MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Haters. the rock had wel een toffe rol imo. als je er zo uit ziet hoef je niet perse badass te zijn.

    Vandaag The Iceman gekeken. ook wel een goede film maar alweer eentje die niet goed afliep (ook al wist je dat van te voren al)

    The Iceman vond ik ook best wel goed.

    Voor een film met drugsverhaal moet je echt Blow kijken, epische film. Met Johnny Depp trouwens.
     
    Nou wow, ik aanbid je. Als NSA het lukt, lukt het iedereen.
     
    Ff een vraagje: als je aan het nken bent, moet je dan echt je condoom na 15m vervangen? Heb dit namelijk nog nooit gehoord tot mijn condoom scheurde na de eerste keer :roflol:
     
    yes

    Begon me zorgen te maken om hem na dit topic door te lezen

    en hoe is hij? lijkt hij lief?

    ---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 01:20 ----------

    Ff een vraagje: als je aan het nken bent, moet je dan echt je condoom na 15m vervangen? Heb dit namelijk nog nooit gehoord tot mijn condoom scheurde na de eerste keer :roflol:

    15 meter vind ik wel erg lang hoor
     
    Ff een vraagje: als je aan het nken bent, moet je dan echt je condoom na 15m vervangen? Heb dit namelijk nog nooit gehoord tot mijn condoom scheurde na de eerste keer :roflol:
    Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.
     
    Jep, tijdens het nken dus even je stopwatch zetten en na 15m je partner inlichten dat het tijd is voor een nieuwe condoom. Ze zeggen ook wel 'ieder kwartier 'n nieuw condoom om de staaf van plezier'.
    leuke rijm
     
    mmm jy heb liever bareback zodat ju me lichaamstemperatuur, hardheid en sappigheid voelt.
    Jouw kontje heb ik al zo uit gelebberd dat je de rest van je leven met o benen loopt, gore pikkenslet die je bent.
     
    Back
    Naar boven