MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (50 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • oww wat eng iemand als marcel (misschien hijzelf :P) zit achter je aan in real life omdat je te scherp voor hem bent achter een toetsenbord! :rolleyes:
     
    Geen uitspraken doen zonder bewijsmateriaal, enkele posts verwijderd.
     
    haha ach kan ie wat meer tijd spenderen aan zn vriendinnetje en die kwakt vast wel neer wat hij te vertellen heeft... helaas voor sommigen
     
    haha ach kan ie wat meer tijd spenderen aan zn vriendinnetje en die kwakt vast wel neer wat hij te vertellen heeft... helaas voor sommigen

    Voor Marcel zou ik wel srs bang zijn ookal woont hij aan de andere kant van de wereld :angstig:
     
    marcel, alleen de naam doet me al bibberen

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Voor Marcel zou ik wel srs bang zijn ookal woont hij aan de andere kant van de wereld :angstig:

    ach ik vond m de laatste tijd nog best normaal overkomen eigenlijk ondanks de (roid:rolleyes:) rages soms :D
     
    Inb4 'het grote EricR condoleance topic'
    Inb4 'man onder invloed van anabole steroiden rijdt wielrenner aan in vlaag van woede'
     
    Het is obviously Marcel3000. Pas wel op met hem, ik weet iig dat hij veel connecties heeft.

    Marcel heeft wel betere dingen te doen :rolleyes:

    ---------- Post added 4 September 2013 at 15:11 ----------

    Inb4 'het grote EricR condoleance topic'
    Inb4 'man onder invloed van anabole steroiden rijdt wielrenner aan in vlaag van woede'

    :roflol: Ik zou wielrenners ook met plezier van de weg af drukken. Ga verdomme op t fietspad fietsen.
     
    Marcel heeft wel betere dingen te doen :rolleyes:

    ---------- Post added 4 September 2013 at 15:11 ----------



    :roflol: Ik zou wielrenners ook met plezier van de weg af drukken. Ga verdomme op t fietspad fietsen.

    Normaal vind ik je maar raar, maar joe ar potverdomme richt.
     
    Inb4 'het grote EricR condoleance topic'
    Inb4 'man onder invloed van anabole steroiden rijdt wielrenner aan in vlaag van woede'

    Gecondoleerd alvast dan maar.
     
    Had totaal geen zin/energie om te trainen, maar toch een behoorlijke training achter de rug :)
     
    marcel, alleen de naam doet me al bibberen

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Marcel is geen e-warrior, hoe denk je dat hij Bryce van het forum kreeg? + een heel excuses topic naar marcel toe:roflol:
     
    Marcel is geen e-warrior, hoe denk je dat hij Bryce van het forum kreeg? + een heel excuses topic naar marcel toe:roflol:

    dat was dus allesbehalve een excuus topic he
     
    Het is "matjas" :roflol:

    2pt1hqg.jpg


    Aaaaaaaaaaw :o

    zo liev :$
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven