MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben ruim 15 jaar geleden 1 keer naar een BB wedstrijd geweest, ik meen in Zaandam. Samen met mijn vrouw, die wist al helemaal niet wat ze zag. Was erg leuk, hele leuke sfeer. Flex Wheeler was gastposeur. Ik zie nog zijn benen voor me, die waren zo dik dat hij nauwelijks gewoon kon lopen. In de pauze zat hij heel relaxed foto's te signeren (tegen betaling natuurlijk).
Ik wil 3 November ook graag komen kijken, maar weet nog niet helemaal zeker of het gaat lukken. Rustig aan met die arm Ron, en succes!
 
Ik ben ruim 15 jaar geleden 1 keer naar een BB wedstrijd geweest, ik meen in Zaandam. Samen met mijn vrouw, die wist al helemaal niet wat ze zag. Was erg leuk, hele leuke sfeer. Flex Wheeler was gastposeur. Ik zie nog zijn benen voor me, die waren zo dik dat hij nauwelijks gewoon kon lopen. In de pauze zat hij heel relaxed foto's te signeren (tegen betaling natuurlijk).
Ik wil 3 November ook graag komen kijken, maar weet nog niet helemaal zeker of het gaat lukken. Rustig aan met die arm Ron, en succes!

Ja daar wordt ik ook heel relaxt van. Hahahaha :D
 
Time; 09:45 - 11:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Zo nu nog 8 weken en dan ga ik gerold met schoenpoets het podium op. :p Mijn vet% is nog veul te hoog. Ben echt benieuwd hoe mijn lijf gaat reageren op de wijsheid van Ray. :) Mijn oude arm blessure speelt nu weer op, dat is wel klote. :( Met presses, borst of schouders, voel ik het wel. :mad: Maarre ik bijt me er doorheen. Mijn focus is 3 november. :D Trouwens vanochtend om 06:10 uur mijn ochtend wandeling gehad. Lekker wakker worden in de regen, zalig. :D

Bovenzijde borst
- Incline BP 70kg :)
- Incline db presses 24kg :)
- Low cable cross over 20kg beide zijde :p

Schouders
- Schouder presses /MP 50kg :eek:
- Side raises 12kg :p
- Front raises 12kg :p

Triceps
- Push down 70kg :eek:
- French presses 28kg :)
- Push down machine 80kg :D

Cardio
- Fiets 12 minuten

Lekker getraind en zie er weer voller uit. De spieren komen strakker over. Het kan ook zijn dat ik dat wil zien. ;)

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
nette training weer Ron.... keep it going! :D
 
Nog 8 weken? Aan de slag dan maar :p
 
Nog 8 weken he.. het komt dichterbij! en het gaat je echt wel lukken! dat vet% zal dalen!
3 november wordt jouw dag!

die wandeling had ik niet.. de regen wel.. onderweg naar mijn werk... met onweer en alles erbij! hahahahah

Moioe training!
 
nette training weer Ron.... keep it going! :D
Thanks :D
Nog 8 weken? Aan de slag dan maar :p
Ja en keihard er tegenaan Robke. :p
Nog 8 weken he.. het komt dichterbij! en het gaat je echt wel lukken! dat vet% zal dalen!
3 november wordt jouw dag!

die wandeling had ik niet.. de regen wel.. onderweg naar mijn werk... met onweer en alles erbij! hahahahah

Moioe training!
Ik ga voor een mooie verschijning op het podium. :rolleyes:
 
Time; 13:10 - 14:30
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Vandaag weer even de lats aanpakken. Ga de focus maximaal leggen op de lats-breedte en lats-kracht. :cool: Zorg ook goed voor maximale rek. :D Of het gelukt is, dat is aan jullie. ;)

Rug-Lats
- Opwarmset pull down's 15, 15 en 10 reps
- Wide grip pulldown 65kg :p
- One arm pulldown 100kg :eek: zalig die lats oprekken en maximale kracht erop zetten. :)
- Reverse pulldown 60kg ;)
- Straight arm pulldown 25kg :)

Hams
- Leg curl zittend 70kg :D Oei wat een rek en die acties moet wel tot groeien leiden. ;)
- SLDL 80kg :eek: actie op de glutes, squeezzzzzz :)
- Staand leg curl op een legextension apparaat 25kg ;) Links wel lager in gewicht. Is erg gevoelig.

Kuiten
- Zittend calf raises 65kg :D
- Calf presses op legpress apparaat 100kg :)

Cardio
- Fiets 12 min

Zalig getraind. Erg weinig mensen op dit tijdstip. :p

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......


That's how winning is done!
 
Beste taining ron... Lekker gemotiveerd blijf je
Respect hoor
 
Beste taining ron... Lekker gemotiveerd blijf je
Respect hoor

Thanks. Ik weet waarvoor ik het doe. En mijn focus is abnormaal hoog. Mijn dedication is nog groter. :D
Eigenlijk ben ik een sportgek. Dit is mijn ding. Ga ook zeker door met bodybuilding.
Weet ook dat ik na mijn huidige baan verder wil als PT of Gym-owner. Grote plannen voor hardcore KT.
Crossfit en een gerichte afvalschool. :p
 
Altijd mooi als je zoveel lol hebt van je sport... Bij jou dus echt een passie
Je hebt in ieder geval een goede opleiding achter de rug nu je zelf van dikkerd ( sorry) naar droog gespierd ben gegaan
Ik kom je helpen tegen die tijd :) hahaha
 
Altijd mooi als je zoveel lol hebt van je sport... Bij jou dus echt een passie
Je hebt in ieder geval een goede opleiding achter de rug nu je zelf van dikkerd ( sorry) naar droog gespierd ben gegaan
Ik kom je helpen tegen die tijd :) hahaha

Zeg aspirant PT let jij op je woorden. :D
 
je training gaat lekker en je plannen klinken super!
Dat BB je passie is is duidelijk! en dat je je beroep ervan wil maken helemaal super!
Kan die gym jou niet wat dichter bij mij komen. :D
Als PT doe je het in ieder geval super in mijn ogen! je stimuleert en weet precies het goede te zeggen om iemand echt zijn max te laten geven. :)
 
Mooie training hoor Ron. Je hebt vroeger toch ook aan (top)sport gedaan? IJshockey, toch?
 
je training gaat lekker en je plannen klinken super!
Dat BB je passie is is duidelijk! en dat je je beroep ervan wil maken helemaal super!
Kan die gym jou niet wat dichter bij mij komen. :D
Als PT doe je het in ieder geval super in mijn ogen! je stimuleert en weet precies het goede te zeggen om iemand echt zijn max te laten geven. :)
Ach je moet het ook zien als een droom hoor. Maar zou me zo gaaf lijken om een real hardcore BB hok te exploiteren. :p En dan daarbij real Crossfit en een echte afvalinstituut. :D
Mooie training hoor Ron. Je hebt vroeger toch ook aan (top)sport gedaan? IJshockey, toch?
Yep, en mijn feeling voor sport komt zeker daar vandaan. Trainde 5x per week en 2x per week een wedstrijd en tussendoor en in de avond vrijschaatsen op de baan. Ik werkte er ook in de vakanties en mijn spaarzame vrije tijd. :D
2 maanden met het Nationaal Russisch team opgetrokken. Trainde in Leiden toen. Gave tijd was dat.
Daarna vele jaren geen reet gedaan. Me toegelegd op darten en ook daar de nationale top bereikt.
Vele jaren later wezen hardlopen en 5x Damloop gedaan tbv goede doel en het eerste jaar zelf georganiseerd en 25000 euro opgehaald. Vele sponsoren aangetrokken etc.
Mijn focus is dan 200% en nee is geen antwoord in mijn optiek.
En dit is in basis waarom ik zo fanatiek ben. Bijna obsessief. :eek: Als ik ergens voor ga ga ik all the way.
Met mijn werk precies hetzelfde. Daarom heb ik ook op jonge leeftijd mijn maximaal haalbare rang verdient.

Dus in het kort. Ik ben een mafkees. :roflol:
 
Dus in het kort. Ik ben een mafkees. :roflol:
Maar wel een met toewijding, passie, doorzettingsvermogen en het vermogen zijn dromen te verwezenlijken. Een echte topper dus! :)

en die droom van je.. het zou me niets verbazen als jij ook die gaat waarmaken! ;)
 
Time; 19:15 - 20:45
Sportschool; @BodyFit Den Helder

Was een beetje druk in de gym. :( Ze hadden vandaag lanceerdag voor alle nieuwe lesvormen. :eek:
Anyway ik heb mijn focus strak en wil knalleh.

Onderkant borst
- Decline BP 75kg, 2 setje 80kg door mijn barrière geknald, helemaal zelf zonder spotter :p
- Machine breast press 87kg, die voel je echt wel, uit mijn tenen. :rolleyes:
- Dumbbell chest raises (zeg maar de cable cross oefening met dumbbells) 12kg :)

Quadriceps
- Squat 100kg, laatste setje 120kg :D
- Legpress 250kg, extra setjes gepakt :D
- Legextension 75kg :)

Kuiten
- Calf raises zittend freeweights 85kg, lekker diep :eek:
- Calf presses op legpress apparaat 100kg :)

Cardio
- 13 minuten fietsen

Dit moet aanzetten tot groeien, het moet. :D Morgen naar ziekenhuis voor mijn test-probleem en alles wat ze daaraan koppelen. :(

I follow my dream, to become my best ever muscular man, the new Atlas. Most will say it can't be done. I'll say, i will die trying.

It's not how hard you can hit. It's how hard you can be hit and keep moving forward......

That's how winning is done!
 
Balen he als het zo druk is...
Maar een lekkere training en super van je decline BP! Groeien doe je zeker wel! :D

succes morgen.
 
Ik ging vroeger als puber altijd kijken bij HYS den haag erg leuk... altijd gebeurde er wel iets op de baan.
Veel canadezen in die tijd die daar speelde.

sterkte in het ziekenhuis.. hoop dat het de supps zijn en de training
 
Balen he als het zo druk is...
Maar een lekkere training en super van je decline BP! Groeien doe je zeker wel! :D

succes morgen.
Thanks.
Ik ging vroeger als puber altijd kijken bij HYS den haag erg leuk... altijd gebeurde er wel iets op de baan.
Veel canadezen in die tijd die daar speelde.

sterkte in het ziekenhuis.. hoop dat het de supps zijn en de training
Ik speelde in de tijd dat Ijshockey bij studio sport werd uitgezonden. En inderdaad veel Canadezen in de competitie toen. Was wel gaaf toen. :D


@MHC. Geen directe connectie supplementen of vitamine gebruik. Mijn basis waarde is gewoon hoog.
Of mijn libido okay was. Uhhh jazeker. Hoe vaak ik eraan denk of er zin in heb. :o uhhhhhh ........... De hele dag door. Prima. Of ik daar problemen mee heb. Uhhhhh nee hoor ik weet niet anders.
Tja dan is je libido gewoon extreem hoog. :eek: :p Goh dat wist ik nog niet.
Trouwens @ de dames die meelezen, ik kan ook normaal doen en denken hoor. :rolleyes:
Er wordt nog wel een echo gemaakt van bijnier en scrotum.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven