AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Time; 10:40 - 12:10
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Vandaag een extra traiining. Ik wil de beentjes goed pakken en de Trapezium. :p Die nek spier mag best wat groter. :D

Benen.
- High reps legpress met laag gewicht. Totaal aantal reps in de buurt van de 150 :eek: met 150kg :)
halve presses bovenin, onderin en full range presses.
- Front squats 15x40kg, 14x50kg en 12x60kg :) Daarna waren de beentjes moe en op.

Trapezium.
- Upright row in smithmachine 40kg hoogste set. :p
- Shrugs in smithmachine de bar voor. 50kg :D
- Shrugs in smithmachine de bar achter 40kg :D

Buik.
- Crunches op skippybal 3 sets 25, 15, 12
- Liggende leg raises 3 sets 15, 12, 12
- Liggende crunch en dan met de handen je voeten raken links en recht, voor je schuine buikspieren. Weet niet hoe het heet hahaha :p

Cardio
- 12 minuten fiets.

Lekkere training en ik hoop een trigger voor mijn beentjes.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Zal wel lekker rustig geweest zijn in de gym he!
Ziet er weer uit of je goed gebuffeld hebt!
Beentjes zullen zeker getriggerd zijn.:D kan je nog lopen?
 
Als ik die crunches wel is doe. Flikker ik zomaar midden in de set van die skippybal af :roflol:
 
Zal wel lekker rustig geweest zijn in de gym he!
Ziet er weer uit of je goed gebuffeld hebt!
Beentjes zullen zeker getriggerd zijn.:D kan je nog lopen?
De beentjes voelen aardig zuur aan de binnenkant. Heb echt mijn focus gehouden op de reps. Handen op de benen en mee duwen op het laatst. :o
Als ik die crunches wel is doe. Flikker ik zomaar midden in de set van die skippybal af :roflol:
Hahahaha ik zie het voor me Nikkk. :roflol: Zeg die avatar van je, ben jij dat? Of is dat een streef. :)
 
De beentjes voelen aardig zuur aan de binnenkant. Heb echt mijn focus gehouden op de reps. Handen op de benen en mee duwen op het laatst. :o
Dat dacht ik al ja.
En dat helpen.. heb ik soms ook bij rep 8 op legpress als ik mezelf tot het uiterste push. :o
Sterkte met de benen. ;)
 
Op mijn kloten gekregen van mijn trainer/coach.:(
Terecht hoor. Ik hoor gewoon te volgen wat opgegeven wordt. :rolleyes:
Alleen als ik doe wat is aangegeven kan de coach ingrijpen als iets niet goed ontwikkelt.
Zelf zeg ik dit ook tegen Marina. Maar blijkbaar ben ik er te eigenwijs voor.

Ray bedankt dat je me even op mijn plaats wijst. Alles heeft een reden. Hier leer ik weer van. ;)
 
Op mijn kloten gekregen van mijn trainer/coach.:(
Terecht hoor. Ik hoor gewoon te volgen wat opgegeven wordt. :rolleyes:
Alleen als ik doe wat is aangegeven kan de coach ingrijpen als iets niet goed ontwikkelt.
Zelf zeg ik dit ook tegen Marina. Maar blijkbaar ben ik er te eigenwijs voor.

Ray bedankt dat je me even op mijn plaats wijst. Alles heeft een reden. Hier leer ik weer van. ;)
och jee.. Ron toch... jij eigenwijs??:rolleyes:
Maar ik kan het snappen hoor. Je wil meer en sneller... Maar meer dan je schema is niet altijd beter (zeg je ook tegen mij he! ;) )
dus nu braaf je schema aanhouden he! :D
 
Als ik dat was ojee :) Nee haha dat is Antoine. ;)
 
Time; 13:45 - 15:00
Sportschool; @Work Den Helder

Vandaag even knalleh. Mijn vrouw moet woensdag het ziekenhuis in vanwege preventieve verwijdering van eierstokken en eileiders. :( En dan neem ik de zorg van het huishouden en de kids op me. Gedeelde smart is halve smart. ;) Dus moet ik zorgvuldig met mijn resterende tijd omgaan. Maar we blijven wel gefocust op de YBF :p

Bovenzijde borst
- Incline BP in smithmachine 70kg :)
- Incline db presses 24kg :)
- Low cable cross over 20kg beide zijde :p

Schouders
- Schouder presses in smithmachine 50kg :eek:
- Side raises 12kg :p
- Front raises 12 kg :p

Triceps
- Push down 70kg :eek:
- Rope push down 30kg :)
- Reverse grip pull down 30kg :eek:

Zalig getraind en heerlijke focus. Minder zweet maar zichtbaar droger aan het worden. :D

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
De tijd gaat hard he.. het zal zeker wel plannen worden nu zo met je vrouw.
Ik hoop en duim dat het goed gaat en dat ze snel hersteld. En je weet het hé? we zitten dichtbij! ;)

Lekker even alles eruitgeknald vandaag! goed gevoel is dat he! :)
Nou ik heb dan wel even voor jou gezweten.. mannn... had niet gedacht dat ik zo kon zweten. :D
 
Dankjewel, zal wel weer een heftige tijd worden. Maar komt goed, dat weet ik zeker.
 
Time; 13:40 - 15:00
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Knalleh en doorgaan. (tekst weggehaald om geen verkeerd beeld te geven) :D

Rug-Lats
- Opwarmset chinnen 5,4,5
- Wide grip pulldown 65kg :p
- Reverse pulldown 60kg ;)
- Straight arm pulldown rope 25kg :)

Hams
- Leg curl zittend 70kg :D
- SLDL 50kg dieper door en even vasthouden :)
- Staand leg curl op een legextension apparaat 25kg ;)

Kuiten
- Staand calf raises 80kg :D
- Calf presses op legpress apparaat 120kg :)

Cardio
- Fiets 12 min

Lekker getraind. De focus is goed. Toch wel ongerust ook voor die hoge testosteron. :o
17 september naar het ziekenhuis.

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel, zal wel weer een heftige tijd worden. Maar komt goed, dat weet ik zeker.
Dat zal het zeker.. het zal spannend zijn ook deze tijd. Maar jullie slaan je er wel door! Weet dat we er zijn he!

enne.. lekkere training hoor!

Succes en sterkte vast voor morgen voor het hele gezin he!.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd verhaal Ron
Ik zou ook schrikken want je verwacht een lagere testlevel op onze leeftijd
Hoop dat het door je trainingen komt waarbij je natuurlijk ook een stijging van test kan krijgen
 
Yep inderdaad Grosje. Helaas heb ik geen nulmeting. En dit is ook een totale toevalstreffer.
Er zijn ook nog andere waarden die niet goed zijn. Moet ook niet vergeten dat ik van 34% afkom en dat mijn buikomvang 26cm groter was.
Mijn leven was toen beetje sporten, darten, drinken, eten. En nu totaal anders. Ik zie het als iets wat erbij hoort.
Maar moet wel op de afwijkingen reageren. Dus laat ik me verder onderzoeken. Ik zit nu ook in mijn laatste 9 weken voor de YBF en ik ben redelijk strak als het gaat om voeding en training. Er zal een logische verklaring voor zijn.
 
Vandaag is mijn vrouw geopereerd. Als gevolg van borstkanker en BRCA1 is er een traject van operaties in gang gezet.
Borsten zijn preventief geamputeerd waarbij geprobeerd is met een DIEPflap operatie de borsten met buikweefsel te reconstrueren.
Helaas is dat mislukt. Via een volgende rugspier transplantatie geprobeerd een prothese te plaatsen. Ook dit is mislukt.
Na nog een poging met een prothese is uiteindelijk besloten links te laten wat het is. Een uitgezakt theezakje.
En vandaag was de laatste operatie. Preventief verwijderen van eierstokken en eileiders.
De operatie is geslaagd en er is niets zichtbaars uitgekomen. De Patholoog bekijkt het nog nauwkeuriger om alles uit te sluiten.
Maar dit is wel het eindstation. Nu op naar herstel. Jammer wel dat mijn vrouw nu op 40 jarige leeftijd direct in de overgang is. Maar hier komen we wel uit.
 
Jee Ron. Wat erg voor je vrouw. Heel veel sterkte en gezondheid toe gewenst!! En voor jou natuurlijk ook een vreemd verhaal. .erg spannend op een nare manier..bah
 
Wat heftig allemaal ... en heel erg voor je vrouw..
Ik hoop dat ze van deze laatste operatie spoedig hersteld en dat het allemaal goed is bij de patholoog.
Dat er nu ook maar weer eens echte rust terug mag keren in jullie gezin.
Sterkte voor jullie allemaal. Het hele gezin krijgt hier een klap van... Ik wens haar ook alle sterkte toe met haar herstel.
 
Jee Ron. Wat erg voor je vrouw. Heel veel sterkte en gezondheid toe gewenst!! En voor jou natuurlijk ook een vreemd verhaal. .erg spannend op een nare manier..bah

Wat heftig allemaal ... en heel erg voor je vrouw..
Ik hoop dat ze van deze laatste operatie spoedig hersteld en dat het allemaal goed is bij de patholoog.
Dat er nu ook maar weer eens echte rust terug mag keren in jullie gezin.
Sterkte voor jullie allemaal. Het hele gezin krijgt hier een klap van... Ik wens haar ook alle sterkte toe met haar herstel.

Ach dames dit verhaal loopt sinds 2006. Eerst borstkanker. Borstbesparende operatie chemo 5 stuks en bestraling 33 stuks. Na gen-onderzoek, wat nav mijn zoon ook al in kaart was gebracht, werd na 9 maanden het BRCA1 gen ontdekt.
Omdat dit 60-70% kans geeft op terugkerende borstkanker moest preventieve amputatie overwogen worden.
Na 3 maanden zijn we in het VU bij de platische afdeling terrecht gekomen. Een Diepflap werd aanbevolen.
Een reconstructie vanuit de buik. Tijdens een 18 uurige operatie zijn er 2 buikborsten gemaakt.
Na 6 uur liet links het afweten en moest deze weer worden afgezet met een 8 uur durende spoedoperatie.
Na herstel en 3 maanden rust is een rugspier transplantatie voorgesteld.
Dan wordt de rugspier doorklieft en de helft via de oksel getunneld en aan het borstbeen vastgezet. Zo zit er meer weefsel om een prothese eronder te krijgen. Na 4 weken echter kreeg Nancy een ontsteking. Meer dood dan levend zijn we naar de eerste hulp gegaan in het VU. Op de EHBO sprong haar rug open. Na 4 weken ziekenhuis en vele antibiotica mocht ze mee naar huis.
4 maanden later is er nog een poging gedaan om er een prothese onder te krijgen. Ook deze gaf infectie en moest eruit gehaald worden.
Al met al een aantal tegenslagen die een normaal mens niet zou hoeven meemaken. En nu die eierstokken en eileiders ook als gevolg van die BRCA 1. Dus erg positief was Nancy niet. Ik wel, tja ik moet wel toch!
En gelukkig is de operatie nu normaal verlopen, nu nog hopen dat het zo lblijft.

Dit is best een verhaal die in boekvorm wel zou verkopen, afdeling thriller. Dit alles maakt mijn quest naar een bodybuilding lijf sterker en sterker. Er is niets en niemand die mij tegenhoud. En dat geldt ook voor mijn liefde voor mijn vrouw. :D
 
Laatst bewerkt:
Time; 09:30 - 10:50
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Zo vandaag lekker ff trainen. Kids op school en vrouw op de bank, was in de machine. Dus ik kan knalleh. :D

Onderkant borst
- Decline BP 70kg, een setje 75kg hell yeah :p
- Machine breast press 87kg, die voel je echt wel, uit mijn tenen. :rolleyes:
- High cable cross over 27,5kg beide zijde :)

Quadriceps
- Squat 100kg, laatste setje 120kg :D
- Legpress 290kg, pfff killing dat gewicht :eek:
- Legextension 75kg :)

Kuiten
- Calf raises zittend freeweights 75kg, lekker diep :eek:
- Calf presses op legpress apparaat 100kg :)

Cardio
- 11 minuten fietsen

Zalig getraind en lekker hard en zwaar. Grow muscles grow. :)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven