XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • In ieder geval dit dus niet doen.. Straps in de hoek gooien en blok magnesium aanschaffen en daarmee werken.

    Straps kunnen prima gebruikt worden, waarom je gains op de deadlift onder laten doen doordat je grip mogelijk kan falen? Alleen bij de maximale setjes uiteraard.

    Ernaast extra grip trainingen doen en dan om de zoveel tijd kijken hoe je grip is, uiteindelijk werken naar barbell holds zwaarder dan je deadlift.
     
    Tsja hij zegt dat zijn handen het gewicht niet trekken, dat vat ik niet op als zweethanden waardoor hij het niet volhoudt maar dit is dus wss wel het geval volgens jullie.
     
    Tsja hij zegt dat zijn handen het gewicht niet trekken, dat vat ik niet op als zweethanden waardoor hij het niet volhoudt maar dit is dus wss wel het geval volgens jullie.


    Ik faalde altijd op 170kg, met magnesium 8x 200kg en 2x 235kg.. Zweet handen is een groot probleem.
     
    Damn dat is wel een groot verschil inderdaad. Hoe denken jullie dan over mixed grip? Beter gewoon magnesium gebruiken als je grip faalt of doen jullie ook wel mixed grip?
     
    M'n zonnebank fixen. Huis-tuin-en-keuken elektriciënkunsten et voila, chimeidbruin on the way.
     
    In ieder geval dit dus niet doen.. Straps in de hoek gooien en blok magnesium aanschaffen en daarmee werken.

    Lul niet zo stom. Maxen laten omdat je grip nog niet sterk genoeg is? :o
    Straps zijn niet evil hoor, all the cool kids are doing it.

    Magnesium lost geen grip probleem op, want zweethanden zijn geen gripprobleem. Grip moet je trainen als dat een issue is en daar gaat geen poeder je bij helpen.

    Retard.
     
    Damn dat is wel een groot verschil inderdaad. Hoe denken jullie dan over mixed grip? Beter gewoon magnesium gebruiken als je grip faalt of doen jullie ook wel mixed grip?

    Dan zal ik je nog iets vertellen. Mijn RM op deadlift is 140kg wat dus 2,3 x mijn gewicht is. Zonder mixed grip zou ik niet eens normaal sets kunnen maken met 80kg.
     
    Hoe klein ben je wel niet dat je 61kg weegt? Mixed grip heb ik nog nooit geprobeerd, misschien toch maar eens doen.
     
    boven de 100 doe ik mixed grip met deadliften, werkt gewoon beter vindt ik. tot 100 gaat me zonder mixed nog best af.
     
    American History X nog eens kijken. Wat een heerlijke film is het toch :heart:
     
    Lul niet zo stom. Maxen laten omdat je grip nog niet sterk genoeg is? :o
    Straps zijn niet evil hoor, all the cool kids are doing it.

    Magnesium lost geen grip probleem op, want zweethanden zijn geen gripprobleem. Grip moet je trainen als dat een issue is en daar gaat geen poeder je bij helpen.

    Retard.


    Jij bent degene die hier stom lult hoor. Als grip een issue is moet je dat idd aanpakken en dat doe je niet door straps te gaan gebruiken en vervangende oefeningen te gaan doen. Grip trekt zeer snel bij is mijn ervaring en een max deadlift zal daar echt niet onder lijden.. Overigens dragen zweethanden zeker bij aan een grip probleem.

    Straps zijn geen evil nee, moet ze zelf ook gebruiken van mijn coach. Zeker wanneer ik max moet gaan ontkom ik er niet aan.

    Kusjes.
     
    American History X nog eens kijken. Wat een heerlijke film is het toch :heart:

    Die scene waar die neger met z'n tanden op de stoeprand wordt gelegd is best wel...interessant.

    noracist
     
    In porsche gt2 rs gezeten.

    Wist niet dat t mogelijk was zo snel te rijden :roflol:
     
    Lul niet zo stom. Maxen laten omdat je grip nog niet sterk genoeg is? :o
    Straps zijn niet evil hoor, all the cool kids are doing it.

    Magnesium lost geen grip probleem op, want zweethanden zijn geen gripprobleem. Grip moet je trainen als dat een issue is en daar gaat geen poeder je bij helpen.

    Retard.
    Shhh. That's no talk for a lady.... Dokter Trench wil je nu wel een poedertje voorschrijven. Maal maar eens een strip van je (homeopathische) 25mg tabletten Seroquel fijn en stop dit in een glas water.

    Goed roeren Sjors en down the hatch. :wave:
     
    Moet jij ook altijd huilen wanneer Derek Danny dood ziet op het einde?:(
    Eerste keer wel, srs :roflol:
    Die scene waar die neger met z'n tanden op de stoeprand wordt gelegd is best wel...interessant.

    noracist

    Die komt net voorbij haha, ****ing toevallig.
    Een van de beste films die ik nog toe heb gezien, samen met Intouchables en anderen.
    Heerlijke gif dit ook :roflol:
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    semi racist
     
    Back
    Naar boven