AndroidHealthClinic

Powerbuilding op een testoflesje en meer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iifym

Alsof je op kipnuggets niet shredded kan worden.

Ik wordt er helaas toch een stuk vetter van. Ik geloof niet in IIFYM.
Anders zou ik de hele dag poparts eten :P
 
Iifym is ook bs manier ;)
 
Aders op mn benen

IMG_20130817_225400.jpg
 
Zelf erop getekend?



:)
 
Very nice man
 
Als je zo hoog doseert, aas en hgh + carbs ben je dan niet enorm bloated :D ? Moet toch klote aanvoelen ?
 
Ik ga over een aantal weken waarschijnlijk een tijdje gratis gewaxt worden.
Een vrouw die bij ons sport was bezig met een eigen bedrijfje ofzo en die wil dan voor het na fotos gebruiken in chronologische volgorde. Je hele lichaam laten waxen kost al snel 200 euro per keer dus als ik dan ff moet lachen voor de camera vind ik dat prima.

neem handoek mee om op te bijten (tip).
tering wat is dat een k*tgevoel zeg.

en die leg rpess pic is nice, je ziet nu wel heel goed dat de delts NOG groter mogen, valt vanaf de achter aanzicht goed op (rug dwarft ze, in verhouding).
 
zondag ->UB ME:
paused bench:
3x100
3x120
2x140
2x140

30' incline guillotine press:
10x80
8x80
8x80
8x80

Barbell skull crusher:
15x40
10x50
10x50
10x50

Zijkant en achterkant schouderkoppen gepompt met powerbands

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 18:02 ----------

neem handoek mee om op te bijten (tip).
tering wat is dat een k*tgevoel zeg.

en die leg rpess pic is nice, je ziet nu wel heel goed dat de delts NOG groter mogen, valt vanaf de achter aanzicht goed op (rug dwarft ze, in verhouding).

Is geen goeie foto om verhoudingen op te bekijken, want mijn benen lijken echt sprietjes vanuit deze hoek terwijl ze een van mijn beste spiergroepen zijn.

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 18:03 ----------

Als je zo hoog doseert, aas en hgh + carbs ben je dan niet enorm bloated :D ? Moet toch klote aanvoelen ?

Nog niet. Als ik echt ga bloaten gaat de aromasin omhoog. Zit nu op 25mg per dag
 
Wel lekker als je je aderen kunt zien op je been. Dan kun je lekker onbeperkt prikken zonder bang te hoeven zijn dat je in een adervat zit. :P
 
Wel lekker als je je aderen kunt zien op je been. Dan kun je lekker onbeperkt prikken zonder bang te hoeven zijn dat je in een adervat zit. :P

mja alsnog vind ik benen echt k*t omdat er veel zenuwen in zitten
 
mja alsnog vind ik benen echt k*t omdat er veel zenuwen in zitten

door die foto van je benen te zien durf ik minder goed in benen te injecteren zo zie je maar hoe rap je in een ader enzo kan zitten:D
 
door die foto van je benen te zien durf ik minder goed in benen te injecteren zo zie je maar hoe rap je in een ader enzo kan zitten:D

Zijkant schouder en triceps vind ik zelf een aanrader ;)
 
de schouder is ook mijn favoriete injectie plaats, lekker makkelijk ook al is het een iets risicovollere plek dan bv been bil
 
Goddorie, 4 ml in je triceps. Ik was al bijna bang voor 4 ml in mn poot man. Zet je zelf in je tri's of doet je vrouwtje dat?

Ik zet alles zelf.

Weeg nu al weer 120,4 trouwens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven