AndroidHealthClinic

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb niet de ambitie om bovennatuurlijk gespierd te worden.
 
1. Dan word ik veel te gigantisch massief uber groot, en dat is niet goed voor het (kwetsbare) zelfvertrouwen van de mensen om me heen.

2. Lichamelijk wordt het me iets te veel van het goede, ook voor mijn vrienden de orgaantjes die het al zo druk hebben met andere nare stoffen waar we tegenwoordig onze lichaampjes mee bombarderen.
 
1. Dan word ik veel te gigantisch massief uber groot, en dat is niet goed voor het (kwetsbare) zelfvertrouwen van de mensen om me heen.

2. Lichamelijk wordt het me iets te veel van het goede, ook voor mijn vrienden de orgaantjes die het al zo druk hebben met andere nare stoffen waar we tegenwoordig onze lichaampjes mee bombarderen.
HALLO verander "we" ff in "IK" pik...
 
Wat doe je dan op dit forum?:roflol:
Hij zegt toch 'bovennatuurlijk' wat duid op je max zonder AAS. Of mag je niet meer op het forum zitten als je verkiest naturel te blijven ?
 
Kans op eerder dood gaan

Er niet uit zien als je ermee stopt

Strict eten xD
 
1. Dan word ik veel te gigantisch massief uber groot, en dat is niet goed voor het (kwetsbare) zelfvertrouwen van de mensen om me heen.

2. Lichamelijk wordt het me iets te veel van het goede, ook voor mijn vrienden de orgaantjes die het al zo druk hebben met andere nare stoffen waar we tegenwoordig onze lichaampjes mee bombarderen.

TRT is geen juice? :o???
 
ik ben on en nu ben ik bang...
 
Hij zegt toch 'bovennatuurlijk' wat duid op je max zonder AAS. Of mag je niet meer op het forum zitten als je verkiest naturel te blijven ?

ach maar je kan het ook interpreteren als uberhaupt trainen en zo met je voeding en lichaam bovennatuurlijk is omdat je het niet van nature al in je hebt om dat te bereiken zonder die training en leefstijl... denk ik :P ookal is het natuurlijk bereikt, tenzij je weer kijkt naar alle toevoegingen in vreten en zo, dan moet je ook volledig biologisch leven en je eigen shit verbouwen wil je echt naturel zijn :P

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:24 ----------

TRT is geen juice? :o???

gewoon met hele lage dosering toch, als je weet ik veel welke natuurlijke waarde hebt aan test, dit vul je voor diezelfde hoeveelheid aan met middelen, heb je 2 x zoveel test. Betekent niet dat je 2 x zo snel gespierd wordt anders zou dat exponentieel wel zo positief zijn dat wanneer je een hele vial zet je gewoon slapend mr olympia wordt .... ;D

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:25 ----------

ik ben on en nu ben ik bang...

vooral je kuur verantwoord afmaken en daarna bepalen of je het wel weer wilt of niet :D en vooral niet doen als je het doet voor anderen, voor reacties op festivals omdat je de grootste dan eindelijk bent, etc... maar voor jezelf ;D

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 18:25 ----------

of sarcasm :P
 
gewoon met hele lage dosering toch, als je weet ik veel welke natuurlijke waarde hebt aan test, dit vul je voor diezelfde hoeveelheid aan met middelen, heb je 2 x zoveel test. Betekent niet dat je 2 x zo snel gespierd wordt anders zou dat exponentieel wel zo positief zijn dat wanneer je een hele vial zet je gewoon slapend mr olympia wordt .... ;D

boytoy is een female to male
 
ah ok haha no problems

no external test = more pride and glory!

voor deze situatie maak ik een uitzondering:P dat dan weer wel...
 
Bodybuilding is voor mij een minder belangrijke hobby. Ben aanzienlijk meer bezig met metal luisteren, boeken verzamelen en verhalen schrijven. Ik heb geen sportschool en alleen een paar dumbells. Train eigenlijk alleen armen. Soms train ik ook schouders en buik. Buik train ik dan op mijn matras. Bijna alle aandacht gaat naar de biceps en triceps musculatuur. Ik heb soms avonden dat ik opgeteld een aantal uren alleen cross body hammercurls doe, mijn favourite oefening. Ik kuur niet, nooit gedaan en dat zal ik nooit doen omdat ik het de gezondheidsrisico's niet waard vind. Mijn lichaam weet meer van hormonen af dan ik en daarom ga ik ook niet sleutelen aan iets waar ik geen verstand van heb. Dan daarbij slik ik veel medicijnen waar ik absoluut niet zonder kan, omdat ze zo belangrijk zijn. In mijn lichaam is er dus geen ruimte voor steroïden, sigaretten of zelfs een dagelijks pilsje.
 
- haaruitval
- acne
- striae
 
Bodybuilding is voor mij een minder belangrijke hobby. Ben aanzienlijk meer bezig met metal luisteren, boeken verzamelen en verhalen schrijven. Ik heb geen sportschool en alleen een paar dumbells. Train eigenlijk alleen armen. Soms train ik ook schouders en buik. Buik train ik dan op mijn matras. Bijna alle aandacht gaat naar de biceps en triceps musculatuur. Ik heb soms avonden dat ik opgeteld een aantal uren alleen cross body hammercurls doe, mijn favourite oefening. Ik kuur niet, nooit gedaan en dat zal ik nooit doen omdat ik het de gezondheidsrisico's niet waard vind. Mijn lichaam weet meer van hormonen af dan ik en daarom ga ik ook niet sleutelen aan iets waar ik geen verstand van heb. Dan daarbij slik ik veel medicijnen waar ik absoluut niet zonder kan, omdat ze zo belangrijk zijn. In mijn lichaam is er dus geen ruimte voor steroïden, sigaretten of zelfs een dagelijks pilsje.

waarom alleen metal? kun je geen gevoel kwijt in hiphop, house, reggae, classic rock, etc?

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 19:24 ----------

geen idee om trouwens in een sportschool te trainen :P? ik weet niet of jij ooit moeite hebt gehad met een sportschool binnen stappen en hoe sociaal je bent in real life verder, hoe vaak je uberhaupt contact met mensen hebt, etc.., just an idea./
 
Bodybuilding is voor mij een minder belangrijke hobby. Ben aanzienlijk meer bezig met metal luisteren, boeken verzamelen en verhalen schrijven. Ik heb geen sportschool en alleen een paar dumbells. Train eigenlijk alleen armen. Soms train ik ook schouders en buik. Buik train ik dan op mijn matras. Bijna alle aandacht gaat naar de biceps en triceps musculatuur. Ik heb soms avonden dat ik opgeteld een aantal uren alleen cross body hammercurls doe, mijn favourite oefening. Ik kuur niet, nooit gedaan en dat zal ik nooit doen omdat ik het de ik gezondheidsrisico's niet waard vind. Mijn lichaam weet meer van hormonen af dan ik en daarom ga ik ook niet sleutelen aan iets waar ik geen verstand van heb. Dan daarbij slik ik veel medicijnen waar ik absoluut niet zonder kan, omdat ze zo belangrijk zijn. In mijn lichaam is er dus geen ruimte voor steroïden, sigaretten of zelfs een dagelijks pilsje.

Elke keer als ik zo'n post van jou lees, denk ik "Nu lees ik berichten van iemand die niet gelukkig is met zijn leven", maar daarna veranderd dat beeld meteen weer omdat jij er compleet zelf voor kiest om op die manier te leven en helemaal doet wat je zelf wil, wat je waarschijnlijk een gelukkiger persoon maakt dan de meeste anderen.

OT: nog veel te jong, en kan dus nog meer dan genoeg natural gainen. Verder weet ik totaal niet wat nou de gezondheidsrisico's precies zijn, dus ga ik niet iets in me spuiten waarvan ik de langetermijneffecten niet weet. Bovendien weet ik nu al dat ik na de ON periode dan wss massa ga verliezen en dat ik dat enorm k*t zou vinden.
 
Bodybuilding is voor mij een minder belangrijke hobby. Ben aanzienlijk meer bezig met metal luisteren, boeken verzamelen en verhalen schrijven. Ik heb geen sportschool en alleen een paar dumbells. Train eigenlijk alleen armen. Soms train ik ook schouders en buik. Buik train ik dan op mijn matras. Bijna alle aandacht gaat naar de biceps en triceps musculatuur. Ik heb soms avonden dat ik opgeteld een aantal uren alleen cross body hammercurls doe, mijn favourite oefening. Ik kuur niet, nooit gedaan en dat zal ik nooit doen omdat ik het de gezondheidsrisico's niet waard vind. Mijn lichaam weet meer van hormonen af dan ik en daarom ga ik ook niet sleutelen aan iets waar ik geen verstand van heb. Dan daarbij slik ik veel medicijnen waar ik absoluut niet zonder kan, omdat ze zo belangrijk zijn. In mijn lichaam is er dus geen ruimte voor steroïden, sigaretten of zelfs een dagelijks pilsje.

denk je trouwens ook niet dat die medicatie, omdat je er zo in gelooft en dat je afhankelijk denkt te zijn, placebo effect samen met objectief wetenschappelijk bewezen effecten en side effects, beter is een tijdje van af te stappen of te minderen in combinatie met gesprekken met een arts/psychiater/psycholoog/maatschappelijk werker / weet ik veel, en langzaam maar zeker kijken hoe je je voelt zonder medicatie?

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 19:26 ----------

vroeger had je het waarschijnlijk iig nog niet nodig, nu doe je het om bepaalde hormoonbalansen soepeler te laten verlopen, of betere serotonine afgifte enzo als je anti depressieve shiat neemt, kun je niet gelukkig worden zonder of met stress omgaan zonder?

---------- Post toegevoegd 3 August 2013 om 19:26 ----------

Elke keer als ik zo'n post van jou lees, denk ik "Nu lees ik berichten van iemand die niet gelukkig is met zijn leven", maar daarna veranderd dat beeld meteen weer omdat jij er compleet zelf voor kiest om op die manier te leven en helemaal doet wat je zelf wil, wat je waarschijnlijk een gelukkiger persoon maakt dan de meeste anderen.

++ maar ik heb het gevoel net zoals bij crypto dat ze van binnen niet gelukkig worden van hetgene waar ze nu mee bezig zijn, subjectief bekeken..
 
wel n hoop idioten in dit topic als ik dat zo lees:roflol: (degenen die kuren cheaten noemen vind ik het leukste:kiss::roflol:)
 
Back
Naar boven