XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Wat is dat voor marginaal wijf joh :roflol:

Geen idee, ik wilde dat plaatje antwoorden op haar tweet maar toen ik de rest las dacht ik dat ik dan waarschijnlijk een psycho achter me aan krijg :roflol:
 
Geen idee, ik wilde dat plaatje antwoorden op haar tweet maar toen ik de rest las dacht ik dat ik dan waarschijnlijk een psycho achter me aan krijg :roflol:

Hahaha maakt wel een epic DBB story natuurlijk :) Ik zeg doen :thumbs:
 
Geen idee, ik wilde dat plaatje antwoorden op haar tweet maar toen ik de rest las dacht ik dat ik dan waarschijnlijk een psycho achter me aan krijg :roflol:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

DBB knokploeg staat achter je bro.
 
Done met oude twitter account :roflol:
 
Dat verhaal kennen we nou wel, vraag ik om pics en kom je met het lamme excuus dat je pas stuurt als ze reply geeft :o

Als t goed is kun je een antwoord zien op de tweet

Anders

@ixyzyxi
 
Ga je nog op vakantie of blijf je thuis bij je ouders stinken?

Ik zou met vrienden naar Amerika gaan maar dat mocht niet omdat ik meldplicht heb dus niet 6 weken weg kan zijn. :roflol:

Dus nu heleboel psychische schade en materialistisch leed wat straks uiteraard allemaal vergoed moet worden wanneer ik vrijgesproken wordt op kosten van de belastingbetaler. :trollface:
 
Ik zou met vrienden naar Amerika gaan maar dat mocht niet omdat ik meldplicht heb dus niet 6 weken weg kan zijn. :roflol:

Dus nu heleboel psychische schade en materialistisch leed wat straks uiteraard allemaal vergoed moet worden wanneer ik vrijgesproken wordt op kosten van de belastingbetaler. :trollface:

En de psychose continues :roflol:
 
http://twitter.com/xkiimberlyxx/status/358378906526560256/photo/1

3qdrd5.jpg

Damnnn dan waren mijn rapporten geniaal!

Ik heb één gemeenschappelijke vriend op FB, en het is een dbb'er.... :o:o
 
Damnnn dan waren mijn rapporten geniaal!

Ik heb één gemeenschappelijke vriend op FB, en het is een dbb'er.... :o:o

wtf 3,1 gemiddeld.

Het frappante is dat ze wel havo 1 t/m 3 heeft gehaald. Vraag me dan af waar/hoe het is mis gegaan.
 
En de psychose continues :roflol:

:roflol:

T mooie is wel dat we er achter zijn gekomen dat de rechtszaak openbaar is waardoor technisch gezien t hele dossier ook openbaar is waardoor ik dus vrij ben om alles wat er in staat op t internet mag gooien.

Ik mag ook vrij zeggen dat Lana Walda een leugenaar en een oplichter is. T enige wat ze kunnen doen is dat ze naar de politie gaan om aangifte van smaad te doen maar dan moet de politie eerst uitzoeken of Lana nu wel of geen oplichter is. Iets wat ze niet willen uitzoeken omdat er dan dingen naar boven komen die de politie liever verborgen houd.

Eigenlijk moet ik gewoon het dossier verkopen, alles staat er in van voornamen, geboortedata, geboorteplaats tot aan burger service nummer en handtekeningen :roflol:

Uiteraard moet niets in mijn Posts serieus genomen worden en is t enkel bedoeld voor satire

:trollface:

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 12:45 ----------

wtf 3,1 gemiddeld.

Het frappante is dat ze wel havo 1 t/m 3 heeft gehaald. Vraag me dan af waar/hoe het is mis gegaan.

Ik denk dat het in havo 4 mis gegaan is
 
:roflol:

T mooie is wel dat we er achter zijn gekomen dat de rechtszaak openbaar is waardoor technisch gezien t hele dossier ook openbaar is waardoor ik dus vrij ben om alles wat er in staat op t internet mag gooien.

Ik mag ook vrij zeggen dat Lana Walda een leugenaar en een oplichter is. T enige wat ze kunnen doen is dat ze naar de politie gaan om aangifte van smaad te doen maar dan moet de politie eerst uitzoeken of Lana nu wel of geen oplichter is. Iets wat ze niet willen uitzoeken omdat er dan dingen naar boven komen die de politie liever verborgen houd.

Eigenlijk moet ik gewoon het dossier verkopen, alles staat er in van voornamen, geboortedata, geboorteplaats tot aan burger service nummer en handtekeningen :roflol:

Uiteraard moet niets in mijn Posts serieus genomen worden en is t enkel bedoeld voor satire

:trollface:

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 12:45 ----------



Ik denk dat het in havo 4 mis gegaan is

T mooie is het lange onzin verhaal dat je na 1 k*t zinnetje van mij post :roflol:


Over 1,5 week weer meeten dan?


OT:
https://soundcloud.com/klangkarussell/sets/mixes-2299
En een goddelijk lekker gebakken eitje op brood :heart:
 
Ik verveelde me :roflol:

Moet binnenkort weer naar ergens in de buurt van assen, misschien dat we daar met crime kunnen trainen :cool:

Zwolle is niet echt een goede gym ofzo

hmm enercup in sep?
Sowieso moet Natty ook komen als we in Assen gaan.

Vital Palace al gechecked?
 
Ik verveelde me :roflol:

Moet binnenkort weer naar ergens in de buurt van assen, misschien dat we daar met crime kunnen trainen :cool:

Zwolle is niet echt een goede gym ofzo

Leuk!! Assen hebben ze nice gym :eyebrow:

What about me:( zal wel wat vrolijker kijken en de db's die ik op dit moment gebruik zijn stuk kleiner hoor:D:p
 
Ik zou met vrienden naar Amerika gaan maar dat mocht niet omdat ik meldplicht heb dus niet 6 weken weg kan zijn. :roflol:

Dus nu heleboel psychische schade en materialistisch leed wat straks uiteraard allemaal vergoed moet worden wanneer ik vrijgesproken wordt op kosten van de belastingbetaler. :trollface:
Right, dat mocht niet wegens meldplicht maar een visum zou je zeker wel zonder problemen krijgen (want zoals je weet, jij als geharde crimineel, moet je die aanvragen voor de VS indien je in aanraking bent geweest met justitie)

Geloof er geen hol van! Je claimt ook dat je zusjes lelijk zijn maar van wat ik heb gezien kunnen ze er nog best mee door :trollface:
 
hmm enercup in sep?
Sowieso moet Natty ook komen als we in Assen gaan.

Vital Palace al gechecked?

Zijn er nog kaartjes dan? Moet ik wel even kijken of ik tijd heb, zit in september vrij vol kwa planning
 
hmm enercup in sep?
Sowieso moet Natty ook komen als we in Assen gaan.

Vital Palace al gechecked?

Ahhh :heart:

Ik ben er wel elke dag te vinden.

Enercup is op een zaterdag, de 28e.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 12:57 ----------

Zijn er nog kaartjes dan? Moet ik wel even kijken of ik tijd heb, zit in september vrij vol kwa planning

Die zijn er nog. www.enercup.eu en anders zijn ze ook wel in de gym te krijgen.
 
Right, dat mocht niet wegens meldplicht maar een visum zou je zeker wel zonder problemen krijgen (want zoals je weet, jij als geharde crimineel, moet je die aanvragen voor de VS indien je in aanraking bent geweest met justitie)

Geloof er geen hol van! Je claimt ook dat je zusjes lelijk zijn maar van wat ik heb gezien kunnen ze er nog best mee door :trollface:

Ik ben niet veroordeeld dus dan hoef je dat niet aan te vragen.

---------- Post toegevoegd 9 August 2013 om 13:06 ----------

Leuk!! Assen hebben ze nice gym :eyebrow:

What about me:( zal wel wat vrolijker kijken en de db's die ik op dit moment gebruik zijn stuk kleiner hoor:D:p

Haha :p kleine doen minder zeer wil je zeggen? :eek:

Ik zal maar geen brood mee nemen dan :trollface:
 
Back
Naar boven