Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (33 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Een van mijn projecten is vandaag definitief op GO binnen het bedrijf, na een testperiode van 3 maanden.
    Besparing per jaar van ca. 100.000 euro :D
     
    Ah, kan de baas mooi een bonus krijgen! Goed gedaan!
    Ach ja... we zijn in ieder geval blij dat wij zo goed draaien. We moeten nu zelfs met spoed mensen aan gaan nemen en overwerken (nou ja productie dan.. ik heb oproepdiensten.. )... maar in deze tijd zijn we wel blij dat wij bulken van het werk. ;)

    ---------- Post added 29 August 2013 at 16:30 ----------

    Welk werk doe je eigenlijk?
    Ben process technologe... zie PM ;)
     
    Waren tig struggles met aanvragen van m'n BSc dankzij de UvA, maar uiteindelijk gereduceerd tot het invoeren van 1 cijfer in de administratie door 'n docent nog en dan kan ik maandag starten met m'n MSc. Vandaag bij de introductiedag al wat medestudenten gezien; godsamme ik zit echt weer met 'n stel nerds :roflol:
     
    Ach ja... we zijn in ieder geval blij dat wij zo goed draaien. We moeten nu zelfs met spoed mensen aan gaan nemen en overwerken (nou ja productie dan.. ik heb oproepdiensten.. )... maar in deze tijd zijn we wel blij dat wij bulken van het werk. ;)

    ---------- Post added 29 August 2013 at 16:30 ----------


    Ben process technologe... zie PM ;)

    Haha mijn pa zijn bedrijf loopt ook goed, alleen de nieuwe Amerikaanse eigenaars hebben de winstdelingsregeling eerst toegezegd en nu zijn een paar er achter gekomen dat er een constructie is waardoor er wel winstdelingsregeling is maar dat alle winst niet hier maar in op een andere lokatie is :roflol:

    Hele bedrijf in rep en roer, toch 10.000 euro voor de meeste mensen dat door hun neus gedrukt wordt. Mijn pa wilde niet afhankelijk zijn van zo'n regeling dus die had al een hoger salaris bedongen maar een heleboel hebben een lager salaris geaccepteerd om die regeling :o
     
    Gelieve haar niet meer te quoten ivm negerlijst
    Ben gewoon blank hoor. :p

    ---------- Post added 29 August 2013 at 18:53 ----------

    Haha mijn pa zijn bedrijf loopt ook goed, alleen de nieuwe Amerikaanse eigenaars hebben de winstdelingsregeling eerst toegezegd en nu zijn een paar er achter gekomen dat er een constructie is waardoor er wel winstdelingsregeling is maar dat alle winst niet hier maar in op een andere lokatie is :roflol:

    Hele bedrijf in rep en roer, toch 10.000 euro voor de meeste mensen dat door hun neus gedrukt wordt. Mijn pa wilde niet afhankelijk zijn van zo'n regeling dus die had al een hoger salaris bedongen maar een heleboel hebben een lager salaris geaccepteerd om die regeling :o
    Tja.. als ze wat kunnen bedenken om eronderuit te komen he! :rolleyes:
    Maar dan heeft je pa het slimmer gedaan! :D
     
    Een zeer goede karma van ARNAUDsi
     
    Ben gewoon blank hoor. :p

    ---------- Post added 29 August 2013 at 18:53 ----------


    Tja.. als ze wat kunnen bedenken om eronderuit te komen he! :rolleyes:
    Maar dan heeft je pa het slimmer gedaan! :D

    Ja inderdaad :roflol:

    Zal me niet verbazen als ze toch met iets komen want genoeg mensen hebben gezegd weg te gaan als er niks komt. Al die lui kunnen toch zo ergens anders aan de slag.
     
    Ja inderdaad :roflol:

    Zal me niet verbazen als ze toch met iets komen want genoeg mensen hebben gezegd weg te gaan als er niks komt. Al die lui kunnen toch zo ergens anders aan de slag.
    Zal inderdaad wel. Als mensen gewild zijn moeten ze wat doen om ze te behouden! ;)

    ---------- Post added 29 August 2013 at 19:34 ----------

    :roflol:

    Blij zijn dat je je baas geld bespaart, u srs?
    ach ja... het is leuk werk en dat is ook wat waard en het betaald goed, kan mijn eigen uren indelen en heb de vrijheid.... en het kan mij ook wat op gaan leveren. :)
     
    Back
    Naar boven