maar
slecht is het zeker niet :)
 
Ik wil ab helemaal niet dissen of grond in praten.

Eindelijk heeft ze door dat haar methode niet werkt.

Genoeg mensen die het al maanden aangaven, maar werd allemaal weg gewuifd.

Hoop dat je nu komt waar je wilt zijn ab.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven