AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Toch hebben cypto zijn posts nog enige vormen van waarheden.

Sayer had ook de bmw op kunnen halen, dan was die 450 euro niet de grootste zorg geweest van die kerel.

Had ook die cash kunnen houden, die bmw gaan oppikken en verkopen voor 20K op straat
 
Sayer had ook de bmw op kunnen halen, dan was die 450 euro niet de grootste zorg geweest van die kerel.
Mogelijk is Sayer gelukkig. En voorzien in zijn behoeftes. En kan daarom meer om andere mensen denken.
 
gewoon die cash pakken en de rest laten zitten, als je die bmw zou proberen te verkopen dan ben je echt compleet achterlijk.
 
die topics in het vrouwengedeelte van dit forum maken me gelukkig, evenals de randdebielen die er posten :D
 
Wie is een echte man? De zogenaamde alpha males zijn vaak halve sociopaten, en die vinden drama net zo heerlijk als menig borderline k*twijf. Dus wat is jouw definitie van een echte man?
Misanthropisch, cynisch en not caring.
 
BWM stond om de hoek, was niet zo moeilijk mee te nemen.

Maar dat zou gewoon stom zijn om daar mee te gaan lopen.

En 450 euro tegenover 20 euro is niet veel nee, maar waardeer het toch wel.

En lol @Mark, kansloos...mocht jij je geld kwijt zijn en iemand kwam het niet eerlijk terugbrengen kom je hier waarschijnlijk wenen dat paupervolk er met je spullen vandoor zijn.

Dat geld kan me niet schelen dus waarom iemand anders ermee gaan kloten? Ik ga er geen uur slaap om laten dat ik die 450 nu niet in m'n bezit heb...
 
Dat ik 15 of zo was, vond ik een portemonnee van een politie agent met werkelijk alles erin,
bank pasjes militaire pasjes hele vreemde pasjes :o van parachute springen etc etc..

Ook zat er geloof ik iets van 500Gulden in..
ik kreeg 50 gulden en me zus ook (was er toevallig bij)...

Dus ik ben ook best wel eerlijk
smug.png
:thumbup:
 
Even tussendoor, welke hoeveelheid eiwitten zal een 'beginner' genoeg hebben om fatsoenlijk massa te bouwen?
Weeg 79 kilo, eet 173 gram eiwitten. Krijg om me heen steeds te horen van neee je moet minstens 200 eten..
 
Even tussendoor, welke hoeveelheid eiwitten zal een 'beginner' genoeg hebben om fatsoenlijk massa te bouwen?
Weeg 79 kilo, eet 173 gram eiwitten. Krijg om me heen steeds te horen van neee je moet minstens 200 eten..

2,0-2,5gr/kg lichaamsgewicht is voldoende
 
Willen ALL TRUE NATURAL BODYDILDOERS even lid worden van de bijbehorende groep?
[Link niet meer beschikbaar]

Met ALL TRUE NATURAILS BODYILDOING GROENTEN,
GetXXL
 
maar ik eet weleens maaltijdsalades van de jumbo waarbij ik niet zelf mn groentes heb moeten plukken of mn kip. Kan ik er dan nog bij...?
 
willen all true natural bodydildoers even lid worden van de bijbehorende groep?
[Link niet meer beschikbaar]

met all true naturails bodyildoing groenten,
getxxl

waarom dan
 
Jij bent duidelijk geen ALL TRUE NATURAL BODYDILDOER, anders hoefde je dat niet te vragen.

ja oock ik ben lit gewordu , vint hed wel fyn dat we so kunnen sjette samu
 
Back
Naar boven