Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wooow, jij gaat lekker!
Ga zo door :)
 
Dat is idd gewoon geluk wat ik heb, dat je mn buikspieren snel ziet. Maar ook jij kan abs krijgen zoals je die graag zou hebben. Goed op je voeding letten en hard trainen dan komt het vanzelf!!

Dat doe ik al. Maar volgens mijn begeleider ben ik helaas niet gezegend met snel zichtbare buikspieren, ze liggen diep ofzoiets. Das dan weer jammer. :p
 
echter super gaaf zo om te zien.
 

Ziet er goed uit hoor!

Wow nice v-shape. En er zijn bij de laatste foto al flink wat lijnen zichtbaar.

Jeetje jij blijft als een trein gaan haha! Heel nice, ik kan er een puntje aan zuigen

netjes!
smalle taille en wijde lats.
VP mooi onder controle.

:thumbs:

Waauw mooi hoor. Flinke rug en je schouders ook.

Wowie heee... wat een super rug en schouders!
en die slanke taille! Kan er alleen maar jaloers op zijn. :D

Erg mooi! Zandloper ;) Mooie V..

Eindelijk IN.
Netjes hoor ! , die buik wil ik dan ook :cool:

Netje hoor! Wat een bovenkant!

Wooow, jij gaat lekker!
Ga zo door :)

Allen hierboven Danku!!!:D:D

Dat doe ik al. Maar volgens mijn begeleider ben ik helaas niet gezegend met snel zichtbare buikspieren, ze liggen diep ofzoiets. Das dan weer jammer. :p
Hè, das inderdaad jammer, maarja de aanhouder wint!!

echter super gaaf zo om te zien.
Thanks!!

Vanavond weer meten en wegen! Mjin trainer wil nu iedere twee weken meten en wegen om op tijd in te kunnen springen. Vanaf Juni gaan we met de mensen die van onze sportschool meedoen aan de flex ook beginnen met poseren. Ik heb zo nu en dan al eens meegedaan met een vriendin van me die de open limburgse afgelopen april heeft gedaan, maar er is nog zooooooooooo veel te leren.

Alleen beetje jammer dat ik de komende 3 a 4 weken weinig tot niet kan trainen. Mn vriendin en ik (met hulp van vrienden en familie) gaan de tuin doen, en alles moet opnieuw gedaan worden (compleet nieuw gazon, nieuw terras, nieuw afdak etc...dus daar gaan de avonduren en weekenden aan op. (Verkapte krachttraining, terrasstenen zijn 50 bij 50 en wegen +- 20 kg :P)
 
Dat is jammer, maar je lichaam zal er dan niet veel onder lijden. Grote kans dat je slecht herstelt als je er ook nog s vol naast gaat trainen, en met een blessure ben je veel verder van huis.

Rondje extra met die stenen dus!

Heb je ook nog bepaalde doelen qua vetpercentage en gewicht? Of kijken jullie meer naar shape?

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 07:10 ----------

Is trouwens jouw sportschool op zondag open? Zit voor werk twee weken bij je in de buurt binnenkort en heb tussendoor alleen een zondag vrij.
 
Dat is jammer, maar je lichaam zal er dan niet veel onder lijden. Grote kans dat je slecht herstelt als je er ook nog s vol naast gaat trainen, en met een blessure ben je veel verder van huis.

Rondje extra met die stenen dus!

Heb je ook nog bepaalde doelen qua vetpercentage en gewicht? Of kijken jullie meer naar shape?

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 07:10 ----------

Is trouwens jouw sportschool op zondag open? Zit voor werk twee weken bij je in de buurt binnenkort en heb tussendoor alleen een zondag vrij.
Nu is het doel vet percentage onder controle te houden dus gewoon verder groeien en vet rond de 16 a 17% houden. Einddoel heeft mn trainer niet wat betreft wedstrijdshape het gaat erom hoe het er in de spiegel uitziet, maar zal denk ik wel richting de 10-12% zijn gok ik zelf. Ik heb al zonder te cutten op 15,4% gezeten, maar die laatste procenten zullen wel lastig zijn.

Ja de sportschool is ook op zondag open! Keertje samen trainen zou leuk zijn!!
 
Dit weekend fotos gemaakt van mn rug (koud), en is was redelijk tevreden met de vooruitgang. Echt een stuk droger dan een paar weken geleden en de dikte en wijdte lijken ook nog steeds vooruit te gaan.

Ik ben druk bezig om mijn lats meer van onderuit zichtbaar te laten worden. Omdat ik een heel lang bovenlichaam heb en heeeeeele korte beentjes, lijken mijn verhoudingen beter als de wijdt echte helemaal van onderaf komt. Work in progress dus, net als de rest van het hele lichaam

Ziet er heel goed uit zeg en wat een mooie kleine taille!
 
Gisteren gemeten en gewogen, vet percentage was bijna hetzelfde (17,nogwat%) en het gewicht ook (63,5kg). Met als verschil dat ik de afgelopen 2 weken 0 keer cardio heb gedaan en in die weken ervoor zeker 3 keer per week om mn vet naar beneden te krijgen.

Daarop heeft mijn trainer besloten om bijna bij alle maaltijden de koolhydraten en eiwitten te verhogen. Ruim 300kcal erbij, waarmee ik nu op 2639kcal uitkom. Ben ik wel blij mee want ik heb de hele dag honger. Ik kan echt merken nu de stress van me afgevallen is (door van werkgever te zijn geswitched) mijn stofwisseling weer op het oude niveau terug is.
 
Nice, lekker bouwen :)
 
Gaat lekker dus Naomi. Mooi lekker bouwen.
 
Gisteren gemeten en gewogen, vet percentage was bijna hetzelfde (17,nogwat%) en het gewicht ook (63,5kg). .


Grappig eigenlijk. We zitten rond het zelfde vp en ik ben ietsje lichter maar jouw foto's ogen zoveel droger.
*mokt* (nee hoor, geintje, ik ben gewoon gezond jaloers!)
 
Grappig eigenlijk. We zitten rond het zelfde vp en ik ben ietsje lichter maar jouw foto's ogen zoveel droger.
*mokt* (nee hoor, geintje, ik ben gewoon gezond jaloers!)

Je bent wel een stukje langer dan ik geloof ik?
Maar ieder lichaam is weer anders en we zullen het er allemaal mee moeten doen.
Mijn grote uitdaging zijn mn benen droog te krijgen!!
 
Laatst bewerkt:
Je bent wel een stukje langer dan ik geloof ik?
Maar ieder lichaam is weer anders en we zullen het er allemaal mee moeten doen.
Mijn grote uitdaging zijn mn benen droog te krijgen!!


Ik mag na de vorige meting meer eten, maar het lijkt wel alsof ik alleen maar meer honger krijg. Als ik 150 gram kip, 160 gram rijst en 200 gram groente op heb, heb ik nog steeds het gevoel niet gegeten te hebben!! Dat wordt nog wat met dieeten voor de flex cup:mad:

Ik ben 1.72 m'.

Haha, ja, dat van die honger had ik ook. Toen mijn dieet drastisch (schoon) omhoog werd gegooid, kon ik de eerste 2 weken geen hap er meer bij proppen maar toen begon het.........ik rammelde de hele dag!
 
Nog een dikke week en dan gaat de wedstrijdvoorbereiding voor de flex cup echt al langzaamaan beginnen! (12 weken tot aan de flex). Ik heb er echt zin in, maar vind het ook wel heeeel erg spannend!!

Hier nog een morphing filmpje dat ik heb gemaakt van augustus 2012 tot +- augustus 2013 (scheelt een paar dagen). Op deze manier kan je goed zien welke progressie je over een bepaalde periode hebt gemaakt :D
http://www.facebook.com/messages/100002131210069#!/photo.php?v=536994696353743
 
Holy Cow! jij moet eens bij ons op de fitness komen trainen, veel jongens dat achter je blijven XD zou er zelfs geld voor geven om die hun gezicht te zien XD
 
Wow Naomi wat een verschil. Nice work. Heel trots op zijn.
 
Nog een dikke week en dan gaat de wedstrijdvoorbereiding voor de flex cup echt al langzaamaan beginnen! (12 weken tot aan de flex). Ik heb er echt zin in, maar vind het ook wel heeeel erg spannend!!

Hier nog een morphing filmpje dat ik heb gemaakt van augustus 2012 tot +- augustus 2013 (scheelt een paar dagen). Op deze manier kan je goed zien welke progressie je over een bepaalde periode hebt gemaakt :D
http://www.facebook.com/messages/100002131210069#!/photo.php?v=536994696353743

echt wel goed overzichtelijk gemaakt, zelfs in die 4 sec! goeie vooruitgaang te zien en goeie verhoudingen!
 
Wow! das zeker een verschil zeg! Top gedaan!
leuk ook om het zo in zo een filmpje te zetten. Dan zie je het echt goed.
Succes met je voorbereiding!
 
Holy Cow! jij moet eens bij ons op de fitness komen trainen, veel jongens dat achter je blijven XD zou er zelfs geld voor geven om die hun gezicht te zien XD
Haha!! Thanks voor het compliment!:D

Wow Naomi wat een verschil. Nice work. Heel trots op zijn.
Danku! Ben er ook al wel trots op maar ben nog lang niet waar ik zijn wil.

echt wel goed overzichtelijk gemaakt, zelfs in die 4 sec! goeie vooruitgaang te zien en goeie verhoudingen!
Is gewoon van 2 foto's gemaakt, heel simpel met software: abrosoft Fantamorf

Wow! das zeker een verschil zeg! Top gedaan!
leuk ook om het zo in zo een filmpje te zetten. Dan zie je het echt goed.
Succes met je voorbereiding!
Dankjewel!
 
Zo hey dat is een verandering!
Heel veel succes met de voorbereiding. ;)
 
Back
Naar boven