AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het veel? :P ik kan me niet meer goed herinneren hoeveel ik daar vroeger op deed.
Maar jullie hebben hem ook staan?

Ligt aan de baan die het apparaat maakt maar heb eens wedstrijdje met Ibo gedaan in mijn oude gym, waar ook zo'n apparaat stond, en daar deden we 8-10x 350kg mee. Helemaal vol gegooid met 25kg schijven.
Train sinds gisteren ook af en toe waar jij traint, kunnen wel eens samen trainen en eens gek gaan doen op dat ding?:)
 
118,4 op de weegschaal.
Een maatje van me vraagt elke week of ik groter ben geworden :)
Ik denk eigenlijk dat ik vooral groter lijk doordat die dikke blubberlaag weggaat, maar heb wel het idee dat ik tot nu toe alle massa en kracht behoud.

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 09:17 ----------

Ligt aan de baan die het apparaat maakt maar heb eens wedstrijdje met Ibo gedaan in mijn oude gym, waar ook zo'n apparaat stond, en daar deden we 8-10x 350kg mee. Helemaal vol gegooid met 25kg schijven.
Train sinds gisteren ook af en toe waar jij traint, kunnen wel eens samen trainen en eens gek gaan doen op dat ding?:)

Klinkt als een goed plan man.
Ik heb donderdag nog een rugtraining en daarna een week rust, maar heb wel zin om voor mijn rugtraining ff all out te gaan op die chestpress.
Heb jij donderdag tijd? Ik zou in principe de hele dag kunnen.
 
Klinkt als een goed plan man.
Ik heb donderdag nog een rugtraining en daarna een week rust, maar heb wel zin om voor mijn rugtraining ff all out te gaan op die chestpress.
Heb jij donderdag tijd? Ik zou in principe de hele dag kunnen.

Pak vanaf nu wat traininkjes mee als m'n zoon daar traint. Dat wisselt wel maar sowieso zijn we er meestal op woensdag.
Komende woensdag staat ook in de planning.
 
Woensdag train ik benen thuis. Anders komt het wel een keer
 
We kunnen het filmen en posten in onze logs.

Ja goed idee. Altijd al jammer gevonden dat we er toen geen beeld van hadden. Het is een poosje terug maar heb het nog wel een keer in me, denk ik.:D
 
Ik zeg: DOEN :D
 
Hahaha kiddos!:D

Zou het wel weer een keer leuk vinden om samen met iemand tot uiterste te gaan maar dat is het dan ook, boeit me geen flikker wie er meer drukt en denk Jay evenmin.:p
 
Hahaha kiddos!:D

Zou het wel weer een keer leuk vinden om samen met iemand tot uiterste te gaan maar dat is het dan ook, boeit me geen flikker wie er meer drukt en denk Jay evenmin.:p

Jawel ik wil winnen! j/k nee man gewoon lekker knallen ;)

Lijkt het je anders leuk als we er een powerlift trainingkje van maken?
Eerst ff benchen, dan die chest press, dan dippen.
 
Jawel ik wil winnen! j/k nee man gewoon lekker knallen ;)

Lijkt het je anders leuk als we er een powerlift trainingkje van maken?
Eerst ff benchen, dan die chest press, dan dippen.

Ooooo wil jij winnen!?:cool:

Ik vind elke training prima man maar laten we dan met die chestpress beginnen.:D
 
Squat:
1x210
fail x220
Mijn squat is nu al 25 kilo omlaag door het droog trainen helaas :(
2x180
2x180

Safetybar goodmorning:
12x70
10x90
10x90
8x90

One leg standing calf raise:
20x20
18x20
16x20
16x20

Jammer van die squat die omlaag gaat, maar ja ik moet het maar zo zien t'is van tijdelijk aart. Nog even volhouden tot ik bij de 6-7% vet aankom.
 
Ik heb al een idee waarom ik op de squat achteruit ben gegaan.
Mijn middel is van 105 naar 90cm gegaan dus stabiliseren wordt moeilijker en ik heb niet meer dan mijn buik enigszins een bounce vanaf mijn benen geeft :P
 
Damn bro, dat worden nieuwe broeken kopen. Strakke progressie!
 
Damn bro, dat worden nieuwe broeken kopen. Strakke progressie!

Helaas is er niks beters qua maten dan wat ik nu heb.
Ze zitten namelijk perfect om mijn benen en reet, maar moet de riem vrij strak aantrekken.

Als ik weer nieuwe broeken ga halen laat ik ze wel inmaken.
 
Of je moet housebroeken dragen, dat moet er bij jou wel stoer uitzien! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven