MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (25 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ben op zoek naar schoenen waar ik op kan trainen en ook werken (ben verpleegkundige, dus maak de nodige meters). Iemand suggesties? Vind vooral de hogere modellen wel mooi.
 
Ik ben op zoek naar schoenen waar ik op kan trainen en ook werken (ben verpleegkundige, dus maak de nodige meters). Iemand suggesties? Vind vooral de hogere modellen wel mooi.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die heb ik

adidas gsg 9,2
 
Ik ben op zoek naar schoenen waar ik op kan trainen en ook werken (ben verpleegkundige, dus maak de nodige meters). Iemand suggesties? Vind vooral de hogere modellen wel mooi.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze hebben homomix verkeerd gespeld

hahahahaha lol
 
Ik ben op zoek naar schoenen waar ik op kan trainen en ook werken (ben verpleegkundige, dus maak de nodige meters). Iemand suggesties? Vind vooral de hogere modellen wel mooi.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Buurkinderen die aan deur komen of ik ze wil sponsoren..

Heb eigenlijk geen idee waar ik ze 10 euro voor gesponsord heb :roflol:
 
Buurkinderen die aan deur komen of ik ze wil sponsoren..

Heb eigenlijk geen idee waar ik ze 10 euro voor gesponsord heb :roflol:

Khad vroeger een keer 140 gulden opgehaald voor sponsorloop, heb ik gewoon ingeleverd

Beta
 
Buurkinderen die aan deur komen of ik ze wil sponsoren..

Heb eigenlijk geen idee waar ik ze 10 euro voor gesponsord heb :roflol:

Echt jij bent zo cool!!! Serieus man zullen we keertje met lego spelen bij mij thuis??
 
Ben over het algemeen ruimschoots op tijd op het werk, maar was gister echt keihard in de war. M'n kat had me verschillende keren wakker gemaakt 's nachts tot ik het beu raakte en 'm buiten in de regen zette. Haha :D

Een fuzzy day zo te zien :) .
Maar een kat buiten in de regen , nee echt BEUL !


OT: Maand weer aan het trainen , langzaam maar zeker ...
Meesterlijke pomp vandaag in die kinderarmpjes van me :D.
 
Back
Naar boven