AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • warme groenten
     
    hoi jeau, ik ben wel n man, hoop niet dat je erg vindt als ik zeg dat je er geweldig uit ziet warm vlees bryce
     
    Fuark, die V onderaan mijn abs begint goed door te komen! megusta.jpg



    no :sd:
     
    Lijk wel weer wat droger. iets meer definitie op been en biceps/tricep piek lijkt groter te worden.

    En daarbij nog een mooi pr van 4 x 100 strict overhead en 3 x 115 met legdrive
     
    Fuark, die V onderaan mijn abs begint goed door te komen! megusta.jpg



    no :sd:

    Het was mij een groot genoegen dat jij die foto stuurde juist wanneer ik mijn zak onder de douche aan het scheren ben onder t genot van een tv programma.

    Awkward boner

    Nohomo
     
    Het was mij een groot genoegen dat jij die foto stuurde juist wanneer ik mijn zak onder de douche aan het scheren ben onder t genot van een tv programma.

    Awkward boner

    Nohomo
    Is graag gedaan bro! Kon je eindelijk eens op iets anders dan 14jarige chicks fappen!










    Spammer de spam!!
    Epic meet part III
     
    Overigens had ik wel een keer geprobeerd 5000 kcal te eten op 1 dag, alleen was dat een half uurtje nadat ik op bed was gaan liggen weer -1000 kcal :fuu:

    ruilen? ik eet gemakkelijk 5k kcal.. niet eens een moeite om eerlijk te zijn..

    woensdag 3k spareribs in me 1tje weggewerkt.

    record is 1100 gram vlees, halve stokbrood en een galia meloen in 1x, wel 2 uur last van men maag gehad but deffo worth it..;p
     
    ik heb een keer 2.5l volle melk ge-at, echt een uur op de wc gezeten erna
     
    ruilen? ik eet gemakkelijk 5k kcal.. niet eens een moeite om eerlijk te zijn..

    woensdag 3k spareribs in me 1tje weggewerkt.

    record is 1100 gram vlees, halve stokbrood en een galia meloen in 1x, wel 2 uur last van men maag gehad but deffo worth it..;p

    Haha ik bulk liever op 2500 kcal ofzo :roflol:

    Zou me stuk beter af gaan

    ---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:06 ----------

    Is graag gedaan bro! Kon je eindelijk eens op iets anders dan 14jarige chicks fappen!










    Spammer de spam!!
    Epic meet part III

    T scheerde wel makkelijk zon harde leuter

    ---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:07 ----------

    ik heb een keer 2.5l volle melk ge-at, echt een uur op de wc gezeten erna

    :roflol: Is zon challenge toch?
     
    Haha ik bulk liever op 2500 kcal ofzo :roflol:

    Zou me stuk beter af gaan

    ---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:06 ----------



    T scheerde wel makkelijk zon harde leuter

    ---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 00:07 ----------



    :roflol: Is zon challenge toch?

    ja een gallon (3,5L) in een uur, maar daar ben ik te hardcore voor
     
    3.8 :p

    Dacht dat ze dat x bij jackass deden en ook hele tijd liepen te kotsen :o

    ik denk dat een half uurtje mij ook wel lukt. als ik eenmaal 2-3 liter ge-at hebt heb ik nog ruimschoots de tijd voor de rest
     
    Eind van deze week abrupt op 1900kcal leven om eind Aug op 7% te staan. En then make ur pussy wet for het lang verwachtte MesutY zijn foto topic.
     
    Vannacht voor het eerste een echte goede nacht gehad. 4-5 uur slaap achter elkaar! Wel met een half slaappilletje.. maar man wat is dat fijn. ben al aan het werk en vanmiddag vroeg weg. :)

    en nieuw voedingsschema. weer flink wat omhoog! :D
     
    Net contract ondertekend bij nieuwe job en nog een paar dagen vrij:)
     
    Mijn dochter, zij vindt mamma de vrouwelijke gespierde Superman! Ha ha
     
    Back
    Naar boven