MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (43 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Sinds dinsdag terug na 4 weken Filipijnen. Koffers niet aangekomen bij terugkomst in Düsseldorf. Heel de tijd was er totaal geen berichtgeving over wat er aan de hand was. Eindelijk nieuws binnengekregen dat mijn koffer is aangekomen in Düsseldorf en binnenkort zal worden geleverd. Makes my day!
     
    ik was ook 4 weken weg, ook dinsdag in dusseldorf aangekomen alleen niet in de Filipijnen.
     
    Kwam kerel tegen in de supermarkt die ik al ruim een jaar niet heb gezien, begon gelijk over dat ik flink groter was en zat constant naar me armen te staren :roflol: feels good brah
     
    Kwam kerel tegen in de supermarkt die ik al ruim een jaar niet heb gezien, begon gelijk over dat ik flink groter was en zat constant naar me armen te staren :roflol: feels good brah
    Ik kwam een kerel tegen die ik nog nooit gezien heb , die vertelden me nagenoeg hetzelfde.
     
    2 stoere spierbonken in de sportschool gaven mij een complimentje over de goeie uitvoering van mijn pull ups wide

    glunder glunder ;)
     
    Wellicht deal gesloten met een mangg om zijn gpu (HD7970 Ghz edition) te ruilen tegen m'n ps3, oude GPU en wat doekoe.

    #swag
     
    Echt een goeie deal

    :roflol: not srs
    Gpu is nog gloednieuw, ik ben een arme zwerver en ik hoef die oude gpu + ps3 niet meer.
    Probeer jij maar iemand te vinden die een dikke gpu wilt ruilen tegen ****ing rommel :roflol:

    Dus ja, goeie deal.
     
    ik was ook 4 weken weg, ook dinsdag in dusseldorf aangekomen alleen niet in de Filipijnen.

    cool, waar ben je geweest? toevallig ook via abu dhabi terug gekomen?
     
    7970 is wel goed.. welke processor heb je er achter dan?
     
    7970 is wel goed.. welke processor heb je er achter dan?
    Athlon II x4 645 geloof ik. Maar daar wil ik binnenkort ook een nieuwe in. Beetje de bottleneck op dit moment.
     
    ik kan de meeste spellen al niet meer spelen :( heb deze pc alweer al 3 jaar bijna.
     
    Mijn vakantieliefde van dit jaar is nu een aantal dagen mijn vriendinnetje en daar ben ik heel blij mee :D
     
    Back
    Naar boven