AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nou wij wachten in spanning af.
oppas voor onze kleine man is geregeld..dus kom maar op:)
 
Het muziek vertegenwoordigt de reis, vele zeiden dat ik het niet kon, vele zeiden dat ik het niet zou volhouden.
Mijn lijf is er gereed voor. Mijn mind al een tijdje. Het is muziek zoals je nog nooit gehoord hebt.
Speciaal voor mij, mijn reis, mijn bloed zweet en tranen. Mijn doel, mijn eindbestemming.
Je hoort die muziek gewoon al op de achtergrond, als bij een film-trailer. Go Ron, go!
 
Time; 16:45 - 18:15
Sportschool; @AS Familie Sport te Heerhugowaard

Vandaag even in Heerhugowaard om Marina te begeleiden. Ze had nog wat vraagjes.
En natuurlijk om te kijken hoe de vorderingen zijn. :rolleyes:

Nou daar is niks mis mee. Haar biceps ontwikkelen zich prima. Samen wat oefeningen doorgenomen en afgesproken dat er volgende week een nieuw schema komt. :D
De oefeningen doet ze goed, hier en daar wat verbeteringen en tips waarop te letten qua uitvoering.
Ik moet zeggen dat Marina zich aardig ontwikkeld. Ze wil harder natuurlijk :p, maar dit is goed.

Zelf heb ik daarna nog even de biceps en schouders geprikkeld.
Het was inderdaad leuk je weer even te zien! Je maakt enorme vooruitgang en het is echt zo duidelijk te zien! Echt super! dat gaat spannend worden op de YBF!

Vragen had ik inderdaad wel. Vond het fijn deze even te stellen en ook om wat tips te krijgen voor goede uitvoering. Ik wil het graag ook meteen goed doen. Maar soms merk ik wel dat net die kleine dingen in uitvoering het verschil maken.
En ja dat ik sneller wil... Hoe kan het anders he! :rolleyes:

Maar echt top om je te zien en vond het ook fijn te horen dat je vooruitgang ziet. Dat is zelf zo moeilijk te zien. Ik kijk uit naar mijn nieuwe schema. :D

Was ook een keer tof om je een keer te zien trainen! Zoals je spieren dan naar voren komen! :eek: wow!!

Ik ben erg benieuwd naar je routine. Je hebt een lange weg afgelegd en juist als iedereen zegt je kan het niet en houdt het niet vol... dan hou je het juist wel vol! omdat je wil!

wat ik al eerder zei.. een einddoel is altijd weer de start van iets nieuws.:)

Je bent voor mij een voorbeeld. En daarbij mijn trainer! dus wie weet hoever ik ga komen met jouw hulp en mijn wilskracht!

enne... misschien kunnen we met een aantal mensen carpoolen om je te komen zien??
 
Mafkees. :D
 
Time; 13:45 - 14:50
Sportschool; @Work Den Helder

Vanaf vandaag een andere manier van loggen. :eek: Ik ga voortaan enkel het hoogste getal noteren.
Zal ook niet meer het aantal sets of reps toevoegen. Nu richting YBF wordt de methode belangrijker dan de gewichten. :) Maar ik wil niet zomaar mijn methodiek bloot geven. :p
En wil je een eigen manier dan kan je gewoon Ray Simon een pb geven. En op termijn ga ik er ook mee van start. :D

Bovenzijde borst
- Incline BP 70kg
- Incline db presses 26kg
- Low cable cross over 15kg beide zijde

Schouders
- Dumbbell presses 20kg
- Side raises 10kg
- Front raises 10kg

Triceps
- Push down 70kg
- French press 28kg
- Reverse grip pull down 20kg

Lekkere borsttraining met goeie start op 70kg. :D Daarna de schouder presses, pfff na de 1e opwarm set al gelijk een opgepompte linker schouder. Pomp is nog lang gebleven. :o
Triceps push down ging wel heftig zeg. Die 70kg is niet niks. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
pff dat zijn beste gewichten Ron
70 kg push down dan ga ik zelf omhoog ipv de stang naar beneden
 
Je kan ook net als Natty gewoon even besluiten om je log tijdelijk dicht te gooien hoor:P
Er zijn zoveel wegen die naar Rome leiden..maar jouw keuze om het niet neer te zetten..
Verras ons maar dan;)
Qua trainingen heb ik altijd neergezet ook tijdens mijn voorbereidingen..alleen voeding niet..that's what makes the difference.
Er zijn zoveel trainingsprincipes, en wat voor jou werkt, hoeft bij klant B helemaal niet te werken.
 
Jouw methode werkt voor jou en is van jou! ;) en het gaat je zeker supergoed naar de YBF brengen!
Maar je gewichten spreken wel! Die zijn fors! helemaal top!
weer een lekkere training zoals je het omschrijft! :)
 
pff dat zijn beste gewichten Ron
70 kg push down dan ga ik zelf omhoog ipv de stang naar beneden
Was ook heel zwaar. En een enorme druk op de triceps als je helemaal onderin bent. Wow :p
Je kan ook net als Natty gewoon even besluiten om je log tijdelijk dicht te gooien hoor:P
Er zijn zoveel wegen die naar Rome leiden..maar jouw keuze om het niet neer te zetten..
Verras ons maar dan;)
Qua trainingen heb ik altijd neergezet ook tijdens mijn voorbereidingen..alleen voeding niet..that's what makes the difference.
Er zijn zoveel trainingsprincipes, en wat voor jou werkt, hoeft bij klant B helemaal niet te werken.
Je hebt ook helemaal gelijk Miss H. Een andere manier van loggen is ook wel weer leuk. ;)
Elke 4 weken ongeveer train ik onder andere methodieken. Ray Simon heeft het goed in de gaten.
En het doet mij veel goed. Soms pak ik een methode wat langer. :) Maar dan voel ik ook echt vooruitgang. :D
Jouw methode werkt voor jou en is van jou! ;) en het gaat je zeker supergoed naar de YBF brengen!
Maar je gewichten spreken wel! Die zijn fors! helemaal top!
weer een lekkere training zoals je het omschrijft! :)
Gewichten mogen nog wel hoger hoor Marina. Die bench press moet toch echt wel richting de 100kg.
En de MP mag best voorbij de 50kg. ;) Deadliften gaat wel lekker. Maar ook hier wil ik die 200kg wel eens aantikken. :D
Hogere gewichten brengen meer gains. :rolleyes:
 
Heyy je krijgt toch geen geld van hem hé :P haha
Leuk dat je een klik hebt met je pt, dat is nou net de bedoeling;)
Maar laat je niet in de luren leggen door hogere gewichten hé..ik weet het..wij hebben allemaal last van ons egootje..maar hogere gewichten willen niet per definitie meer gains betekenen.
 
Heyy je krijgt toch geen geld van hem hé :P haha
Leuk dat je een klik hebt met je pt, dat is nou net de bedoeling;)
Maar laat je niet in de luren leggen door hogere gewichten hé..ik weet het..wij hebben allemaal last van ons egootje..maar hogere gewichten willen niet per definitie meer gains betekenen.

Nee weet ik ook wel. Maarcwil gewoon die hogere gewichten kunnen tillen pushen drukken. :D
En die klik met mijn PT die is er zeker, vertrouw hem 100%. :)
 
Mooie gewichten man !
 
Zoals Miss H al zegt, hoge gewichten zeggen niet altijd wat. Daarom snap ik nooit als mensen zeggen 'nette training' adhv cijfertjes wat iemand noteert. Maar je snapt wel waarom ik altijd op je houding en uitvoering hamer Ron ;)
 
Laatst bewerkt:
Zoals Miss H al zegt, hoge gewichten zeggen niet altijd wat. Daarom snap ik nooit als mensen zeggen 'nette training' adhv cijfertjes wat iemand notereert. Maar je snapt wel waarom ik altijd op je houding en uitvoering hamer Ron ;)

Ja grappig is dat altijd.. dikke cijfers en je hebt een goeie training neergezet maar als ik zo om mij heen kijk in de gym..pfff krijg ik spontaan plaatsvervangende pijnklachten..wat kunnen mensen zichzelf toe takelen zeg:rolleyes:
 
Gewichten mogen nog wel hoger hoor Marina. Die bench press moet toch echt wel richting de 100kg.
En de MP mag best voorbij de 50kg. ;) Deadliften gaat wel lekker. Maar ook hier wil ik die 200kg wel eens aantikken. :D
Hogere gewichten brengen meer gains. :rolleyes:
En tegen mij maar zeggen dat het niet om het gewicht gaat .... :rolleyes:
Ik snap dat je graag hoger gewicht wil! uiteraard willen we dat allemaal wel. maar het gaat om techniek en wat het voor je doet! en hoger gewicht brengt meer gains... maar hoger voor de een of de anders is ook weer een verschil. Ik zeg mooie gewichten vanuit mijn optiek. Ik heb je even zien trainen en het ziet er gewoon goed uit! of het gewicht nu is zoals het is of hoger! :)

Lekker he zo een klik met je pt en die 100% vertrouwen hebben. ;)
 
Ja grappig is dat altijd.. dikke cijfers en je hebt een goeie training neergezet maar als ik zo om mij heen kijk in de gym..pfff krijg ik spontaan plaatsvervangende pijnklachten..wat kunnen mensen zichzelf toe takelen zeg:rolleyes:

Lol
 
een hoger gewicht brengt mij altijd meer problemen
blijkbaar is mijn techniek niet goed of mijn gewrichten zijn er niet aan toe
Ik denk dat je aan Ray een goede begeleider hebt maar ja je moet het toch ook maar zelf even doen
 
Daarom adviseer ik voor beginners ook om nooit met lage reps en 'zware' gewichten te trainen. Houding en uitvoering is ten alle tijden het aller belangrijkst
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven