AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Kortere ROM = meer gewicht
Hele lichaam op spanning, lats en legdrive gebruiken etc = meer gewicht
Veiligere positie voor de schouders

Ja zo kan ik t ook wel, dat in gewoon valsspelen :mad:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat brabbel je nou allemaal tijdens het drukken?

:thumbs: gratz met pr iniedergeval, verdomd sterk.

Brabbel niet? Das die halve tamme die er achter staat, die vindt t altijd nodig om "omhoog, omhoog!" oid te roepen, alsof ik dat zelf nog niet begreep :P
Hij bedoelt t goed.
 
Brabbel niet? Das die halve tamme die er achter staat, die vindt t altijd nodig om "omhoog, omhoog!" oid te roepen, alsof ik dat zelf nog niet begreep :P
Hij bedoelt t goed.

:roflol:
 
WTF :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kortere ROM = meer gewicht
Hele lichaam op spanning, lats en legdrive gebruiken etc = meer gewicht
Veiligere positie voor de schouders

Thnx. Waarom trouwens in je signature bp 240 staan en pr is 192.5? Lijkt me sterk dat er een verschil van bijna 50kg zit tussen raw en niet-raw benchen
 
Thnx. Waarom trouwens in je signature bp 240 staan en pr is 192.5? Lijkt me sterk dat er een verschil van bijna 50kg zit tussen raw en niet-raw benchen

ooit al gehoord van een bench shirt?
 
Thnx. Waarom trouwens in je signature bp 240 staan en pr is 192.5? Lijkt me sterk dat er een verschil van bijna 50kg zit tussen raw en niet-raw benchen

Toch wel. Bij sommigen wel meer dan dat, hangt er ook van af wat voor bench shirt je hebt. Die 240 is ook al van februari vorig jaar, heb al heel lang niet meer in shirt gedrukt. Als ik me er weer op toe leg ligt dat getal misschien nog wel wat hoger.
 
Toch wel. Bij sommigen wel meer dan dat, hangt er ook van af wat voor bench shirt je hebt. Die 240 is ook al van februari vorig jaar, heb al heel lang niet meer in shirt gedrukt. Als ik me er weer op toe leg ligt dat getal misschien nog wel wat hoger.

jij bent true naturel powerlifter toch?
 
jij bent true naturel powerlifter toch?

Really true true natural ja ;)
Ga er niet mee te koop lopen, maar ben er principieel op tegen en weet dat ik nog steeds veel sterker kan worden zonder.
 
Really true true natural ja ;)
Ga er niet mee te koop lopen, maar ben er principieel op tegen en weet dat ik nog steeds veel sterker kan worden zonder.

Niet zo bescheiden T. Jij bent TRUE TRUEUEUEUUEUEUEU NATURAL BODYDILDOING.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Stelletje flat back bench pressors
 
Na bijna 2 dagen non stop regen wakker geworden met een beetje blauwe lucht!
 
Back
Naar boven