MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (32 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • DBB groeps app loopt lekker. Alleen Sayer is een fag :(


    son iam disassespoint
     
    Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen. Verder een interessant gesprek gevoerd met een prostituee die verder ook zieke dieren hielp. Ze liet mij een kat zien die geen ogen meer had, maar toch gelukkig was. Dat kon je duidelijk vernemen aan de lichaamstaal van dat beest. Leuke mensen:)
     
    Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen.

    trippen in de kerk, because **** you god
     
    kiek toch is hoe cultureel ingesteld die dopehead is....:trollface:
     
    Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen.



    :roflol:
     
    Een dag rond slenteren met een kameraad die veel verstand heeft van kunst, wijsbegeerte & de geest. Lekker in de kerk rondgehangen en theorieen uitgewisseld met gelovigen en denkers. Hingen interessante schilderijen in de martinikerk. Was 1 en al psychedelisch paleis. Dat is een kerk waar ik binnenkort 2cb tot mij ga nemen, terwijl ik naar dat prachtige orgelklanken luister, en beschilderingen tot leven zie komen.
    Dat ik daar nooit op ben gekomen, **** it, dat is wel spacen gek! :D
     
    Dat ik daar nooit op ben gekomen, **** it, dat is wel spacen gek! :D
    Het is niet alleen spacen, het klopt gewoon. De beschilderijen in de Martinikerk, dat zijn hallucinaties die ik heb als ik LSD zegels weg slik en naar mijn witte muur kijk. Nuchter is het daar al trippen. Ik hou het in de gaten; zodra er daar een orgelconcert wordt gegeven, ga ik daar een beetje achterin zitten en slik ik 20mg 2cb weg. Een half uur later komt alles letterlijk helemaal tot leven, terwijl ik mij knettergeil voel. De hoerenbuurt zit ook nog eens in de buurt, dat is al helemaal geweldig:D
     
    Lekkere training en complimentje gehad. :D
    Nu weekend. :)
     
    trippen in de kerk, because **** you god
    Het is geen blasfemie, het is de religieuze beleving versterken. Vandaag sprak ik een gelovige, en we kwamen uiteindelijk uit op mescaline. Ze was het ermee eens dat dit middelen zijn, waarmee je in contact kan komen met God. Waar ik overigens zelf ervaring mee heb, en dat zijn werkelijk hele diepgaande ervaringen. Je ziel wordt aangeraakt door de vingers van God, en dat is niet niks.
     
    Deze uit het Killy topic :roflol:

    20u3fpk.jpg
     
    Het is geen blasfemie, het is de religieuze beleving versterken. Vandaag sprak ik een gelovige, en we kwamen uiteindelijk uit op mescaline. Ze was het ermee eens dat dit middelen zijn, waarmee je in contact kan komen met God. Waar ik overigens zelf ervaring mee heb, en dat zijn werkelijk hele diepgaande ervaringen. Je ziel wordt aangeraakt door de vingers van God, en dat is niet niks.

    iig aangeraakt, zo voelt het, door dat wat jij associeert met het hiernamaals en dus een god of meerdere goden of wat dan ook.
    Wel impressive idd, alleen al om over te lezen vanuit wetenschappelijk oogpunt. Andere middelen zoals dmt, mescaline en ayahuasca hebben volgens mij voor iedereen een hele specifieke eigen trip (nature nurture) maar in grote lijnen komt het altijd op hetzelfde neer met de zelfde vage buitenaardse dimensies die je ervaart. Ook zijn de risico's voor psychoses, depressies, manische periodes, dat soort zooi, heel groot als je niet sterk in je schoenen staat en eigenlijk van tevoren al weet dat wanneer je dicht bij je eigen natuur en die van de norm wordt geplaatst door dit soort middelen, je eigenlijk niet tevreden zal zijn met je eigen denken en doen....

    ---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 20:51 ----------

    haha baas
    armen gaan gestaag zo te zien en hij heeft de tijd van zn leven
     
    Back
    Naar boven