AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 30wm1eb.jpg


    29xszh4.jpg
     
    Mendenbdie wat
     
    Vandaag in de kleedkamer, maat van me maakt z'n shake. Komt er een oude (semi-naakte) gast van rond de 60-70 naar ons toe en zegt tegen die maat van me: Je mag hier geen verboden middelen nuttigen, dit zal ik moeten melden bij de receptie.

    Toen liep ie weg. :roflol:

    :roflol:

    Stiekem was hij jullie aan het trollen met z'n pili
     
    mensen die dachten
     
    Geen water in koffiezet gedaan, twee verschillende sokken aan en bijna een uur te vroeg naar m'n werk vertrokken... Wtf, brain? :roflol:

    Dus hetgeen wat je dag goed maakte is dat je tijdig op je werk was voor een keer :D
     

    Wat de **** post jij op DBB Peanut, jij moet Carthage veroveren. Denk jij dat Hannibal lekker zit te browsen op DBB, of dat hij een invasie aan het plannen is?
     
    Wat de **** post jij op DBB Peanut, jij moet Carthage veroveren. Denk jij dat Hannibal lekker zit te browsen op DBB, of dat hij een invasie aan het plannen is?

    :roflol: Rome II zuigt aars
     
    Wat de **** post jij op DBB Peanut, jij moet Carthage veroveren. Denk jij dat Hannibal lekker zit te browsen op DBB, of dat hij een invasie aan het plannen is?
    [afbeelding niet meer beschikbaar]


    [afbeelding niet meer beschikbaar]

    u merlin?
     
    Netjes!
    Waarom heb je zo'n grote arch in je rug? Weet dat dat een manier van benchen is maar ben benieuwd wat er zo fijn aan is

    Kortere ROM = meer gewicht
    Hele lichaam op spanning, lats en legdrive gebruiken etc = meer gewicht
    Veiligere positie voor de schouders
     
    Back
    Naar boven