MuscleMeat

kan je met 50 jaar er nog goed uitzien? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Welkom terug!!

Stoppen met loggen? ben je ziek geworden daar?



Dit!!!


Niks aan gewicht erbij, lekker toch want dat kan niet iedereen zeggen.
ik ben weer aangekomen door het goede zomerleven en ik heb er een onderrug blessure bij cadeau gekregen :)

O dat is een leuk souvenir van de vakantie... Een onderrug blessure .. Hoe kom je daar nu weer aan?

Weeg nog steeds 75 kg en vet is ca 17 procent
Heb net een foto genomen en zal hem vandaag proberen op het forum te zetten
 
nou zo sta ik er bij momenteel
aangespannen natuurlijk want met een vet% van ca 17% zie je niet constant een sixpack zonder aan te spannen.
zonder aan te spannen zit er flink wat vet rond de onderbuik en onderrug (yep het zit allemaal daar en de rest van mijn lichaam valt wel mee)
Vind het zelf te weinig massa maar ja als ik meer eet en harder/zwaarder train dan ben ik bang voor nog meer vet omdat ik niet optimaal kan trainen de laatste 2 jaar :(



Nou wat vinden jullie er van?
rechterkant borst (op de foto) ziet er wel een beetje vreemd uit omdat ik mijn arm omhoog hou voor de foto




buik2.jpg


rug.jpg
 
Geen verkeerd lijf Grosje. Niks mis mee zo toch.
 
Zeker niets mis mee! Je hebt een mooie sixpack. En so what als het aangespannen is. Je hebt het wel! ;)
 
Nou grosje, daar is zeker niets mis mee hoor! Je bent echt veel te streng voor jezelf.
 
Ik wilde het net zeggen Natty, je bent echt te streng voor jezelf..met hoe je kan trainen..want je kan niet het uiterste eruit halen..dus je doet wat je kan, zie je er echt goed uit.
Menigeen die wel hun "uiterste"best doen zien er bij lange na niet zo uit..geloof mij, ik zie er genoeg:)
Enne als he zwemmen goed aanvoelt, waarom ga je dat dan niet 1x per week erbij doen??
En je kan toch naar de dokter te gaan om te kijken of ze eventueel onderzoek naar artose kunnen doen? Dan weet jje in elk geval waar he vandaan komt..
 
Bedankt allemaal voor de complimenten
Misschien hebben jullie gelijk maar in mijn beleving heb ik de afgelopen jaren te weinig voorderingen gemaakt qua spiergroei.
Tuurlijk heb ik tegenslagen maar toch wil ik meer... ook al kan ik niet vol trainen...
Maar ik ben ook best tevreden dat ik niet verder terug zak met mijn fysiek
Beetje dubbel gevoel dus :)
Het vasthouden van mijn fysiek door ook door te gaan met hindernissen werkt dus wel
zwemmen wil ik er inderdaad op zondag bij gaan doen maar helaas is het zwembad hier in de buurt nog een aantal weken gesloten ivm vakantie.
Maar ik denk wel dat ik het ga doen op Zondag
 
Ik blijf bij wat ik altijd tegen u zeg.
ik wou dat ik er zo nog uitzag.. als ik u leeftijd heb :cool:

Hou zo vol maat *Topper !
 
Ziet er nog altijd heel mooi uit, ik zou ervoor tekenen! Behoud hiervan is al heel goed, en wordt elk jaar relatief beter. En inderdaad wat Miss H zegt, waarom niet zwemmen erbij nemen?
 
Ook al snap ik je dubbele gevoel wel... maar je blijft hier een voorbeeld. Je zet door en laat je niet kennen en weet toch alles te behouden wat je hebt! Dat is ook al heel at waard ondanks de tegenslagen! Velen doen het je niet na!
Als de vakantie voorbij is lekker gaan zwemmen. Wie weet doet het wel meer voor je dan je denkt! :)
 
Mooie fysiek, man. Staat je netjes.
Vasthouden, zou ik zeggen, en indien mogelijk op je eigen tempo progressie maken.
 
goed lijf hoor, kan ik met bewondering naar kijken ;)
 
Teken ik voor als ik 50 ben!!

Zoals gezegd je bent veel te streng voor jezelf.
 
Ik blijf bij wat ik altijd tegen u zeg.
ik wou dat ik er zo nog uitzag.. als ik u leeftijd heb :cool:

Hou zo vol maat *Topper !

Dank je... probeer in ieder geval zo lang als ik kan vol te houden
zolang mijn lichaam mee werkt gaat dat lukken

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:48 ----------

Ziet er nog altijd heel mooi uit, ik zou ervoor tekenen! Behoud hiervan is al heel goed, en wordt elk jaar relatief beter. En inderdaad wat Miss H zegt, waarom niet zwemmen erbij nemen?

bedankt
Zwemmen wil ik inderdaad gaan proberen volgende maand als het zwembad weer open is hier
Kost je minder kracht in het water en je schouders komen toch los dus wie weet helpt het

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:48 ----------

Ook al snap ik je dubbele gevoel wel... maar je blijft hier een voorbeeld. Je zet door en laat je niet kennen en weet toch alles te behouden wat je hebt! Dat is ook al heel at waard ondanks de tegenslagen! Velen doen het je niet na!
Als de vakantie voorbij is lekker gaan zwemmen. Wie weet doet het wel meer voor je dan je denkt! :)

Ik hoop het:D

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:50 ----------

Mooie fysiek, man. Staat je netjes.
Vasthouden, zou ik zeggen, en indien mogelijk op je eigen tempo progressie maken.

bedankt,
In mijn eigen tempo probeer ik inderdaad progressie te boeken maar het blijft moeilijk met de tegenslagen.
maar ik blijf goede hoop houden

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:51 ----------

goed lijf hoor, kan ik met bewondering naar kijken ;)

altijd leuk als dames met bewondering naar je lijf kijken
:p

---------- Post toegevoegd 26 August 2013 om 11:52 ----------

Teken ik voor als ik 50 ben!!

Zoals gezegd je bent veel te streng voor jezelf.

Tja ik vergelijk me zelf misschien te veel met jongeren
Maar bedankt... jouw en alle andere reacties laten mij in ieder geval weten dat ik niet te veel moet klagen :)
 
Vandaag een korte training gedaan
probleemzone weer aangepakt achterzijde schouders en bovenrug/traps
Was in goed gezelschap want Roelly Winklaar zat er ook te trainen onder begeleiding van Earl Maduro en Marvin Nagelbloem (ook een topper) was ook net bezig
Begonnen met de lowrow met wijde stang en de schouderbladen goed naar achteren getroken 4x40 kg rustig en knijpen met de traps
BOR 40kg rustig en 90 graden en weer knijpen met die bovenrug
daarna 3 cable oefeningen voor de rotator cuff en afgesloten met een cable upright row.

Benen daarna gedaan maar dat ging niet echt goed
Begon met de hammerstrenght squat 4x12 reps 65 kg (hart ging erg tekeer en zweet brak me uit - soort hyperventilatie)
Daarna nog de leggextention gedaan 4x 12 x 54 kg
Wou nog de liggende leggcurl doen maar voelde me niet lekker en besloot toen te stoppen voordat het echt erger zou worden (hyperventilatie heb ik een paar keer per jaar)
Blijkbaar was het sporten met een volle pens niet goed bevallen en had ik het plotseling ff te zwaar met de benen
 
Laatst bewerkt:
sporten met volle buik is nooit lekker..doe ik ook echt niet.
Leuk dat Roelly er was..gaf je gelijk instant motivatie??
Anyhow, goed dat je gaat zwemmen, ik denk dat dat wel lekker voor je gaat zijn..zo 1x per week. Even lekker alles losmaken:)
 
Leuk dat er ook wat andere bekenden waren. Dat stimuleert vaak wel vind ik.
Sporten met volle buik is nooit fijn. Ik eet vaak wel 45 min van tevoren een rijstmaaltijd. dat gaat prima. Maar echt met een volle buik eten pfff... dan heb je zo een dip...

Wanneer kan je starten met zwemmen?
 
sporten met volle buik is nooit lekker..doe ik ook echt niet.
Leuk dat Roelly er was..gaf je gelijk instant motivatie??
Anyhow, goed dat je gaat zwemmen, ik denk dat dat wel lekker voor je gaat zijn..zo 1x per week. Even lekker alles losmaken:)

Mooi dat Roelly er was, ik herkende hem meteen, dacht dat hij langer was maar qua lengte is hij denk ik net zo lang als ik... alleen 4x zo breed :) en die spieren komen dus niet aanwaaien maar daar moet ook hij voor werken.
Ja dat zwemmen wil ik wel gaan proberen maar kan pas over 2 weken

Heb de pic van mijn buik ook maar eens in de gallery gegooid om te horen wat de rest er van zal vinden
 
Laatst bewerkt:
behoorlijk wat spierpijn in de benen en dat na een afgebroken beentraining afgelopen maandagavond van 2 oefeningen van 4 sets. (ivm hyperventilatie gestopt)
Zo zie je maar weer dat je na 3 weken luieren weer even gestraft wordt :)
Vanavond even kijken of ik de benen opnieuw kan trainen maar dan een volledige training


update - kon helaas niet trainen mijn vrouw had een etentje met werk en ik had dus dienst als huisman :)
kwam ook niet slecht uit achterzijde rechterschouder is weer aan het opspelen dus wat rotatorcuf oefeningen thuis gedaan en nu verder met ijspack op de achterzijde op de bank voetjebal kijken
 
Laatst bewerkt:
gisteren 2 machine oefeningen rows gedaan (4 sets high row en 4 sets low row) met niet te veel gewicht 12 reps per keer
nog steeds veel problemen met de rug en rechterschouder dus om doorbloeding op gang te houden deze oefeningen gedaan. (of het verstandig is dat weet ik over een paar dagen weer :( )
Zal te maken hebben met de lange rust die ik heb gehad door de vakantie en het matige herstel die ik momenteel heb (van 2 oefebningen benen al 4 dagen spierpijn)
Daarna ca 45 minuten cardio gedaan.
Muscle protect bestelt bij Body & Fit om weer de nodige BCAA en glutamine binnen te krijgen zodat het herstel weer wat sneller gaat
Ook Maca bestelt (nog nooit gebruikt) om te kijken of ik meer energie kan krijgen en mijn hormonen weer een beetje in het gareel kan krijgen (beetje moe en lusteloos de laatste tijd)
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven