XXL Nutrition

Wat doen jullie als je verkouden bent? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stronglifter

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
1.430
Waardering
17
Lengte
1m95
Massa
112kg
Vetpercentage
14%
Hey,

Vroeg me af hoe jullie dan handelen als jullie verkouden zijn?

Bv. Je hebt geen eetlust in een week zul je veel vocht verliezen is het een nadeel dat je niet veel kunt eten(AKA je niet aan je diet houden?)
 
Hey,

Vroeg me af hoe jullie dan handelen als jullie verkouden zijn?

Bv. Je hebt geen eetlust in een week zul je veel vocht verliezen is het een nadeel dat je niet veel kunt eten(AKA je niet aan je diet houden?)

Heel veel slapen
 
Als je massa aan wilt zetten kan het in je nadeel zijn als je niet aan de voeding komt, op dat moment kun je dan misschien iets met hoge kcal eten.

Ikzelf doe niet veel als ik verkouden ben, hooguit paracetamol nemen.
 
Als je massa aan wilt zetten kan het in je nadeel zijn als je niet aan de voeding komt, op dat moment kun je dan misschien iets met hoge kcal eten.

Ikzelf doe niet veel als ik verkouden ben, hooguit paracetamol nemen.

Ik zit namelijk te cutten en kan amper eten het minst een broodje en verder drink ik heel veel thee :/
 
Ik zit namelijk te cutten en kan amper eten het minst een broodje en verder drink ik heel veel thee :/

Ik zou denken; voordeel want je cut dieper.
Maar ik kan het mis hebben, vooral omdat je dan niet genoeg eiwitten en vetten binnen krijgt.
Ik zou toch proberen te eten, zoals ik al zei; misschien wat hoog in kcal, zodat je je schema eigenlijk in 1 of 2 maaltijd(en) samenpakt.
 
Als ik verkouden ben dan schroef ik mn ballen erop en eet ik toch.
 
veel nken en slapen :D
 
veel nken en slapen :D

Om je testesteron gehalte toch hoog te houden?

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:11 ----------

Als ik verkouden ben dan schroef ik mn ballen erop en eet ik toch.

Seens legit.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:12 ----------

Ik zou denken; voordeel want je cut dieper.
Maar ik kan het mis hebben, vooral omdat je dan niet genoeg eiwitten en vetten binnen krijgt.
Ik zou toch proberen te eten, zoals ik al zei; misschien wat hoog in kcal, zodat je je schema eigenlijk in 1 of 2 maaltijd(en) samenpakt.

Ja, ik ga toch proberen te eten.
 
Om je testesteron gehalte toch hoog te houden?

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:11 ----------



Seens legit.

---------- Post toegevoegd 18 September 2013 om 13:12 ----------



Ja, ik ga toch proberen te eten.



yep ;)
 
Voor het slapen gaan:
1- glas pure jenever
2- citroen uitpersen
3- mengen
4- verwarmen
5- doorslikken
6- slapen

Volgende dag kun je je bed verschonen omdat je als een gek hebt lopen zweten. Dit werkt overigens het best als griep hebt.
 
verkouden, net als mensen die thuis blijven omdat ze verkouden zijn, verkouden zijn is niet ziek zijn. aanstellers, ik ben het hele jaar door onderhand verkouden het is geen kanker ofzo gewoon ballen op tafel en gaan.
 
Verkouden maakt niks uit. Griep betekend uitzieken. Als daar bedrust of verminderde eetlust of wat dan ook bij komt kijken, dan is dat nodig, anders rek je het verloop alleen maar. Je kan als je bulkt je voeding wel terugschroeven naar onderhoudt, als je toch niet sport.
 
verkouden, net als mensen die thuis blijven omdat ze verkouden zijn, verkouden zijn is niet ziek zijn. aanstellers, ik ben het hele jaar door onderhand verkouden het is geen kanker ofzo gewoon ballen op tafel en gaan.


Amen :D

Ik ben zeker 3x per jaar verkouden en blijf alles doen wat ik normaal ook doe
 
Amen :D

Ik ben zeker 3x per jaar verkouden en blijf alles doen wat ik normaal ook doe
Trainen is juist lekker als je verkouden bent, gaat je neus tenminste weer open. :thumbup: Snap ook eigenlijk niet dat sommige mensen geen eetlust meer hebben.
 
Trainen is juist lekker als je verkouden bent, gaat je neus tenminste weer open. :thumbup: Snap ook eigenlijk niet dat sommige mensen geen eetlust meer hebben.

Dit snap ik ook niet. Wel dat je je eten niet meer proeft :roflol: maar eetlust gaat bij mij pas weg als ik echt ziek ben (overgeven ed).
 
Voor het slapen gaan:
1- glas pure jenever
2- citroen uitpersen
3- mengen
4- verwarmen
5- doorslikken
6- slapen

Volgende dag kun je je bed verschonen omdat je als een gek hebt lopen zweten. Dit werkt overigens het best als griep hebt.

Dit werkt echt. Heb alleen een keer midden in de nacht alles ondergekotst.
 
Ik ben al bijna 3 jaar verkouden, maar al 10 jaar geen griep gehad. Je kunt hier niets aan doen.
 
Bij verkoudheid ga ik altijd meer knoflook en rode pepers eten. Helpt altijd.
Bij griep pureer ik eten en drink ik het; zelfde riedeltje > rauwe knoflook en rode peper.
Ik ben eigenlijk altijd in 2 dagen weer ok, alhoewel ik vorig jaar en dit jaar nog geen kou of griep heb gehad eigenlijk,
 
als ik verkouden ben dan schroef ik mn ballen erop en eet ik toch.

verkouden, net als mensen die thuis blijven omdat ze verkouden zijn, verkouden zijn is niet ziek zijn. Aanstellers, ik ben het hele jaar door onderhand verkouden het is geen kanker ofzo gewoon ballen op tafel en gaan.

+1
 
Back
Naar boven