AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (45 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik heb liever mijn fysiek dan dat van eddine. Zal me werkelijk waar een worst wezen hoeveel ik squat.

    Daarnaast zal t me aan mijn kont roesten of hij wel of niet gebruikt.

    Voor iemand die niets gebruikt maakt hij zich overigens wel verdomt druk :roflol:

    Ik maak me niet druk, probeer je alleen duidelijk te maken dat je totaal niet gelijk hebt maarja dat is lastig als een heel verkeersbord voor je kop hebt.

    Gelukkig heb ik liever mijn hoofd dan jouw rattenkop :)
     
    zaterdag wss weer een date :cool:
     
    Feeling like...:barf::coffee::fire::yell::treuren:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Please laat die griep mij overslaan. Nog maar 10 daagjes te gaan.

    Nee , dat maakt mijn dag eigenlijk niet goed:p
     
    Feeling like...:barf::coffee::fire::yell::treuren:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Please laat die griep mij overslaan. Nog maar 10 daagjes te gaan.

    Nee , dat maakt mijn dag eigenlijk niet goed:p

    ff 10gr vitamine c erin gooien
     
    ff 10gr vitamine c erin gooien

    Neem al extra multipack, voor de rest kan ik niet anders dan dieet:(
    Eerder ging ik dan gewoon lekker een dag 'normaal' eten.
    Veel thee, zo min mogelijk naar buiten:)
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    350meter zonder pijn/klachten hardgelopen, afstand is niks maar voor mij heel veel op het moment. Voor het eerst sinds maart, nu weer rustig opbouwen. Hoop dat ik over een maand 1km kan hardlopen pijn/klachten vrij. Vervolgens benen trainen weer oppakken en zorgen dat ik mijn hardloop/survivalrun conditie weer terug krijg.
     
    wat voor pijn/klachten?
     
    Er net achtergekomen dat ik volgend semester enkel maandag van 10u tot 14u verplicht naar de les moet.





    I :love: lawschool.

    ik alleen op vrijdag van 11-15

    I love lawschool
     
    scheenbeenvliesontsteking/chinsplins

    dacht ik al. Zelf ook gehad toen ik 93kg was en veel moest sporten voor mn opleiding :P
    Bij mij voelde t alsof masseren en t goed los maken en wat rekken ook wel hielp. Alsnog wel een lang proces om vanaf te komen dus dat hardlopen idd zo rustig mogelijk opbouwen.
    Als die zeurende pijn weer op begint te komen weer ff een weekje rust en dan nog een x proberen. Volgens mij niet echt een makkelijkere manier om vanaf te komen behalve je pijngrens wat verhogen en niet te snel willen.

    ---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 12:12 ----------

    ik alleen op vrijdag van 11-15

    I love lawschool

    luizenleventje!!
     
    Als het goed is vandaag nieuws van het UWV..hopelijk betalen ze snel uit want zit al even zonder geld :(
    Hoop ook dat ik snel kan beginnen aan re-intergratie, ben het veel thuis zitten wel zat.
     
    deze foto

    media_l_6132798.jpg


    :roflol::roflol::roflol:
     
    dacht ik al. Zelf ook gehad toen ik 93kg was en veel moest sporten voor mn opleiding :P
    Bij mij voelde t alsof masseren en t goed los maken en wat rekken ook wel hielp. Alsnog wel een lang proces om vanaf te komen dus dat hardlopen idd zo rustig mogelijk opbouwen.
    Als die zeurende pijn weer op begint te komen weer ff een weekje rust en dan nog een x proberen. Volgens mij niet echt een makkelijkere manier om vanaf te komen behalve je pijngrens wat verhogen en niet te snel willen.

    Ja k*t blessure had beter mijn been kunnen breken
     
    • Like
    Waarderingen: Tsn
    Back
    Naar boven