MuscleMeat

REUS "Jeffrey Latour" Road to the Arnold Classic Europe Madrid 2013

Bezoekers in dit topic

@ Reus

Super man tnx! maar als t om symmetrie gaat beveel je machines niet aan toch ? die zijn meer isolatie/massa
 
@ Reus

Super man tnx! maar als t om symmetrie gaat beveel je machines niet aan toch ? die zijn meer isolatie/massa

Symmetrie bedoel ik mee dat je lichaam in verhouding is. Af en toe machines behoren ook zeker gepakt te worden. De basis staat vast maar af en toe een machine is goed!
 
Mm;)

image.jpg
 
Deze zag ik ook voorbij komen.

Gvd man.

Echt gruwelijk voor je lengte.

Zo moeilijk om zo'n frame te vullen en jij doet het :D
 
Laatst bewerkt:
Behoorlijk vasculair.

:D

Hahahaha ja beetje he?:);):)


Thanks man! Doing my best!

Deze zag ik ook voorbij komen.

Gvd man.

Echt gruwelijk voor je lengte.

Zo moeilijk om zo'n frame te vullen en jij doet het :D

Thanks man! Moet wel eerlijk zeggen dat ik hier 0,0 pomp heb. Was bij Sibil puur om de shape te checken. Dit was dus om te kijken hoe ik ervoor sta om te anticiperen op aandachtspunten. Ik heb echt een pomp lichaam. Blaas finaal op maar dat het er zo uit ziet zonder enige pomp stemt me wel gelukkig!:)
 
Ach ja zo staat iedereen er ook bij zonder pomp:p
 
Zeer goede shape ben benieuwt naar je gast optreden
 
Yo reus, misschien een beetje te persoonlijke vraag, maar wat vind je omgeving eigenlijk van je verandering? Is natuurlijk nogal een verschil met hoe je bent veranderd in de afgelopen jaren xD
 
Thans iedereen!!!
M'n omgeving ziet me dagelijks dus zijn er voor hun telkens kleine veranderingen. Wanneer er wordt vergeleken dan is het verschil idd groot. Ze zijn iig positief mbt de vooruitgang en door m'n goede off season shape ziet het er natuurlijk ook beter/mooier/gezonder uit. En waar ik zelf altijd in geloofd heb en me niet van de wijs heb laten brengen door anderen is dat ik wist dat er veel meer in zat dan wat er tot op dat moment uit kwam. De puzzel stukjes liggen nu gewoon op z'n plaats. Sibil Peeters heeft het vertrouwen vanaf dag 1 uitgesproken en zo zijn we samen gaan puzzelen en kijken wat werkt en wat werkt niet. Belangrijkste is dat je in jezelf moet blijven geloven!!!
 
En waar ik zelf altijd in geloofd heb en me niet van de wijs heb laten brengen door anderen is dat ik wist dat er veel meer in zat dan wat er tot op dat moment uit kwam. De puzzel stukjes liggen nu gewoon op z'n plaats. Sibil Peeters heeft het vertrouwen vanaf dag 1 uitgesproken en zo zijn we samen gaan puzzelen en kijken wat werkt en wat werkt niet. Belangrijkste is dat je in jezelf moet blijven geloven!!!

Mooi verwoord man!! :D
Is ook het alle belangrijkste lijkt me binnen de sport...
Geloven in jezelf en vooral ook geloven dat je het onhaalbare gewoon kunt behalen!
 
Zeker reus , positief denke er voor gaan iedereen heb ze week wel niet maar diegene die opgeven zijn t niet waard
 
Zo ben je ff lekker vooruit gegaan in die tijd dat ik in Turkije zat, wow :D
 
Hoi
 
Laatst bewerkt:
Holy shit !! Wat een streeffysiek. Kan niet wachten tot me blessure voorbij is :D Dit topic werkt voor motivatie net zo goed als het Mind&Motivation topic haha :)
 
Back
Naar boven