AndroidHealthClinic

Aviicii Kuurlog! TEST/TREN/WINNY/PEPS/HGH

Bezoekers in dit topic

Oke duidelijk. En de gegrafeerde tops, ik heb er 3 gezien. Met datum, met soort van 2 vleugels en met een soort werpster met 3 messen. Weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen. En welke kleuren heeft de .cn allemaal dan?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 10:53 ----------

Hoe gaat het trouwens aviicii? Komt er nog een update?
 
Oke duidelijk. En de gegrafeerde tops, ik heb er 3 gezien. Met datum, met soort van 2 vleugels en met een soort werpster met 3 messen. Weet ff niet hoe ik het anders uit moet leggen. En welke kleuren heeft de .cn allemaal dan?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Feb 2013 om 10:53 ----------

Hoe gaat het trouwens aviicii? Komt er nog een update?

Dit zijn die 10iu van .cn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En je hebt ook nog groenige tops, dat zijn die 25x8iu doosjes. Hebben dezelfde tribals op de flipoffs.

Die "werpster", het originele hygetropin logo, heeft Dr. Lin veranderd in die Tribal tops, omdat er te veel fakes op doken.
 
Hoe staat het er nu mee?
 
Tijdens de kuur plots gestopt aangezien de neveneffecten van tren te hevig waren, maandag start ik met test vs primo..
 
Tijdens de kuur plots gestopt aangezien de neveneffecten van tren te hevig waren, maandag start ik met test vs primo..

Toch nog gains gemaakt?
 
Tijdens de kuur plots gestopt aangezien de neveneffecten van tren te hevig waren, maandag start ik met test vs primo..

Lees veel dat tren sides veel minder zijn als je minder test zet. Low test high tren verhaal.
Waarom heb je dat niet geprobeert?
 
Tijdens de kuur plots gestopt aangezien de neveneffecten van tren te hevig waren, maandag start ik met test vs primo..

Heb ik ook altijd als ik Parabolan erbij zet ergens in week 10. Wordt ik kots misselijk. Krijg ik weken geen hap door me keel.
Jij had waarsch andere sides, maar blijft een vervelend goedje soms
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds vorige week gestart met TEST PRIMO en de HGH omhoog naar 10UI per dag.. Voedingschema ook aangepast!
 
Ik ben sinds vorige week gestart met TEST PRIMO en de HGH omhoog naar 10UI per dag.. Voedingschema ook aangepast!

Wat zijn je stats inmiddels? 10iu op trainingsdagen neem ik aan?

Gr
 
Ben toch wel benieuwd naar je beweegredenen voor die TRT.
 
Wie spreekt hier over TRT?
 
94kg 7%
 
Ik heb even een dip gehad maar toch nog een behoorlijk fysiek.. Zit moment op 83KG 7%, ik ben momenteel al bijna 2maanden off.. Ik heb een nieuwe kuur in zich maar wat weet ik nog niet exact.. Ik ga dus een nieuw topic openen waar alle informatie in zal staan.

---------- Post toegevoegd 4 August 2013 om 17:33 ----------

Voor de geintresseerden volg hier! http://forum.dutchbodybuilding.com/...durabolin-bold-trenbolone-345591/#post7905366
 
Je hebt geen vetten nodig als je test injecteert. De zorg die natty gasten hebben is dat hun hormon balans naar de klote gaat als hun te lang onder de 35g vet zitten. Daarom hoor je ook dat natty's in hun contest prep geen stijve kunnen krijgen et cetera. Echter als je wekelijks 500mg test injecteert heb je die zorgen niet. Dus ik zie het probleem niet van 35g vet.
 
Je hebt geen vetten nodig als je test injecteert. De zorg die natty gasten hebben is dat hun hormon balans naar de klote gaat als hun te lang onder de 35g vet zitten. Daarom hoor je ook dat natty's in hun contest prep geen stijve kunnen krijgen et cetera. Echter als je wekelijks 500mg test injecteert heb je die zorgen niet. Dus ik zie het probleem niet van 35g vet.

Je maakt een grapje, toch?
 
Back
Naar boven