MuscleMeat

Marieke's Contest Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

leg extensions

10 x 50
8 x 60
8 x 70
6 x 80 (en laatste herhaling zo lang mogelijk vasthouden, heeeerlijk! )

alle herhalingen 2sec bovenin vasthouden en squeezen;)

doe je nooit sldl of Rdl?
 
squeezen doe ik sowieso, maar kan nog best wat langer uiteraard ;)

RDL deed ik tijdje terug wel, maar ik heb die techniek nog niet goed onder controle, voel het wel in mn rug maar niet in mn benen.. Al tig filmpjes erover gekeken maar tot dusver nog steeds geen succes, heb geen idee wat ik fout doe
 
benen recht houden en scharnieren vanuit je heup.

niet omhoog komen door je rug te strekken maar je hakken door de grond te willen drukken. je gaat zeg maar weer recht staan door hams aan te spannen.

meeste gebruiken ook gewoon veel te veel gewicht.

kan zijn dat je met dumbelss beter voelt.
 
dank voor je tips ga t volgende x nog weer eens proberen. Heb t met verschillende gewichten gedaan zowel erg licht als erg zwaar voor mij maar voelde t nog steeds niet op de goede plek :P DBs mss ook wel een idee ja. Laat t je weten na de volgende benendag :D
 
je mag langskomen.

doe ik hem wel ff voor:D
 
Ohhh wat een heerlijke leg day! Jaloers:o
 
:eek: ik dacht dat dat niet mocht? Hoe zit dat dan met die stokken die je had om vrouwen weg te jagen? :D Want anders dan ga ik niet met je trainen hoor ;)



tnx!

Mag wel hoor, alleen stukje rijden :p

Dat is alleen voor de opdringers, als jij je normaal kan gedragen bij mij is er niks aan de hand:D
 
benen recht houden en scharnieren vanuit je heup.

niet omhoog komen door je rug te strekken maar je hakken door de grond te willen drukken. je gaat zeg maar weer recht staan door hams aan te spannen.

meeste gebruiken ook gewoon veel te veel gewicht.

kan zijn dat je met dumbelss beter voelt.

Bij een romanian deadlift horen je benen licht gebogen te zijn. Jij omschrijft hier een stiff legged deadlift :P
 
Bij een romanian deadlift horen je benen licht gebogen te zijn. Jij omschrijft hier een stiff legged deadlift :P

haha klopt.

my bad
 
Mag wel hoor, alleen stukje rijden :p

Dat is alleen voor de opdringers, als jij je normaal kan gedragen bij mij is er niks aan de hand:D

nou ik kijk wel uit, zal me netjes gedragen hoor :p Als ik ooit in de buurt ben laat ik wel wat weten ;) Dan regel jij ook wel dat natty mee komt trainen he? :cool:
 
nou ik kijk wel uit, zal me netjes gedragen hoor :p Als ik ooit in de buurt ben laat ik wel wat weten ;) Dan regel jij ook wel dat natty mee komt trainen he? :cool:

zker.

Natty houdt wel van girl-boy-girl action :eyebrow:
 
Ja hoor. Dat komt helemaal goed! ;)
 
chest day! helaas zonder spotter :(

machine press

10 x 30
8x 40
6 x 50
5 x 60

incline DB press

10 x 14
8 x 16
8 x 18
6 x 18

incline DB fly

3 x 8 x 12

pullover

8 x 16
8 x 18
6 x 22
6 x 22

cable fly

10 x 7,5
8 x 10
6 x 12,5
5 x 12,5

cable alternating crossover

3 x 8 x 5

preacher curls

3 x 8 x 12

cable crossover curls

10 x 10
8 x 12,5
6 x 15
5 x 15

20 min cardio (traplopen)

Ging opzich lekker, maar sinds een weekje heb ik snel last van mijn pols bij bicepsoefeningen. Probeer er goed op te letten dat ik mijn pols recht houdt/niet door laat zakken. Als iemand tips heeft wat ik er nog meer aan kan doen, graag! :)
 
Jij zet ook nog even een forse training neer op de laatste dag van de contest he!
Ziet er weer goed uit! en nu op naar volgend jaar! :)

Wat de bicepsoefeningen betreft kan ik je geen tips geven helaas....

enne.. congrats met de welverdiende 3 de plaats!
 
ja moet eens een ander logje gaan maken idd :)

Dankjewel jij ook gefeliciteerd! :D
 
ja moet eens een ander logje gaan maken idd :)

Dankjewel jij ook gefeliciteerd! :D
je had toch al een logje in het vrouwendeel? gewoon oppakken toch?

Ach ja.. was er maar een troostprijs he! ;)
Maar goed. Volgend jaar beter. :)
 
Wrist wraps?
 
EZ-bar of losse DB's gebruiken, dan staat je pols in een natuurlijkere stand.

Met rechte stang is beter qua oefening, maar dat komt over een tijdje dan wel weer hoor. Ten alle tijde blessures voorkomen.
 
heb t bij ez bar ook. Losse DBs in iets mindere mate, maar toch ook niet geheel pijnloos.

wrist wraps goede optie ja? Iemand heeft me eens gezegd dat je polsen daar juist zwakker door worden ..
 
Back
Naar boven