MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Bek houden en bukken voordat je irl stompen te pakken hebt.
     
    De nieuwe tapatalk is wel smooth, wel beetje hipster oid (weet niet hoe het te benoemen, hippe 'swipes' en fb integratie)
     
    kon me potje creatine niet vinden heeft me moeder hem in het beleg kastje gelegd, naast de pindakaas en duo penottie
     
    de identiteit van onze huidige forum lunatic gevonden
    somuchwin.jpg

    ben jij undercover poliiesi of waarom maak je je druk om wat hij post, heb topic ff bekeken en denk niet dat als je er iets mee wilt gaan doen dat je echt een poot hebt om op te staan, internet is daar een te wazige plaats voor

    ben wel benieuwd nu wie het is en hoe je gevonden hebt,
     
    ben jij undercover poliiesi of waarom maak je je druk om wat hij post, heb topic ff bekeken en denk niet dat als je er iets mee wilt gaan doen dat je echt een poot hebt om op te staan, internet is daar een te wazige plaats voor

    ben wel benieuwd nu wie het is en hoe je gevonden hebt,

    Nee man, was eigenlijk gewoon voor de fun. Ga er ook zeker niets mee doen hoor, wilde eigenlijk gewoon een gezicht kunnen plakken op diegene die dit hier allemaal postte
     
    Nee man, was eigenlijk gewoon voor de fun. Ga er ook zeker niets mee doen hoor, wilde eigenlijk gewoon een gezicht kunnen plakken op diegene die dit hier allemaal postte
    Nee, daar moet je ook niks mee doen. Ik hoop dat Crypt de beschreven gedachten ook bij gedachten zal houden. Dat is geschreven uit een of andere frustratie op een soortgelijke manier als een van mijn maandelijkse verschijningen in het PUA topic, waarin ik op relatief nette wijze op het vrouwelijk ras sta af te geven.
     
    Ik lijk een beetje op Joran v/d sloot & Tristan van der vlis qua uiterlijk :p
     
    Nee man, was eigenlijk gewoon voor de fun. Ga er ook zeker niets mee doen hoor, wilde eigenlijk gewoon een gezicht kunnen plakken op diegene die dit hier allemaal postte

    Haha ik zal ook niet zo moeilijk te vinden zijn ben ik bang.. Wel knap dat het je is gelukt, ben wel benieuwd eigenlijk.
     
    Vandaar dat ik het anoniem proberen te blijven al opgegeven heb
     
    Vandaar dat ik het anoniem proberen te blijven al opgegeven heb
    Haha idd. mja alleen de batties hechten veel waarde aan hun anonimiteit op dit forum...

    ---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 12:44 ----------

    De nieuwe tapatalk is wel smooth, wel beetje hipster oid (weet niet hoe het te benoemen, hippe 'swipes' en fb integratie)

    Is er ook al een apk van te downloaden voor android?
     
    PR 115kg bench:D
     
    Haha ik zal ook niet zo moeilijk te vinden zijn ben ik bang.. Wel knap dat het je is gelukt, ben wel benieuwd eigenlijk.

    Iedereen is hier wel te vinden, zeker als je een paar fotos van jezelf hebt gepost of naar meets bent geweest of ook maar enige info over jezelf of je locatie hebt gepost. En als je deze username dan ook nog eens op andere plekken gebruikt is het enkel het punt van hoe graag wil je iemand vinden.
     
    Iedereen is hier wel te vinden, zeker als je een paar fotos van jezelf hebt gepost of naar meets bent geweest of ook maar enige info over jezelf of je locatie hebt gepost. En als je deze username dan ook nog eens op andere plekken gebruikt is het enkel het punt van hoe graag wil je iemand vinden.

    ik denk dat ik dan nog wel redelijk goed verstopt zit
     
    Posts: 2.899

    Tis dat ik er niets mee win maar anders had ik je wel gaan zoeken :P

    oh ja dat zijn veel posts natuurlijk. grootste deel is volgens mij toch met posts als ''even lekker eitje gebakken'' of ''heehehehee nee jij bent homo''
     
    Back
    Naar boven