MuscleMeat

Bart Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


opzich wel goed, maar niet top fit , heb wat last van mijn schouder en lies maar het hinderd niet echt met trainen maar ik voel het wel.

zal binnenkort weer eens gaan loggen fatsoenlijk:o
 
weer eens een update:

28 juli:
-100 log PR nog best easy, na 2 fails
-3fails op 70kg DB
Deadlift vanaf matje
-210 hard
-230 nog best goed
-250 fail
-5x105 stone op techniek op 1.35

daarna weekje in Friesland geweest met ouders, voeding was niet super daar, 87kg bw gewogen toen ik terug was.

Vandaag dan Sterkste Man van Limburg:

was al niet fit, kleine pijntjes etc wilde eigenlijk afzeggen maar toch meegedaan.

Truckpull: licht bergop
ging aardig vond ik zelf wel verkeerde schoenen aan.
en puur uit armen weer, techniek zuigt echt..
aantal Meter weet ik niet meer precies.

was helemaal leeg hierna

Overhead medley: lichaam trilde nog helemaal , had wel vertrouwen in 100log omdat ik um al eens gedaan had.

alleen fail, had 0 lucht en spanning

SMTL medley: 15m 125 farmers 15m 320 yoke 3flips 360tire
farmers ging goed alleen 1 meter voor streep verstapte ik me waardoor ik um moest laten vallen wel nog uitgetild en uitgelopen
toen 2m met yoke, stond ook iets te hoog ingesteld maar was gewoon te zwaar.

Tire Deadlift: startgewicht 240kg
fail
voelde lies weer en lichte steek onderrug, andere beurten niet meer gedaan

Loading race:
struikelde met eerste vat, enorme steek in lies/hamstring, meteen gestopt

stones ook niet meer gedaan.

kortom: k*t, Had het mischien wel kunnen weten, was niet verstandig voor men lichaam om mee te doen. maar achja wel wat ervaring opgedaan en het was leuk om mee te doen.
 
truck was goed ondanks je BW, log jammer, medley bazige farmers ! rest begrijpelijk met de pijntjes
op naar de fysio
 
truck was goed ondanks je BW, log jammer, medley bazige farmers ! rest begrijpelijk met de pijntjes
op naar de fysio

jep alles eens los laten maken;)
 
Respect dat je toch hebt meegedaan Bartje!
 
haha tnx sven, hoe gaat het bij jou eigenlijk? ;)

Gaat goed man, max kracht zit wel tegen all time sterkste aan weer denk ik. Over events kan ik weinig zeggen, want heb die 2-2,5 maand niet getraind. Volgende week zaterdag weer.:)
 
Gaat goed man, max kracht zit wel tegen all time sterkste aan weer denk ik. Over events kan ik weinig zeggen, want heb die 2-2,5 maand niet getraind. Volgende week zaterdag weer.:)


haha goed man! en BW al over de 90?
 
Het was een zware wedstrijd, en je hebt getoond dat je al een goede basiskracht en flink wat potentieel hebt. Tijd genoeg om eraan te werken (en je BW over de 90 te krijgen :p ).
 
Het was een zware wedstrijd, en je hebt getoond dat je al een goede basiskracht en flink wat potentieel hebt. Tijd genoeg om eraan te werken (en je BW over de 90 te krijgen :p ).

haha tnx, jij ook een mooie wedstrijd gedraaid ondanks je blessure.




update: lies is al stukker beter:o nu onderrug nog.

maandag en dinsdag lichte hersteltraining gedaan.

vandaag fysio geweest voor onderrug, heeft het wat los gemasseerd moet volgende week weer 2 dagen terug
ze adviseren om niet voluit mijn rug te gebruiken deze week en volgende week. balen dus..
maja beter gelijk goed herstellen als half.

vandaag nog lichte presstraining met wat apparaten.
 
haha tnx, jij ook een mooie wedstrijd gedraaid ondanks je blessure.




update: lies is al stukker beter:o nu onderrug nog.

maandag en dinsdag lichte hersteltraining gedaan.

vandaag fysio geweest voor onderrug, heeft het wat los gemasseerd moet volgende week weer 2 dagen terug
ze adviseren om niet voluit mijn rug te gebruiken deze week en volgende week. balen dus..
maja beter gelijk goed herstellen als half.


vandaag nog lichte presstraining met wat apparaten.

Zei ik toch ;)
 
Haha inderdaad ,
 

Opzig gaat goed, wel hinder ervan met legg oefeningen

Deze en volgende week maar lichte trainingen lijkt me toch beter ook al zegt de fysio dat :)
 
gewoon rustig aan nou je hebt geen haast he (denk ik).
 
Back
Naar boven