Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Onmogelijk :P Je keek gewoon via Beau dr profiel natuurlijk

    :$$$$
    Voorderest ben ik ook niet gek moeilijk te vinden met m'n zwart-wit hipster profielfoto
     

    Heb nog nooit foto's van je gezien en ik weet je naam ook niet.
    Lekker makkelijk zoeken :roflol:]

    Diaphie ofzo ook gevonden, ook niet lastig omdat hij dezelfde profielfoto heeft op dbb
     
    Skyblazer's fb zoeken, missie gestaakt.
    Niet te vinden, off to bed
     
    Als ik DBB'ers wil vinden kan ik gewoon sanca's vriendenlijst checken, die heeft toch wel 99% van dbb op fb
    10 sec zoeken, meteen xyzyx gevonden, waar sayer op een foto heeft gereageert van xyzyx.
    Lloyadatoni ook

    Sayer nu gefrustreerd dat je hem niet toegevoegd hebt

    ---------- Post toegevoegd 24 August 2013 om 01:09 ----------


    Dat is gewoon de Vlaamse actrice van dat programma. Google
     
    Hihi ja toch.
    Hoe loopt het bij jouw ?
    Ietsje te veel bbq's, feestjes en optredens waardoor ik nu 4 kg zwaarder ben dan in juni. Voel me moddervet :D

    Vanaf maandag komt er weer verandering. Wil strak staan voor de reis, anders wil niemand aan m'n tieten en bicepsjes komen ;)
     
    Ietsje te veel bbq's, feestjes en optredens waardoor ik nu 4 kg zwaarder ben dan in juni. Voel me moddervet :D

    Vanaf maandag komt er weer verandering. Wil strak staan voor de reis, anders wil niemand aan m'n tieten en bicepsjes komen ;)


    MMMM bbq & feest :D

    Optredens ?

    4 kilo's vallen nog mee toch ? als je beetje oplet en mss wat cardio :)

    Hihi Beachbodymat is dat je doel of wil je gewoon wat droger ?




    OT: Wat mijn dag goed maakt is dat het vandaag het doopfeest is van mijn petekindje :)
     
    MMMM bbq & feest :D

    Optredens ?

    4 kilo's vallen nog mee toch ? als je beetje oplet en mss wat cardio :)

    Hihi Beachbodymat is dat je doel of wil je gewoon wat droger ?

    OT: Wat mijn dag goed maakt is dat het vandaag het doopfeest is van mijn petekindje :)
    Have fun vandaag! Hoop dat het weer wat meevalt.

    Vier kilo is niet zo veel, maar ben de laatste tijd echt te lui om nog eens cardio te gaan doen. Ga die 6 weken voor de reis wel goed gebruiken nu.

    Optredens als in metal- en hardcorebands gaan kijken (niet mijn wekelijkse dragqueen-shows ;)) waarbij er wel wat pintjes binnengekapt worden.

    ot: Vanavond filmpje kijken in de bios :)
     
    Have fun vandaag! Hoop dat het weer wat meevalt.

    Vier kilo is niet zo veel, maar ben de laatste tijd echt te lui om nog eens cardio te gaan doen. Ga die 6 weken voor de reis wel goed gebruiken nu.

    Optredens als in metal- en hardcorebands gaan kijken (niet mijn wekelijkse dragqueen-shows ;)) waarbij er wel wat pintjes binnengekapt worden.

    ot: Vanavond filmpje kijken in de bios :)

    Thx mat :)

    Is vast nog ruig zulke feestjes :)

    Heb je online portfolio voor je drag queen shows ? :)

    Gewoon jezelf pushen , na de workout half uurtje fiets . 3x per week en je krijgt er al wat voor terug ;)

    Ja het weer is een min punt. Gisteren had top geweest met dat weer :). Maar we maken er zeker wat mooi van , gelukkig is het niet een babyborrel in de tuin :D
     
    Jeuj! Vanavond wokken.

    Gisteren profronde van almelo.. mooie avond
     
    2s8k9d1.jpg
     
    Back
    Naar boven