MuscleMeat

Vergil's log 2013 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoppa Nice pr kerel!
 
rug + bi

deadlift (op banden, zit tussen deadlift en rackpull in)

5x60
5x110
5x150
5x190
5x230 pr

pulldown
3x5x125 fullstack = pr


meadow rows
4x10x40

straight arm pulldown
5x10x30

cable curl
3x5x60

barbell curl
3x10x40

hammercurl
3x12x32

not bad
 
We zijn weer lekker bezig kerel
 
schouders + traps

lying rear delt raise
10x12
10x22 beetje teveel van het goeie
4x10x12

standing side raise
5x10x22

barbell shrugs
10x70
10x110
10x150
10x190
10x230
5x270
10x190

seated rear delt raise
3x10x12

seated side raise
3x10x12

cable shrugs
5x10x125

hierna nog kuiten gepakt 44 cm met pomp nu.. nogsteeds niet in verhouding met me armen :(
 
Know that feel wbt kuiten..
 
Waarneer de 300schrugs :p
 
Know that feel wbt kuiten..

k*t dingen zijn het! maar zoals ik ze nu train werkt wel goed, ik train ze 1 week op maandag, woensdag en vrijdag en de 2de week doe ik niks..

leg 2 20kg plates op elkaar waar ik met 1 voet(punt) op ga staan en dan helemaal naar beneden zakken ontspannen en daarna omhoog.

2 sets 12 reps bw
2 sets 12 reps met 20kg plate erbij (in hand houden)
2 sets 12 reps bw
2 sets 12 reps met 2 voeten op de plates staan

begon op 41cm.. dat was helemaal droevig

---------- Post added 21 August 2013 at 20:18 ----------

Waarneer de 300schrugs :p

al eens gedaan maar vind mijn rug niet zo fijn aangezien mijn rug dag op dinsdag is en al flink belast word zeker nu ik weer gedeadlift heb ;)
 
Laatst bewerkt:
Toch 3 cm erbij op je kuiten is bijzonder knap
 
Toch 3 cm erbij op je kuiten is bijzonder knap

Zolang ik brandstof in de tank gooi blijf ik wel groeien, armen heb ik ook al +- 2 cm op gepakt.
Verders goed zichtbaar verschil bij me lats en chest.. en hoofd niet vergeten :p
 
heb arm verbrand met lassen :rolleyes: upperbody loopt nu wel voor op lower maarja

110k9ck.jpg
 
b r u t e ub man , nice
 
Wat een mooie kalenders heb je daar!
 
Wat voor vp is dit?


Soon.jpg

13/14% zit het nu denk ik laatste tijd veel friet en junk gegeten dan gaat hard :p
vandaag halve zak chips opgegeten na mijn biefstuk en rijst feelss good
 
Laatst bewerkt:
Flink buff kerel!

Kuiten is idd k*t, neem je tip wel mee in me training. Mijn kuiten zitten rond 44/45cm, maar met 47cm armen trekt het op niks natuurlijk..
 
Flink buff kerel!

Kuiten is idd k*t, neem je tip wel mee in me training. Mijn kuiten zitten rond 44/45cm, maar met 47cm armen trekt het op niks natuurlijk..

voor die massieve look moet het toch wel minimaal 50cm zijn zowel kuiten als armen :cool:
al ga ik dat bij deze cycle lang niet halen.. mijn armen zitten ook rond de 47/47,5.

bij jou moet het er toch al flink uitzien gezien jou lengte
 
Massieve poten man, als je wat droger zou staan ogen die ook vanzelf wat groter (en knieen naar buiten draaien voor foto)

Dat verbranden met lassen ken ik haha, zo heb ik een keer mn hele hals vuurrood gehad.
 
Mij kuiten zijn maar 42:(

Ziet er goed uit bro
 
Mij kuiten zijn maar 42:(

Ziet er goed uit bro

bij jou maakt niet zoveel uit je armpjes zijn ook maar 41,9cm :p

---------- Post added 22 August 2013 at 21:05 ----------

Massieve poten man, als je wat droger zou staan ogen die ook vanzelf wat groter (en knieen naar buiten draaien voor foto)

Dat verbranden met lassen ken ik haha, zo heb ik een keer mn hele hals vuurrood gehad.

ja lekker is anders, even snel zonder laskap ook een feest altijd heel me kop verbrand :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven